Nr sprawy: PCPR.POKL 7.2.1/3421/PN/1/2014
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl
Pułtusk: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu pt. Znów aktywni
Numer ogłoszenia: 14659 - 2014; data zamieszczenia: 23.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 23 6925483, faks 6920099.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa powiatowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu pt. Znów aktywni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów zawodowych dla bezrobotnych uczestników projektu pt. Znów aktywni w wieku do 25 roku życia i 45 plus. Zadanie 1 Organizacja i przeprowadzenie kursu operator koparko - ładowarki dla 6 uczestników projektu Zadanie 2 Organizacja i przeprowadzenie kursu obsługi kasy fiskalnej dla 10 uczestników projektu Zadanie 3 Organizacja i przeprowadzenie kursu operator wózka widłowego dla 7 uczestników projektu Zadanie 4 Organizacja i przeprowadzenie kursu przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B dla 6 uczestników projektu Zadanie 5 Organizacja i przeprowadzenie kursu spawacz metodą TIG dla 3 uczestników projektu Zadanie 6 Organizacja i przeprowadzenie kursu kwalifikacji wstępnej dla 5 uczestników projektu Zadanie 7 Organizacja i przeprowadzenie kursu kwalifikacji wstępnej przyspieszonej z prawem jazdy kat. C dla 4 uczestników projektu Zadanie 8 Organizacja i przeprowadzenie kursu fryzjer dla 1 uczestniczki projektu Zadanie 9 Organizacja i przeprowadzenie kursu pracownik administracyjno - biurowy z uprawnieniami archiwisty zakładowego dla 15 uczestników projektu.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania wiedzy i doświadczenia; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) wykazu min. 2 wykonanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 4. Dowodami są: a) poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczania, o którym mowa w lit. a. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie (załącznik nr 4) zostały wcześniej wykonane przez Wykonawcę składającego ofertę, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie, Zamawiający dopuszcza spełnienie tego wymogu przez wszystkie podmioty łącznie. Przez usługę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia należy rozumieć dla ZADANIA NR 1 organizację kursu operator koparko - ładowarki o wartości min. 7.000,00 zł brutto każda; dla ZADANIA NR 2 organizację kursu obsługi kasy fiskalnej o wartości min. 3.000,00 zł brutto każda; dla ZADANIA NR 3 organizację kursu operator wózka widłowego o wartości min. 2.500,00 zł brutto każda; dla ZADANIA NR 4 organizację kursu przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B o wartości min. 10.000,00 zł brutto każda; dla ZADANIA NR 5 organizację kursu spawacza o wartości min. 4.500,00 zł brutto każda; dla ZADANIA NR 6 organizację kursu kwalifikacji wstępnej o wartości min. 17.000,00 zł brutto każda; dla ZADANIA NR 7 organizację kursu prawa jazdy kat. C wraz z kwalifikacją wstępną o wartości min. 13.000,00 zł brutto każda; dla ZADANIA NR 8 organizację kursu fryzjerskiego o wartości min. 1.500,00 zł brutto każda; dla ZADANIA NR 9 organizację kursu pracownik administracyjno - biurowy z elementami kursu archiwisty zakładowego o wartości min. 15.000,00 zł brutto każda
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
-
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
-
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
-
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia: Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia: 1) oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, 2) zaakceptowanego wzoru umowy, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, 3) wykazu usług, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, 4) oświadczenia o przynależności lub nie do grupy kapitałowej, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: 1) nazwy usługi przy zachowaniu jej zakresu czynności, 2) zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem, 3) zmiany terminu wykonania usługi, której konieczność zaistniała wskutek okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, o czas wynikający z tych okoliczności, 4) zmniejszenia ilości osób uczestniczących w kursie, 5) zmniejszenia ceny netto, w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT mającej wpływ na ceny, stawki i kwoty podatku VAT, 6) zmiany wartości przedmiotowej umowy, wynikającej z okoliczności określonych w pkt 4)-5), proporcjonalnie o zakres tych zmian
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pułtusku, ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk - pokój nr 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2014 godzina 15:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pułtusku, ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk - sekretariat pokój nr 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Znów aktywni realizowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 7.2.Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej; Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu operator koparko - ładowarki dla 6 uczestników projektu.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Organizacja i przeprowadzenie kursu operator koparko - ładowarki dla 6 uczestników projektu. Miejsce szkolenia - max. 40 km od Pułtuska.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu obsługi kasy fiskalnej 10 uczestniczek projektu.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Organizacja i przeprowadzenie kursu obsługi kasy fiskalnej 10 uczestniczek projektu. Miejsce szkolenia - Pułtusk.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu operator wózka widłowego dla 7 uczestników projektu.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Organizacja i przeprowadzenie kursu operator wózka widłowego dla 7 uczestników projektu. Miejsce szkolenia - max. 60 km od Pułtuska.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kategoria B dla 6 uczestników projektu.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Organizacja i przeprowadzenie kursu przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kategoria B dla 6 uczestników projektu. Miejsce szkolenia - Pułtusk.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu spawacz metodą tig dla 3 uczestników projektu.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Organizacja i przeprowadzenie kursu spawacz metodą tig dla 3 uczestników projektu. Miejsce szkolenia - max. 40 km od Pułtuska.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu kwalifikacji wstępnej 280 godzin dla 5 uczestników projektu.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Organizacja i przeprowadzenie kursu kwalifikacji wstępnej 280 godzin dla 5 uczestników projektu. Miejsce szkolenia - max. 60 km od Pułtuska.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu kwalifikacji wstępnej przyśpieszonej - 140 godzin na kategorię C / C1 / C+E / C1+E z prawem jazdy kategoria C dla 4 uczestników projektu.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Organizacja i przeprowadzenie kursu kwalifikacji wstępnej przyśpieszonej - 140 godzin na kategorię C / C1 / C+E / C1+E z prawem jazdy kategoria C dla 4 uczestników projektu. Miejsce szkolenia - max. 60 km od Pułtuska.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu fryzjer dla 1 uczestniczki projektu.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.Organizacja i przeprowadzenie kursu fryzjer dla 1 uczestniczki projektu. Miejsce szkolenia - Pułtusk.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu pracownik administracyjno-biurowy z uprawnieniami archiwisty zakładowego dla 15 uczestników projektu.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Organizacja i przeprowadzenie kursu pracownik administracyjno-biurowy z uprawnieniami archiwisty zakładowego dla 15 uczestników projektu. Miejsce szkolenia - Pułtusk.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
DYREKTOR
/-/ Beata Jóźwiak
_________________________________________________________________________________________________
DOKUMENTY DO POBRANIA:
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami - pobierz
Pułtusk, dn.
27.01.2014r.
Do:
Uczestnicy postępowania
o
udzielenie zamówienia publicznego
Dotyczy: postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na
„Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu
pt. Znów aktywni”, nr sprawy: PCPR.POKL 7.2.1/3421/PN/1/2014 – dot. zadania nr
5 - Organizacja i przeprowadzenie kursu spawacz metodą TIG dla 3 uczestników
projektu.
Wyjaśnienie Nr 1
związane z treścią SIWZ
Działając
na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo
zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r. poz. 907, ze zm.) w związku z zapytaniem
Wykonawcy do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wyjaśniam:
Pytanie 1: Czy Zamawiający wyrazi zgodę, aby
miejsce odbywania kursu było oddalone do
Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody i
wymaga zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.
Z poważaniem
DYREKTOR
/-/ Beata Jóżwiak
Wyjaśnienie
otrzymują Wykonawcy, którzy pobrali SIWZ oraz zamieszcza się je na stronie
internetowej Zamawiającego www.bip.powiatpultuski.pl
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Rzepkowski Grzegorz
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Rzepkowski Grzegorz
- Data ostatniej aktualizacji: 2014-01-27 12:57:45
- Liczba odsłon: 1278
- Historia dokumentu: