Nr sprawy: PCPR.POKL 7.1.2/3421/PN/5/2014

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl


Pułtusk: Zorganizowanie kursów zawodowych dla uczestników projektu systemowego pt. Pomagamy naszym klientom, aby potrafili sami sobie pomóc
Numer ogłoszenia: 63973 - 2014; data zamieszczenia: 26.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 23 6925483, faks 6920099.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa powiatowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie kursów zawodowych dla uczestników projektu systemowego pt. Pomagamy naszym klientom, aby potrafili sami sobie pomóc.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu pt. Pomagamy naszym klientom, aby potrafili sami sobie pomóc. Zamówienie podzielone zostało na dziewięć zadań. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą posiadać wpis do rejestru instytucji szkoleniowych wydane przez Wojewódzki Urząd Pracy oraz odpowiednią wiedzę i praktyczne doświadczenie w danym obszarze, zapewniające wysoki poziom merytoryczny kursu. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania wiedzy i doświadczenia; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) wykazu min. 2 wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 4. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie (załącznik nr 4) zostały wcześniej wykonane przez Wykonawcę składającego ofertę, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie, Zamawiający dopuszcza spełnienie tego wymogu przez wszystkie podmioty łącznie. Przez usługę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia należy rozumieć: 1) dla Zadania nr 1 organizację kursu kwalifikacji wstępnej wraz z prawem jazdy kat. C o wartości min. 30.000,00 zł brutto każda; 2) dla Zadania nr 2 organizację kursu kwalifikacji wstępnej o wartości min. 3.500,00 zł brutto każda; 3) dla Zadania nr 3 organizację kursu operatora wózka widłowego o wartości min. 400,00 zł brutto każda; 4) dla Zadania nr 4 organizację kursu obsługi kasy fiskalnej o wartości min. 4.000,00 zł brutto każda; 5) dla Zadania nr 5 organizację kursu obsługi koparko - ładowarki o wartości min. 2.500,00 zł brutto każda; 6) dla Zadania nr 6 organizację kursu księgowości komputerowej o wartości min. 500,00 zł brutto każda; 7) dla Zadania nr 7 organizację kursu elektrycznego o wartości min. 1.100,00 zł brutto każda; 8) dla Zadania nr 8 organizację kursu pracownika ochrony o wartości min. 3.300,00 zł brutto każda; 9) dla Zadania nr 9 organizację kursu opiekunki środowiskowej o wartości min. 850,00 zł brutto każda

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: sytuacji ekonomicznej i finansowej; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia: Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia: 1) oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, 2) zaakceptowanego wzoru umowy, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, 3) wykazu usług, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, 4) oświadczenia o przynależności lub nie do grupy kapitałowej, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: 1) nazwy usługi przy zachowaniu jej zakresu czynności, 2) zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem, 3) zmiany terminu wykonania usługi, której konieczność zaistniała wskutek okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, o czas wynikający z tych okoliczności, 4) zmniejszenia ilości osób uczestniczących w kursie, 5) zmniejszenia ceny netto, w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT mającej wpływ na ceny, stawki i kwoty podatku VAT, 6) zmiany wartości przedmiotowej umowy, wynikającej z okoliczności określonych w pkt 4)-5), proporcjonalnie o zakres tych zmian

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pułtusku, ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk - Pokój nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2014 godzina 14:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pułtusku, ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk - sekretariat pokój nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pt. Pomagamy naszym klientom, aby potrafili sami sobie pomóc współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KURS KWALIFIKACJI WSTĘPNEJ PRZYŚPIESZONEJ -140 GODZIN NA KATEGORIĘ C / C1 / C+E / C1+E Z PRAWEM JAZDY KATEGORII C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs Kwalifikacja wstępna przyspieszona składa się ze 140 godzin zajęć dydaktycznych (130 godzin teorii i 10 godzin praktyki - na część praktyczną składa się 8 godzin jazdy w ruchu miejskim i 2 godziny jazdy w warunkach specjalnych, które można zastąpić 1 godziną jazdy na symulatorze) dla 9 uczestników w miejscowości położonej max. 60 km od Pułtuska.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KURS KWALIFIKACJI WSTĘPNEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs składa się z 280 godzin zajęć dydaktycznych (260 godzin teorii i 20 godzin praktyki - na część praktyczną składa się 16 godzin jazdy w ruchu miejskim i 4 godziny jazdy w warunkach specjalnych, które można zastąpić 2 godzinami jazdy na symulatorze); dla jednego uczestnika w miejscowości położonej max. 60 km od Pułtuska.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: KURS OPERATOR WÓZKÓW WIDŁOWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem kursu jest zdobycie wiedzy w zakresie: 1) Podział stosowanych wózków 2) Budowa wózków 3) Wiadomości z zakresu bhp 4) Czynności operatora przed, w trakcie i po zakończeniu pracy 5) Wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa 6) Wiadomości o dozorze technicznym 7) Zajęcia praktyczne, w tym wymiana butli gazowych. Kurs dla 1 uczestnika; miejsce kursu: max. 40 km od Pułtuska.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: KURS OBSŁUGA KASY FISKALNEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem kursu jest zdobycie wiedzy praktycznej i teoretycznej z zakresu obsługi kasy fiskalnej i profesjonalnej obsługi klientów sklepu. Kurs dla 5 uczestników, miejsce kursu: Pułtusk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: KURS OPERATOR KOPARKO - ŁADOWARKI KL. III - WSZYSTKIE TYPY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs winien zostać zorganizowany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych dla 2 uczestników, w miejscowości położonej max. 40 km od Pułtuska.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: KURS PROFESJONALNA SEKRETARKA, KSIĘGOWOŚĆ I KADRY WSPOMAGANE SYSTEMAMI KOMPUTEROWYMI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem kursu jest zdobycie umiejętności profesjonalnego reprezentowania firmy oraz umiejętności obsługi najpopularniejszych programów księgowo-kadrowych; kurs dla 2 uczestników; miejsce szkolenia: Pułtusk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: KURS ELEKTRYKA Z UPRAWNIENIAMI SEP DO 1 KV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem kursu jest zdobycie umiejętności w zakresie eksploatacji urządzeń i instalacji elektrycznych i zdobycie zawodu elektryka z uprawnieniami SEP do 1 kV; Kurs dla 1 uczestnika, miejsce szkolenia: max. 40 km od Pułtuska.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: KWALIFIKOWANY KURS PRACOWNIKA OCHRONY OSÓB I MIENIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs winien zostać zorganizowany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 18 grudnia 2013r. w sprawie wymagań w zakresie szkoleń i kursów potwierdzających przygotowanie teoretyczne i praktyczne w zakresie wyszkolenia strzeleckiego, samoobrony, technik interwencyjnych oraz znajomości przepisów prawa związanych z wykonywaniem ochrony osób i mienia dla 3 uczestników w miejscowości położonej max. 60 km od Pułtuska.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: KURS OPIEKUNKA ŚRODOWISKOWA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem kursu jest przygotowanie do pracy w zawodzie opiekunki środowiskowej, zdobycie kwalifikacji do udzielania pomocy i świadczenia usług opiekuńczych i pielęgnacyjnych osobom przewlekle chorym, samotnym i niesamodzielnym. Kurs dla 2 uczestników, miejsce kursu: Pułtusk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

DYREKTOR
/-/ Beata Jóźwiak

__________________________________________________________________________________________________

DOKUMENTY DO POBRANIA:

- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami - pobierz

__________________________________________________________________________________________________

Pułtusk, dn. 31.03.2014r.



Do: Uczestnicy postępowania

o udzielenie zamówienia publicznego


Wyjaśnienie Nr 1 związane z treścią SIWZ

Działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r. poz. 907, ze zm.) w związku z zapytaniem Wykonawcy do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wyjaśniam:

Pytanie 1: Zwracam się z uprzejmą prośbą o rozważenie możliwości rozluźnienia rygorów postawionych i wymaganych od wykonawców w zakresie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ust. PZP w procedurze zamówienia publicznego dla Zadania nr 1 „KURS KWALIFIKACJI WSTĘPNEJ PRZYŚPIESZONEJ -140 GODZIN NA KATEGORIĘ C / C1 / C+E / C1+E Z PRAWEM JAZDY KATEGORII C” o wartości min. 30 000 zł brutto każda- minimum 2 usługi. Moim zdaniem posiadanie doświadczenia w ilości co najmniej dwóch usług jest warunkiem zbyt rygorystycznym, co poważnie utrudnia uczciwą konkurencję. Wnioskuję zatem o obniżenie tego warunku z wymaganych dwóch usług do jednej usługi. Moim zdaniem należałoby rozluźnić ten wymóg poprzez dopuszczenie oddzielnego wykonania kursu kwalifikacji wstępnej przyspieszonej oraz oddzielnie organizacji prawa jazdy kat. C o łącznej wartości min. 30 000 zł brutto. Jestem przekonany, że postawienie takich warunków wzmocni uczciwa konkurencję, a jednocześnie pozwoli wyłonić solidnego wykonawcę z odpowiednim doświadczeniem, gwarantującym należyte wykonanie zamówienia. Pragnę również zwrócić uwagę na jeszcze jeden problem, a mianowicie postawienie warunku, na miejsce odbywania kursu max. 60 km od Pułtuska w kontekście wykorzystania symulatora nauki jazdy, jest niemożliwe do spełnienia, bowiem najbliższy symulator jest zlokalizowany w miejscowości Piastów oddalony 80 km od Pułtuska. W świetle przedstawionych powyższych faktów, zwracam się z uprzejma prośbą o uwzględnienie mojego wniosku.

Odpowiedź: W zakresie wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia – Zamawiający nie wyraża zgody i wymaga zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. W zakresie miejsca wykonywania usługi – Zamawiający dopuszcza, aby zajęcia na symulatorze nauki jazdy odbywały się w miejscowości położonej max. 80 km od Pułtuska.

Z poważaniem


DYREKTOR

/-/ Beata Jóźwiak

Wyjaśnienie otrzymują Wykonawcy, którzy pobrali SIWZ oraz zamieszcza się je na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.powiatpultuski.pl

_______________________________________________________________________________________

Pułtusk, dn. 31.03.2014r.

Do: Uczestnicy postępowania

o udzielenie zamówienia publicznego

Wyjaśnienie Nr 2 związane z treścią SIWZ

Działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r. poz. 907, ze zm.) w związku z zapytaniem Wykonawcy do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wyjaśniam:

Pytanie 1: Mam pytanie dotyczące zadania nr 1, w treści SIWZ - pokryć wszystkie koszty egzaminów państwowych, więc jak mam to zinterpretować pokryć jeden koszt egzaminu z kwalifikacji wstępnej przyspieszonej i jeden egzamin teoretyczny i praktyczny z kat. C? Czy pokryć wszystkie koszty egzaminów wraz z poprawkami w przypadku gdyby uczestnik nie zdał za pierwszym razem?

Odpowiedź: Wykonawca pokrywa koszty pierwszego podejścia do egzaminu, nie pokrywa kosztów poprawek.

Z poważaniem


DYREKTOR

/-/ Beata Jóźwiak

Wyjaśnienie otrzymują Wykonawcy, którzy pobrali SIWZ oraz zamieszcza się je na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.powiatpultuski.pl
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Rzepkowski Grzegorz
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Rzepkowski Grzegorz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2014-03-31 13:55:03
  • Liczba odsłon: 1335
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 10450651]

przewiń do góry