Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.bip.powiatpultuski.pl


Pułtusk: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pułtusku reprezentowanego przez Starostę Pułtuskiego, znak sprawy GGN.272.6.2014
Numer ogłoszenia: 308746 - 2014; data zamieszczenia: 17.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Pułtusku , ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 23 6921266, faks 23 6925277.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatpultuski.pl; www.bip.powiatpultuski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pułtusku reprezentowanego przez Starostę Pułtuskiego, znak sprawy GGN.272.6.2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji geodezyjnej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pułtusku reprezentowanego przez Starostę Pułtuskiego. Zamówienie obejmuje dwa zadania: ZADANIE 1 Opracowanie dokumentacji geodezyjnej z pomiaru i podziału działek obrębów Przewodowo Parcele, Przewodowo Poduchowne, Gzy Wisnowa, Łady Krajęczyno, Ołdaki gmina Gzy w celu wydzielenia nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa, ZADANIE 2 Opracowanie dokumentacji geodezyjnej ze wznowienia granic nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa, oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki: nr 134/16 obręb Dzierżenin gmina Pokrzywnica i nr 358 obręb Gnojno gmina Pułtusk..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (co najmniej dwie osoby posiadające uprawnienia geodezyjne w zakresie 2) oraz prowadzą działalność w zakresie usług geodezyjno - kartograficznych zgodnie z art. 11 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia i złożenia Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmiany umowy: 1) zmiany terminu wykonania usługi, której konieczność zaistniała wskutek okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, o czas wynikający z tych okoliczności, 2) zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem, 3) ceny, w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT mającej wpływ na ceny, stawki i kwoty podatku VAT, 4) zmiany wartości przedmiotowej umowy, wynikającej z okoliczności określonych w pkt 2 - 3 o zakres tych zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Starostwa Powiatowego w Pułtusku, ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk Budynek A, I pietro, pokój nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2014 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Starostwa Powiatowego w Pułtusku, ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk Budynek A, I pietro, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej z pomiaru i podziału działek w celu wydzielenia nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa - obręby Przewodowo Parcele, Przewodowo Poduchowne, Gzy Wisnowa, Łady Krajęczyno, Ołdaki gmina Gzy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomiar ma na celu wydzielenie nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa z działek obrębów Przewodowo Parcele, Przewodowo Poduchowne, Gzy Wisnowa, Łady Krajęczyno, Ołdaki gmina Gzy na podstawie załącznika nr 2, poz. 425 dla województwa mazowieckiego (rzeka Tąsewka) rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 17 grudnia 2002 r. w sprawie śródlądowych wód powierzchniowych lub ich części stanowiących własność publiczną (Dz. U. z 2003 r. Nr 16, poz.149). Należy wykonać: - pomiar działki nr 37/1 o pow. 0,84 ha położonej w obrębie Przewodowo Parcele gmina Gzy - pomiar i podział działek nr nr 7 o pow. 3,60 ha, 8 o pow. 2,56 ha, 9/1 o pow. 6,27 ha, 10 o pow. 2,33 ha, 11/1 o pow. 0,83 ha, 12/1 o pow. 0,91 ha, 13 o pow. 2,73 ha, 14/1 o pow. 1,78 ha, 15/1 o pow. 1,83 ha, 17/1 o pow. 1,03 ha, 18/1 o pow. 1,43 ha położonych w obrębie Przewodowo Poduchowne gmina Gzy - pomiar i podział działek nr nr 39 o pow. 9,01 ha, 53 o pow. 4,91 ha, 54 o pow. 2,52 ha, 55 o pow. 0,11 ha, 56 o pow. 0,44 ha, 57 o pow. 0,31 ha, 58 o pow. 0,44 ha, 60 o pow. 0,10 ha, 61 o pow. 0,25 ha, 63 o pow. 1,22 ha, 64 o pow. 1,07 ha, 65 o pow. 0,78 ha położonych w obrębie Gzy Wisnowa gmina Gzy - pomiar działek nr nr 10/1 o pow. 15,90 ha, 11 o pow. 2,23 ha, 12/1 o pow. 0,46 ha, 12/4 o pow. 1,89 ha, 13 o pow. 1,48 ha, 23 o pow. 1,28 ha, 24 o pow. 2,45 ha, 25 o pow. 1,89 ha, 30/1 o pow. 3,68 ha, 33/1 o pow. 3,19 ha, 34/1 o pow. 2,85 ha, 35/1 o pow. 2,14 ha, 36/1 o pow. 1,57 ha położonych w obrębie Łady Krajęczyno gmina Gzy - pomiar i podział działek nr nr 62 o pow. 1,68 ha, 63 o pow. 1,41 ha, 64 o pow. 1,12 ha, 66 o pow. 5,18 ha, 67 o pow. 2,97 ha, 128 o pow. 5,74 ha, 129 o pow. 3,55 ha położonych w obrębie Ołdaki gmina Gzy, - podział działki nr 127/1 o pow. 1,3969 ha położonej w obrębie Ołdaki gmina Gzy, a następnie wydzielić nieruchomości Skarbu Państwa zajęte pod wody płynące. Zakres opracowania przedstawiono na załączniku graficznym nr 6 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej ze wznowienia granic nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa, oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki: nr 134/16 obręb Dzierżenin gmina Pokrzywnica i nr 358 obręb Gnojno gmina Pułtusk..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie geodezyjne zostanie wykonane w celu protokólarnego przekazania nieruchomości we władanie Nadleśnictwa Pułtusk (grunty zalesione) - załącznik graficzny nr 7 i 8..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.




STAROSTA

/-/ Edward Marek Wroniewski

_________________________________________________________________________________________

DOKUMENTY DO POBRANIA:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - pobierz

Załącznik nr 1 do SIWZ_oferta  - pobierz

Załącznik nr 2 do SIWZ_oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust 1 i 2 Pzp - pobierz

Załacznik nr 3 do SIWZ_oświadczenie Wykonawcy dot. posiadania uprawnień - pobierz

Załacznik nr 4 do SIWZ_ wzór umowy - pobierz

Załącznik nr 5 do SIWZ_oświadczenie Wykonawcy dot. grupy kapitałowej - pobierz

Załącznik graficzny nr 6 do SIWZ - pobierz

Załącznik graficzny nr 7 do SIWZ - pobierz

Załącznik graficzny nr 8 do SIWZ - pobierz

     

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Karpińska Jolanta
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Karpińska Jolanta
  • Data ostatniej aktualizacji: 2014-09-17 10:28:58
  • Liczba odsłon: 749
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 10450533]

przewiń do góry