Wersja archiwalna 2015-02-09 13:16:35

 

Pułtusk, dn. 09.02.2015r.

Do: Uczestnicy postępowania

o udzielenie zamówienia publicznego

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Wybór personelu merytorycznego w projekcie systemowym Pomagamy naszym klientom, aby potrafili sami sobie pomóc”, nr sprawy: PCPR.POKL.2600.PN.2.2015

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r. poz. 907, ze zm.) informuję, że w ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na:

Zadanie 1 – Pełnienie funkcji psychologa wybrana została oferta Nr 3 złożona przez:

Joannę Gaweł, zam. Pułtusk

Cena brutto wybranej oferty wynosi: 420,00 zł (słownie: czterysta dwadzieścia złotych 00/100).

Uzasadnienie prawne:

Art. 91 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (PZP).

Uzasadnienie faktyczne:

W postępowaniu na powyższe zadanie wpłynęło 5 ofert.

Zamawiający nie wykluczył żadnego Wykonawcy.

Zamawiający odrzucił dwie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP (treść oferty nie odpowiada treści SIWZ) tj.:

  1. ofertę nr 4 złożoną przez Centrum Doradztwa i Kształcenia z Miechowa, ul. M. Konopnickiej 21. Wykonawca w swojej ofercie nie podał terminu płatności faktur. Pismem z dnia 06.02.2015r. Zamawiający wezwał Wykonawcę do złożenia wyjaśnień. W wymaganym terminie uzupełnienie nie wpłyneło do Zamawiającego;

  2. ofertę nr 6 złożoną przez p. Ewę Mazurkiewicz, zam. Pułtusk. Wykonawca zaproponował termin płatności faktur 30 dni, co jest niezgodne z §5 ust. 8 SIWZ „Wykonawcy wyrażą zgodę na otrzymanie należności w ciągu minimum 14 dni od daty otrzymania faktury VAT/rachunku przez Zamawiającego. Wykonawca może przedłużyć termin płatności faktur o max. 14 dni. Otrzymanie należności uzależnione będzie od wpływu środków Unijnych na rachunek Zamawiającego”.

P. Joanna Gaweł spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oferta spełnia wszystkie wymagania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), jest zgodna z przepisami ustawy PZP, jest ofertą najkorzystniejszą na podstawie ustalonego kryterium oceny ofert - cena 95%, termin płatności faktur - 5% i uzyskała w każdym zadaniu 100 pkt (95 pkt + 5 pkt).

Zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP przewidywany termin podpisania umowy o realizację zamówienia został wyznaczony na dzień 16.02.2015r.

Poniżej przedstawiam nazwy (firmy), siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu w niniejszym postępowaniu wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną ofertom:

Zadanie 1 – Pełnienie funkcji psychologa

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy

Liczba punktów

w kryterium:

CENA-95%

Liczba punktów

w kryterium:

TERMIN PŁATNOŚCI-5%


Razem

2

Zakład Doskonalenia Zawodowego w Warszawie Centrum Kształcenia w Ciechnowie

ul. Płońska 57a, 06-400 Ciechanów

81,43

5

86,43

3

Joanna Gaweł, zam. Pułtusk

95

5

100

5

Agencja Rozwoju Edukacji Norbert Jasiński

ul. Grzybowska 58, 42-200 Częstochowa

50,89

5

55,89



Zadanie 2 – Pełnienie funkcji animatora lokalnego wybrana została oferta Nr 1 złożona przez:

Małgorzatę Śliwińską, zam. Pułtusk

Cena brutto wybranej oferty wynosi: 1.050,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćdziesiąt złotych 00/100).

Uzasadnienie prawne:

Art. 91 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (PZP).

Uzasadnienie faktyczne:

W postępowaniu na powyższe zadanie wpłynęła 1 oferta.

Zamawiający nie wykluczył Wykonawcy, ani nie odrzucił jego oferty.

P. Małgorzata Śliwińska spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oferta spełnia wszystkie wymagania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), jest zgodna z przepisami ustawy PZP, jest ofertą najkorzystniejszą na podstawie ustalonego kryterium oceny ofert - cena 95%, termin płatności faktur - 5% i uzyskała w każdym zadaniu 100 pkt (95 pkt + 5 pkt).

Zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 w związku z art. 94 ust. 2 pkt 1 lit. a ustawy PZP przewidywany termin podpisania umowy o realizację zamówienia został wyznaczony na dzień 10.02.2015r.

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono w dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.

Z poważaniem

p.o. DYREKTORA

/-/ Anna Frejlich

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Rzepkowski Grzegorz
  • Data udostępnienia w BIP: 2015-02-09
  • Informacja zaktualizowana przez: Rzepkowski Grzegorz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2015-02-09 13:16:35
  • Liczba odsłon: 676
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 10389446]

przewiń do góry