Obryte, dnia 19 maja 2015 r.


Nr sprawy: DPS.ZP.264/PN3/2015


ZAWIADOMIENIE

O WYNIKU POSTĘPOWANIA


Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane pn. „Remont istniejących budynków DPS Obryte w celu dostosowania do wymogów przepisów przeciwpożarowych”


1. WYBÓR OFERTY

Zamawiający – Dom Pomocy Społecznej z siedzibą w 07-215 Obryte 188, działając zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047 i 1473, z 2014 r. poz. 423, 768, 811, 915, 1146 i 1232 oraz z 2015 r. poz. 349) niniejszym informuje, że w przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejsza wybrana została oferta Nr 2 złożona przez


KONSORCJUM FIRM

LIDER:

GLAZ-BUD Sp. z o. o.

06-100 Pułtusk

Ul. Mickiewicza 45/51


PARTNER KONSORCJUM:

Instalatorstwo Elektryczne

P. Chyczewski, M. Wojciechowski

09-100 Płońsk

Ul. Kornela Makuszyńskiego 9


Cena brutto oferty: 725 700,00 zł.


W poniższej tabeli zaprezentowano wyniki oceny ofert ważnych w oparciu o ustalone treścią SIWZ kryteria:


Nr oferty

Nazwa i adres Wykonawcy

Cena brutto

oferty

Okres rękojmi

Ilość punktów w kryterium cena = 90%

Ilość punktów w kryterium okres rękojmi = 10%

Suma uzyskanych punktów

1

P.H.U. BUDOMUR

Sp. z o. o.

06-100 Pułtusk

Ul. Ogrodowa 5


787 720,52


60 miesięcy


82,91


10


92,91

2

KONSORCJUM FIRM:

Glaz – Bud Sp. z o. o.

06-100 Pułtusk

Ul. Mickiewicza 45/51

&

Instalatorstwo Elektryczne

P. Chyczewski,

M. Wojciechowski

09-100 Płońsk

Ul. K. Makuszyńskiego





725 700,00





60 miesięcy





90





10





100


Uzasadnienie:

W przedmiotowym postępowaniu do Zamawiającego wpłynęły 3 oferty, badanie ofert wykazało, że ocenie w oparciu o ustalone zapisem Rozdziału 16 kryteria ceny i rękojmi, podlega dwie spośród złożonych ofert. Po dokonaniu oceny zgodnie z zawartymi w SIWZ wzorami matematycznymi Zamawiający w trybie art. 92, ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047 i 1473, z 2014 r. poz. 423, 768, 811, 915, 1146 i 1232 oraz z 2015 r. poz. 349). Oferta złożona przez Konsorcjum Firm Glaz-Bud Sp. z o. o. & Instalatorstwo Elektryczne P. Chyczewski, M. Wojciechowski, zawiera kompletną dokumentację potwierdzającą spełnianie przez wszystkich partnerów konsorcjum warunków udziału w postępowaniu, oraz brak w stosunku do nich podstaw do wykluczenia. Ponadto oferta uznana za najkorzystniejszą uzyskała maksymalną ilość punktów (100) w kryteriach oceny ofert.


2. WYKLUCZENIE Z POSTĘPOWANIA

Działając na podstawie art. 92, ust. 1, pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047 i 1473, z 2014 r. poz. 423, 768, 811, 915, 1146 i 1232 oraz z 2015 r. poz. 349) Zamawiający – Dom Pomocy Społecznej z siedzibą w 07-215 Obryte 188 zawiadamia, że z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Remont istniejących budynków DPS Obryte w celu dostosowania do wymogów przepisów przeciwpożarowych” prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, wykluczona została firma:


TOM – BUD

ZAKŁAD BUDOWNICTWA OGÓLNEGO

USŁUGI TRANSPORTOWE

Tomasz Andrzej Węgłowski

06-100 Pułtusk

Ul. Kosynierów 2


Uzasadnienie:

Podstawą prawną wykluczenia Wykonawcy z przedmiotowego postępowania jest art. 24, ust. 2, pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047 i 1473, z 2014 r. poz. 423, 768, 811, 915, 1146 i 1232 oraz z 2015 r. poz. 349).

Zgodnie z art. 24, ust. 2, pkt 4 przywołanej wyżej ustawy Zamawiający zobowiązany jest wykluczyć z postępowania tych wykonawców, którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Stosownie do postanowień art. 26, ust 2a ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym, zobowiązany jest wykazać odpowiednio do, nie później, niż na dzień składania ofert spełnienie warunków, o których mowa w treści art. 22, ust. 1 ustawy Pzp.

W ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ Zamawiający wymagał od wykonawców wykazania spełniania warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnego z Załącznikiem Nr 5. W treści SIWZ Zamawiający wymagał, aby Wykonawca dysponował: przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń wraz ze wskazaniem podstawy do dysponowania tą osobą oraz, że osoba która w realizacji przedmiotu umowy pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiada minimum 5 lat doświadczenia w kierowaniu robotami o charakterze konstrukcyjno – budowlanym oraz przynajmniej jeną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz ze wskazaniem podstawy do dysponowania tą osobą oraz, że osoba która w realizacji przedmiotu umowy kierować będzie robotami instalacyjnymi posiada minimum 3 lata doświadczenia w kierowaniu tymi robotami. Zamawiający dopuszczał ponadto łączenie funkcji kierownika budowy z funkcją kierownika robót instalacyjnych pod warunkiem, że wykazane wyżej warunki zostaną spełnione przez tę właśnie osobę.

Z załączonego przez Wykonawcę do oferty wykazu osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wynika jasno, że wskazana w dokumencie osoba, która w realizacji zamówienia miałaby pełnić funkcję kierownika robót instalacyjnych nie posiada wymaganych zapisami SIWZ uprawnień. Procedura wyjaśniająca zastosowana przez Zamawiającego potwierdziła niespełnianie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i zrodziła konieczność wykluczenia go z udziału w przedmiotowym postępowaniu.

Od niniejszej decyzji Wykonawcy przysługują środki odwoławcze przewidziane w dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych.


3. ZAMIAR ZAWARCIA UMOWY:

Zamawiający z wybranym Wykonawcą zawrze w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego umowę w terminie nie krótszym, niż 5 dni od daty przekazania niniejszego zawiadomienia za pomocą faksu lub poczty elektronicznej.

Zamawiający wyznacza termin zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na dzień 25 maja 2015 roku na godzinę 10:00. 


Dyrektor

Domu Pomocy Społecznej

/-/ Bogdan Łach

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Strzyżewski Marcin
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Strzyżewski Marcin
  • Data ostatniej aktualizacji: 2015-05-19 15:58:43
  • Liczba odsłon: 523
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 9902039]

przewiń do góry