Wersja archiwalna 2015-05-19 15:58:43
Obryte, dnia 19 maja 2015 r.
Nr sprawy: DPS.ZP.264/PN3/2015
ZAWIADOMIENIE
O WYNIKU POSTĘPOWANIA
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane pn. „Remont istniejących budynków DPS Obryte w celu dostosowania do wymogów przepisów przeciwpożarowych”
1. WYBÓR OFERTY
Zamawiający – Dom Pomocy Społecznej z siedzibą w 07-215 Obryte 188, działając zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047 i 1473, z 2014 r. poz. 423, 768, 811, 915, 1146 i 1232 oraz z 2015 r. poz. 349) niniejszym informuje, że w przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejsza wybrana została oferta Nr 2 złożona przez
KONSORCJUM FIRM
LIDER:
GLAZ-BUD Sp. z o. o.
06-100 Pułtusk
Ul. Mickiewicza 45/51
PARTNER KONSORCJUM:
Instalatorstwo Elektryczne
P. Chyczewski, M. Wojciechowski
09-100 Płońsk
Ul. Kornela Makuszyńskiego 9
Cena brutto oferty: 725 700,00 zł.
W poniższej tabeli zaprezentowano wyniki oceny ofert ważnych w oparciu o ustalone treścią SIWZ kryteria:
Nr oferty |
Nazwa i adres Wykonawcy |
Cena brutto oferty |
Okres rękojmi |
Ilość punktów w kryterium cena = 90% |
Ilość punktów w kryterium okres rękojmi = 10% |
Suma uzyskanych punktów |
1 |
P.H.U. BUDOMUR Sp. z o. o. 06-100 Pułtusk Ul. Ogrodowa 5 |
787 720,52 |
60 miesięcy |
82,91 |
10 |
92,91 |
2 |
KONSORCJUM FIRM: Glaz – Bud Sp. z o. o. 06-100 Pułtusk Ul. Mickiewicza 45/51 & Instalatorstwo Elektryczne P. Chyczewski, M. Wojciechowski 09-100 Płońsk Ul. K. Makuszyńskiego |
725 700,00 |
60 miesięcy |
90 |
10 |
100 |
Uzasadnienie:
W przedmiotowym postępowaniu do Zamawiającego wpłynęły 3 oferty, badanie ofert wykazało, że ocenie w oparciu o ustalone zapisem Rozdziału 16 kryteria ceny i rękojmi, podlega dwie spośród złożonych ofert. Po dokonaniu oceny zgodnie z zawartymi w SIWZ wzorami matematycznymi Zamawiający w trybie art. 92, ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047 i 1473, z 2014 r. poz. 423, 768, 811, 915, 1146 i 1232 oraz z 2015 r. poz. 349). Oferta złożona przez Konsorcjum Firm Glaz-Bud Sp. z o. o. & Instalatorstwo Elektryczne P. Chyczewski, M. Wojciechowski, zawiera kompletną dokumentację potwierdzającą spełnianie przez wszystkich partnerów konsorcjum warunków udziału w postępowaniu, oraz brak w stosunku do nich podstaw do wykluczenia. Ponadto oferta uznana za najkorzystniejszą uzyskała maksymalną ilość punktów (100) w kryteriach oceny ofert.
2. WYKLUCZENIE Z POSTĘPOWANIA
Działając na podstawie art. 92, ust. 1, pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047 i 1473, z 2014 r. poz. 423, 768, 811, 915, 1146 i 1232 oraz z 2015 r. poz. 349) Zamawiający – Dom Pomocy Społecznej z siedzibą w 07-215 Obryte 188 zawiadamia, że z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Remont istniejących budynków DPS Obryte w celu dostosowania do wymogów przepisów przeciwpożarowych” prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, wykluczona została firma:
TOM – BUD
ZAKŁAD BUDOWNICTWA OGÓLNEGO
USŁUGI TRANSPORTOWE
Tomasz Andrzej Węgłowski
06-100 Pułtusk
Ul. Kosynierów 2
Uzasadnienie:
Podstawą prawną wykluczenia Wykonawcy z przedmiotowego postępowania jest art. 24, ust. 2, pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047 i 1473, z 2014 r. poz. 423, 768, 811, 915, 1146 i 1232 oraz z 2015 r. poz. 349).
Zgodnie z art. 24, ust. 2, pkt 4 przywołanej wyżej ustawy Zamawiający zobowiązany jest wykluczyć z postępowania tych wykonawców, którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Stosownie do postanowień art. 26, ust 2a ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym, zobowiązany jest wykazać odpowiednio do, nie później, niż na dzień składania ofert spełnienie warunków, o których mowa w treści art. 22, ust. 1 ustawy Pzp.
W ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ Zamawiający wymagał od wykonawców wykazania spełniania warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnego z Załącznikiem Nr 5. W treści SIWZ Zamawiający wymagał, aby Wykonawca dysponował: przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń wraz ze wskazaniem podstawy do dysponowania tą osobą oraz, że osoba która w realizacji przedmiotu umowy pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiada minimum 5 lat doświadczenia w kierowaniu robotami o charakterze konstrukcyjno – budowlanym oraz przynajmniej jeną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz ze wskazaniem podstawy do dysponowania tą osobą oraz, że osoba która w realizacji przedmiotu umowy kierować będzie robotami instalacyjnymi posiada minimum 3 lata doświadczenia w kierowaniu tymi robotami. Zamawiający dopuszczał ponadto łączenie funkcji kierownika budowy z funkcją kierownika robót instalacyjnych pod warunkiem, że wykazane wyżej warunki zostaną spełnione przez tę właśnie osobę.
Z załączonego przez Wykonawcę do oferty wykazu osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wynika jasno, że wskazana w dokumencie osoba, która w realizacji zamówienia miałaby pełnić funkcję kierownika robót instalacyjnych nie posiada wymaganych zapisami SIWZ uprawnień. Procedura wyjaśniająca zastosowana przez Zamawiającego potwierdziła niespełnianie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i zrodziła konieczność wykluczenia go z udziału w przedmiotowym postępowaniu.
Od niniejszej decyzji Wykonawcy przysługują środki odwoławcze przewidziane w dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. ZAMIAR ZAWARCIA UMOWY:
Zamawiający z wybranym Wykonawcą zawrze w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego umowę w terminie nie krótszym, niż 5 dni od daty przekazania niniejszego zawiadomienia za pomocą faksu lub poczty elektronicznej.
Zamawiający wyznacza termin zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na dzień 25 maja 2015 roku na godzinę 10:00.
Dyrektor
Domu Pomocy Społecznej
/-/ Bogdan Łach
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Strzyżewski Marcin
- Data udostępnienia w BIP: 2015-05-19
- Informacja zaktualizowana przez: Strzyżewski Marcin
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-05-19 15:58:43
- Liczba odsłon: 723
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: