Wersja archiwalna 2015-07-09 12:03:05


 WRP.272.1.2015


'Pułtusk: ZAPROJEKTOWANIE, WYKONANIE I DOSTARCZENIE MATERIAŁÓW INFORMACYJNO - PROMOCYJNYCH w ramach projektu pt. Musimy siać Program profilaktyki i promocji zdrowia psychicznego u dzieci i młodzieży w powiecie pułtuskim, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego PL13: Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu, dofinansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014.
Numer ogłoszenia: 170974 - 2015; data zamieszczenia: 09.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego


zawarcia umowy ramowej


ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku , ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 23 6921266.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatpultuski.pl; www.bip.powiatpultuski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAPROJEKTOWANIE, WYKONANIE I DOSTARCZENIE MATERIAŁÓW INFORMACYJNO - PROMOCYJNYCH w ramach projektu pt. Musimy siać Program profilaktyki i promocji zdrowia psychicznego u dzieci i młodzieży w powiecie pułtuskim, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego PL13: Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu, dofinansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach projektu pt.Musimy siać Program profilaktyki i promocji zdrowia psychicznego u dzieci i młodzieży w powiecie pułtuskim, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego PL13: Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu dofinansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014. 2. Celem głównym projektu jest ochrona i wzmocnienie zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży. 3.Celem działań informacyjno-promocyjnych jest podniesienie świadomości mieszkańców powiatu pułtuskiego na temat zdrowia psychicznego i zaburzeń psychicznych, a także promocja Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014. Wszystkie materiały informacyjno - promocyjne muszą być wykonane i oznakowane zgodnie z obowiązującymi na dzień wykonywania przedmiotu zamówienia Regulacjami na temat wdrażania Mechanizmu Finansowego EOG oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2009-2014 - Załącznikiem 4 Wymogi dotyczące Informacji i Promocji oraz dokumentem: Podręcznik Komunikacji i Identyfikacji Wizualnej, dostępnymi m.in. pod adresami: http://www.eog.gov.pl/Dokumenty/Informacja_i_promocja/Documents/Wytyczn_Podrecznik_wizualizacji.pdf http://www.eog.gov.pl/Dokumenty/Informacja_i_promocja/Wzory_materialow_info_promo/Strony/start.aspx http://www.eog.gov.pl/Dokumenty/Informacja_i_promocja/Logotypy/Strony/start.aspx Wszystkie materiały powinny być opatrzone logotypami zgodnie z wytycznymi oraz wskazówkami Zamawiającego. Do Specyfikacji zostaje załączony Program promocji i profilaktyki i zdrowia psychicznego u dzieci i młodzieży w powiecie pułtuskim stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ w którym zawarte są informacje dotyczące realizowanego projektu. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5. Zamawiający ustala czas gwarancji na 12 miesięcy od momentu końcowego odbioru usługi (dot. opisanego niżej zadania nr 1,2). W okresie gwarancyjnym Zamawiającemu przysługuje prawo do bezpłatnych napraw, objętych gwarancją. 6.Wykonawca zobowiązuje się do użycia materiałów odpowiadających wymaganiom jakościowym. 7. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie oraz dostawa następujących materiałów informacyjno - promocyjnych: Zadanie nr 1 - BANER - liczba sztuk - 1 Zadanie nr 2 - ROLL-UP- liczba sztuk - 20 Zadanie nr 3 - ULOTKI - liczba sztuk - 17.000 Zadanie nr 4 - KOSZULKI NA WF DLA DZIECI - ilość: 8000 sztuk, w tym: Ilość: rozmiar: JUNIOR: XS 110-116 cm - 1400 sztuk; S 122-128 cm - 1100 sztuk ; rozmiar M 134-140 cm - 1100 sztuk; rozmiar L 146-152 cm - 1100 sztuk; rozmiar XL - 158-164 cm - 600 sztuk. MEN: M 170cm- 500 sztuk; L 176cm-500 sztuk; XL 182cm - 200 sztuk WOMEN: S 158cm - 500 sztuk; M 164cm - 500 sztuk; L 170 cm - 500 sztuk; Zadanie nr 5 - PIŁECZKI ANTYSTRESOWE Z GRAWEREM PRZEDSTAWIAJĄCYM LOGO FUNDUSZY NORWESKICH - liczba sztuk - 8.000. Zadanie nr 6 - DŁUGOPISY I. Metalowe- liczba sztuk - 5.000 II. Metalowe ze wskaźnikiem laserowym- liczba sztuk - 300 Zadanie nr 7 - OŁÓWKI Z GUMKĄ - liczba sztuk - 5.000 Zadanie nr 8 - BLOCZKI/NOTESY - liczba sztuk - 5000 Zadanie nr 9 - KUBKI TERMICZNE - liczba sztuk - 1000 Zadanie nr 10 - SMYCZE- liczba sztuk - 5000 Zadanie nr 11 -TECZKI KONFERENCYJNE - 300 Zadanie nr 12- KALENDARZE KSIĄŻKOWE NA 2016 ROK - 200 sztuk Zadanie nr 13- KALENDARZE ŚCIENNE TRÓJDZIELNE NA 2016 ROK - 500 sztuk Zadanie nr 14 - BROSZURY- liczba sztuk- 300 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w §3 SIWZ..

II.1.5)

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca złoży oświadczenia zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., których wzory stanowią załączniki: nr 2 i nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ. Przez usługę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia należy rozumieć o usługę polegającą na wykonaniu i dostarczeniu materiałów informacyjno-promocyjnych o wartości min. 70.000,00 zł każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku,gdy Wykonawca złoży oświadczenia zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., których wzory stanowią załączniki: nr 2 i nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku,gdy Wykonawca złoży oświadczenia zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., których wzory stanowią załączniki: nr 2 i nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90

  • 2 - Termin płatności - 10

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: 1) nazwy usługi przy zachowaniu jej zakresu czynności, 2) zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem, 3) zmiany terminu wykonania usługi, której konieczność zaistniała wskutek okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, o czas wynikający z tych okoliczności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pułtusku, ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk (wejście A, I p.,pokój nr 15).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2015 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pułtusku, ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk - Sekretariat, pokój nr 7..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługa stanowiąca przedmiot zamówienia jest finansowana w 85% ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 oraz 15% ze środków Operatora Programu - Ministra Zdrowia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


WICESTAROSTA PUŁTUSKI
W PUŁTUSKU

/-/ Beata Jóźwiak




ZAŁĄCZNIKI DO POBRANIA:

- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)- pobierz
- Załącznik nr 1 do SIWZ - pobierz

- Załącznik nr 2 do SIWZ - pobierz

- Załącznik nr 3 do SIWZ - pobierz

- Załącznik nr 4 do SIWZ - pobierz

- Załącznik nr 5 do SIWZ - pobierz

- Załącznik nr 6 do SIWZ - pobierz

- Część II SIWZ - pobierz

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 10415544]

przewiń do góry