Wersja archiwalna 2004-02-23 14:01:04

PKWIU: 45.421

  • Nazwa i adres Zamawiającego:

Zarząd Powiatu w Pułtusku, ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk

REGON: 13037772900000

Telefon: (0 23) 692 12 66 , Fax: (0 23) 692 52 77

Internet: www.starostwopultusk.republika.pl

e- mail: or@powiatpultuski.pl

  • Miejsce realizacji zamówienia:

Pułtusk, Golądkowo

  • Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej na okna PCV oraz docieplenie ścian (w zakresie podanym w przedmiarach robót będących integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia).

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, liczba zadań- 4.

  • Termin realizacji zamówienia:

Wymagany do 30 sierpnia 2004r.

  • Wadium

Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 16.000,00 zł.

  • Warunki wymagane od oferentów:

Przystępujący do przetargu muszą spełnić warunki określone w ustawie z dnia 10 czerwca 1994r.
o zamówieniach publicznych (tj. Dz. U. z 2002r. Nr 72, poz. 664 z późn. zm.) oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Oferty mogą składać Oferenci, którzy są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie
z wymogami ustawowymi i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 19 ustawy
z dnia 10 czerwca 1994r. o zamówieniach publicznych oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

  • Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można podbierać. w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Organizacji i Nadzoru nr lokalu: 11 lub za zaliczeniem pocztowym.
  • Cena formularza 50 zł.
  • Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
  • Postępowanie prowadzone będzie z zastosowaniem preferencji krajowych.
  • Oferty należy składać w terminie do dnia 23 marca 2004r. do godz. 1000 w siedzibie Starostwa Powiatowego w Pułtusku ul. Białowiejskiej 5 – budynek „A” (sekretariat).
  • Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi dnia 23 marca 2004r. o godz. 1100 w siedzibie Zamawiającego (budynek „A” - sala narad).
  • Zamawiający dokona oceny złożonych ofert według następujących kryteriów:

  1. Cena - 100%
    • Osobą upoważnioną do kontaktów z oferentami jest Pani Marianna Permanicka- Dyrektor Wydział Organizacji i Nadzoru,

      tel. (23) 692-12-66,

      e- mail: or@powiatpultuski.pl

      nr lokalu: 11 w godzin

      Godziny, w których udziela się informacji dot. przetargu: od 8.00 do 15.00.

    Informacje o dokumencie:

    [Liczba odsłon: 10389629]

    przewiń do góry