Wersja archiwalna 2004-02-23 14:01:04
PKWIU: 45.421
- Nazwa i adres Zamawiającego:
Zarząd Powiatu w Pułtusku, ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk
REGON: 13037772900000
Telefon: (0 23) 692 12 66 , Fax: (0 23) 692 52 77
Internet: www.starostwopultusk.republika.pl
e- mail: or@powiatpultuski.pl
- Miejsce realizacji zamówienia:
Pułtusk, Golądkowo
- Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej na okna PCV oraz docieplenie ścian (w zakresie podanym w przedmiarach robót będących integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia).
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, liczba zadań- 4.
- Termin realizacji zamówienia:
Wymagany do 30 sierpnia 2004r.
- Wadium
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 16.000,00 zł.
- Warunki wymagane od oferentów:
Przystępujący do przetargu muszą spełnić warunki określone w ustawie z dnia 10 czerwca 1994r.
o zamówieniach publicznych (tj. Dz. U. z 2002r. Nr 72, poz. 664 z późn. zm.) oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Oferty mogą składać Oferenci, którzy są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie
z wymogami ustawowymi i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 19 ustawy
z dnia 10 czerwca 1994r. o zamówieniach publicznych oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można podbierać. w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Organizacji i Nadzoru nr lokalu: 11 lub za zaliczeniem pocztowym.
- Cena formularza 50 zł.
- Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
- Postępowanie prowadzone będzie z zastosowaniem preferencji krajowych.
- Oferty należy składać w terminie do dnia 23 marca 2004r. do godz. 1000 w siedzibie Starostwa Powiatowego w Pułtusku ul. Białowiejskiej 5 – budynek „A” (sekretariat).
- Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi dnia 23 marca 2004r. o godz. 1100 w siedzibie Zamawiającego (budynek „A” - sala narad).
- Zamawiający dokona oceny złożonych ofert według następujących kryteriów:
- Cena - 100%
- Osobą upoważnioną do kontaktów z oferentami jest Pani Marianna Permanicka- Dyrektor Wydział Organizacji i Nadzoru,
tel. (23) 692-12-66,
e- mail: or@powiatpultuski.pl
nr lokalu: 11 w godzin
Godziny, w których udziela się informacji dot. przetargu: od 8.00 do 15.00.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Grzegorz Rzepkowski
- Data udostępnienia w BIP: 2004-02-23
- Informacja zaktualizowana przez: Grzegorz Rzepkowski
- Data ostatniej aktualizacji: 2004-02-23 14:01:04
- Liczba odsłon: 1144
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: