Wersja archiwalna 2006-07-20 12:42:58
O G Ł O S Z E N I E
O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER: OR.3421-19/06
1. Nazwa i adres Zamawiającego
Nazwa: Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu
Adres: 06 – 100 Pułtusk, ul. Białowiejska 5
Tel.: (0–23) 692 – 12 – 66, 692 59 92, Fax. : (0 – 23) 692 – 52 – 77
2. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:
1) Sprawy techniczne:
-
Waldemar Kujawa, przedstawiciel Inwestora Zastępczego – tel. 023 672 21 55,
kom. 0 602 133 407
2) Sprawy formalne:
-
Marianna Permanicka, przedstawiciel Zamawiającego – tel. 023 692 59 92
-
Anna Biedrzycka, przedstawiciel Inwestora Zastępczego – tel. 023 672 39 15
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl
4. Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
5. Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony
6. Określenie przedmiotu zamówienia:
Wykonanie zasilenia w energię elektryczną budowanego szpitala w Pułtusku
w tym:
1. Linia SN zasilająca stację trafo:
-
Słup KGo – 12 z odłącznikiem ON III – 24/4-W - szt. 1
-
Linia kablowa od ww. Słupa do stacji trafo, wykonana kablem 3 x RUHAKXS 1 x 120 mm2 - mb 220
2. Stacja transformatorowa:
-
Budowa stacji
-
Wyposażenie:
-
Stacja dwutransfoprmatorowa 1000 kVA + 800 kVA
-
Rozdzielnia NN
-
SZR
-
Agregatornia wraz z wyposażeniem w agregat prądotwórczy o mocy 800 kVA
-
Linie kablowe NN zasilające szpital:
-
-
-
linia kablowa 5 x 4 x 4KY 240 mm2 - mb 170
-
linia kablowa YKY 2 x 2,5 – wyłączenie agregatu L = 160 mb
-
linia sterownicza 4 KSY 20 x 1,5 L= 120 mb
5. Linia kablowa (oświetlenie terenu)
-
linia kablowa YAKY 5x16 mm2 - mb. 2.275
-
słupy oświetleniowe S-30 z fundamentem – szt. 92
6. Rozdzielnia RG – A2 – rozbudowa
7. Rozdzielnia RG – K + instalacja elektryczna kotłowni .
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45315300-1 Instalowanie linii energetycznych
45315600-3 Instalacje niskiego napięcia
45315700-5 Instalowanie rozdzielni elektrycznych
45316100-6 Instalowanie zewnętrznego sprzętu oświetleniowego
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego.
Ogłoszenie zostało wysłane do publikacji do: Urzędu Zamówień Publicznych – dn. 14.07.2006 r. godz. 08:48
Wartość zamówienia: powyżej 60 tys. euro i poniżej progu ustalonego w art. 8 ust. 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
8. Wymagany termin wykonania zamówienia : do dnia 30.10.2007 r.
9. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dn. 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2004r. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.) oraz spełniający warunki dodatkowe określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – m.in.:
-
Dysponuje zapleczem technicznym w postaci specjalistycznego sprzętu, urządzeń technicznych, środków transportu - przeznaczone do wykonywania robót budowlanych w zakresie niniejszego zamówienia, w ilości zapewniającej wykonanie zamówienia z należytą starannością,
-
Osoba wskazana na kierownika budowy posiada:
-
wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży elektrycznej;
-
aktualne potwierdzenie członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego i ubezpieczenia OC;
-
co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami elektrycznymi.
-
-
Osoba wskazana na kierownika robót w branży budowlanej posiada:
-
wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży budowlanej;
-
aktualne potwierdzenie członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego i ubezpieczenia OC;
-
co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami budowlanymi.
-
-
W okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówieni oraz potwierdzą dokumentami Zamawiających, że wykonali je z należytą starannością. Przez robotę porównywalną należy rozumieć wykonanie robót energetycznych o wartości nie mniejszej niż 1,5 mln. zł.
-
Obroty w robotach budowlanych w każdym z ostatnich 3 lat a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wyniosły co najmniej 4,0 mln. zł.
-
Posiadają zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości co najmniej 1,0 mln. złotych,
-
Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
10. Kryterium oceny ofert i ich znaczenie:
-
Cena – 100%
11. Wadium: 60.000 złotych
Formy wniesienia wadium opisano w ust. 11 cz. I SIWZ
12. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:
Oferty należy składać w Sekretariacie w siedzibie Zamawiającego przy
ul. Białowiejskiej 5 w Pułtusku
Termin składania ofert upływa w dniu 21.08.2006r. o godz. 1000.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.08.2006r. o godz. 10 30 w sali narad w siedzibie Zamawiającego przy ul. Białowiejskiej 5 w Pułtusku,
13. Warunki uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia :
Bezpłatna do uzyskania na stronie internetowej: www.bip.powiatpultuski.pl
W formie papierowej ( bez projektów budowlano – wykonawczych) w cenie 100,00 zł. można odebrać w pokoju Nr 11 w siedzibie Zamawiającego przy ul. Białowiejskiej 5
w Pułtusku (opłata w kasie), bądź za pośrednictwem poczty (za zaliczeniem pocztowym).
14. Termin związania z ofertą:
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
15. Zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających
16. Umowa ramowa:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
17. Aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.
Pułtusk, dn. 14.07.2006r.
Tadeusz Nalewajk
Starosta Pułtuski
---------------------------------------
Dokumenty do pobrania
Specyfikacja Istotnych warunków Zamowienia wraz z załącznikami od nr 1 do nr 13 oraz projektem umowy - pobierz
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kaczmarczyk Agnieszka
- Data udostępnienia w BIP: 2006-07-20
- Informacja zaktualizowana przez: Kaczmarczyk Agnieszka
- Data ostatniej aktualizacji: 2006-07-20 12:42:58
- Liczba odsłon: 3770
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: