Wersja archiwalna 2006-07-24 19:01:44
Zarząd Powiatu w Pułtusku
O G Ł A S Z A
PRZETARG NIEOGRANICZONY
na wykonanie zadania pt:
„PONOWNA GLEBOZNAWCZA KLASYFIKACJA GRUNTÓW ZMELIOROWANYCH CZĘŚCI OBRĘBU GROMIN, GMINY PUŁTUSK ORAZ OPRACOWANIE DOKUMENTACJI W CELU AKTUALIZACJI CZĘŚCI OPISOWEJ I KARTOGRAFICZNEJ EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW”.
1. Nazwa i adres Zamawiającego :
Zarząd Powiatu w Pułtusku, ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk ; REGON: 13037772900000
Telefon: (023) 692 12 66 , Fax: (023) 692 52 77
Internet: www.powiatpultuski.pl
2. Dane ogólne o przedmiocie zamówienia :
województwo: mazowieckie (14),
powiat: Pułtuski (1424),
jednostka ewid.: Pułtusk (142404_5),
Nazwa i nr statystyczny obrębu |
Powierzchnia opracowania w danym obrębie |
Przewidywana liczba działek |
Część obrębu Gromin (142404_5.0007) |
436 ha |
141 |
Szczegółowy zakres prac i zasięg opracowania przedstawiono w wytycznych technicznych, będących załącznikami do SIWZ oraz w operacie technicznym dotyczących obliczenia terenów konkurencyjnych (do wglądu w budynku „B” Starostwa Powiatowego w Pułtusku),
3. Termin realizacji zamówienia:
Całość prac od daty zawarcia umowy do dnia 30 listopada 2006 r. .
4. Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych .
5. Nie dopuszcza się ofert wariantowych.
6. Wykonawcy pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert.
7. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy uprawnieni są do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i nie podlegają wykluczeniu na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
8. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. w Starostwie Powiatowym w Pułtusku ul. Białowiejska 5 (Budynek A , I piętro, Sekretariat).
Termin składania ofert upływa dnia 11 sierpnia 2006 roku o godz.1000.
9. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11 sierpnia 2006 r. w siedzibie Zamawiającego wejście A pokój nr 14 o godz. 10.30.
10. Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
11. Uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest:
mgr inż. Kazimierz Król tel. (023) 692 0828 w godzinach 8.00-16.00 ,
mgr inż. Krystyna Porębska tel. (023) 692 5135 w godzinach 8.00-16.00.
12. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia została udostępniona nieodpłatnie na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Pułtusku pod adresem www.bip.powiatpultuski.pl.
Na wniosek wykonawcy zamawiający przekazuje w terminie 5 dni specyfikację istotnych warunków zamówienia w cenie 30 złotych, którą można odebrać w siedzibie Zamawiającego pokój nr 3 wejście E na parterze w budynku A.
STAROSTA PUŁTUSKI
Tadeusz Nalewajk
DOKUMENTY DO POBRANIA :
SIWZ - pobierz
Załącznik nr 1 - Oferta - pobierz
Załącznik nr 2 - pobierz
Załącznik nr 3 - pobierz
Załącznik nr 4 - pobierz
Załącznik nr 5 - pobierz
Załącznik nr 6 - pobierz
Załącznik nr 7 (wzor umowy)- pobierz
Załącznik nr 8 - pobierz
Załącznik nr 9 (wytyczne techniczne) - pobierz
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kazimierczak Zbigniew
- Data udostępnienia w BIP: 2006-07-24
- Informacja zaktualizowana przez: Kazimierczak Zbigniew
- Data ostatniej aktualizacji: 2006-07-24 19:01:44
- Liczba odsłon: 826
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: