ZDP/5/07/06


Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku

O G Ł A S Z A

PRZETARG NIEOGRANICZONY

na „Przebudowę skrzyżowania ulic: Jana Pawła II, Ogrodowa, Brzoskwiniowa, Kolejowa, Na Skarpie

w Pułtusku na skrzyżowanie typu Małe Rondo”


1. Nazwa i adres Zamawiającego :

Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku,

ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk ; REGON: 130382268

Telefon: (023) 692 85 77 , Fax: (023) 692 85 77

Internet: www.powiatpultuski.pl

e- mail: zdp_pultusk@poczta.onet.pl


2. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest:

  • Przebudowa skrzyżowania ulic na skrzyżowanie typu małe rondo:

  • średnica zewnętrzna jezdni ronda 39m,

  • średnica wyspy środkowej 25m,

  • jezdnia jednopasmowa 5,5m z pierścieniem najazdowym o szerokości 1,5m,

  • powierzchnia całości przebudowy- 5605,0 m2.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany wraz z przedmiarem robót.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i ofert wariantowych

3. Wymagany termin realizacji zamówienia : do dnia 30 listopada 2006 r.

  1. 4. Wadium: : Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium
    w wysokości 7.000zł (słownie: siedem tysięcy złotych) może być wniesione w następujących formach: 1.)w pieniądzu: przelewem na konto Zarządu Dróg Powiatowych w Pułtusku

Bank Spółdzielczy w Ciechanowie

03 8213 0008 2001 0012 7390 0002

  1. 2.) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej,
    z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

  2. 3.) gwarancjach bankowych,

  3. 4.) gwarancjach ubezpieczeniowych,

  4. 5.) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
    9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DzU Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)

Sposób przekazania: w siedzibie Zamawiającego

5. Formularz specyfikacji istotnych warunków zamówienia można pobrać nieodpłatnie ze strony internetowej Starostwa Powiatowego w Pułtusku pod adresem www.bip.powiatpultuski.pl lub odebrać na pisemny wniosek Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego – Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku, ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk.

6.Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest:

a) w sprawach formalnych:

Joanna Wolniak tel.(23) 692-85-77, poniedziałek- piątek w godzinach 7.00-14.00,

b) w sprawach technicznych:

Marek Gruntmejer tel. (23) 692 85 77, wtorek- czwartek w godzinach od 7.00 do 14.00

7. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

  • spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniają warunki dodatkowe:

a) zrealizowali w latach 2003-2005 przynajmniej jedno zamówienie o wartości co najmniej odpowiadające zakresowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
w tym okresie. Przez zamówienie porównywalne należy rozumieć robotę drogową o wartości nie mniejszej niż cena ofertowa.

b) w latach: 2003, 2004, 2005 osiągnęli obroty w robotach drogowych w każdym roku, co najmniej w wysokości 1 mln złotych,

c) dysponują personelem przewidzianym do realizacji zamówienia, w tym:

- Kierownik budowy, który posiada wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży drogowej oraz aktualne potwierdzenie członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego

- laborant, który posiada kwalifikacje do kontroli jakości w zakresie budowy dróg

d) posiada niezbędny sprzęt przewidziany do realizacji zamówienia (własny lub wypożyczony na czas budowy) tj.:

  • wytwórnię mas bitumicznych min. 30 ton

  • układarkę mas bitumicznych ze sterowaniem elektronicznym,

  • walce stalowe – min. 2 szt. w tym 1 szt. wibracyjny

  • inny sprzęt przewidziany do realizacji zamówienia.

  • inne określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie według formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów. Dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 maja 2006r. w sprawie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.

8.Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj.

Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku

ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk.

Termin składania ofert upływa dnia 24.08.2006 roku o godz.10 00.

9. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.08.2006 r. w siedzibie Zamawiającego o godz. 10.30.

10. Termin związania z ofertą

Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od daty wyznaczonej do składania ofert .

11. Kryterium wyboru oferty

Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.

  1. Ogłoszenie zostało wysłane do publikacji do:

- Urzędu Zamówień Publicznych – dn. 19.07.2006 r. godz. 14:00

13.Wartość zamówienia: powyżej 60 tys. Euro i poniżej progu ustalonego w art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych

14.Zamówienia uzupełniające:

Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających

  1. Umowa ramowa:

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

  1. Aukcja elektroniczna:

Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.


Pułtusk, 27 lipca 2006 r.


Kazimierz Strzyżewski

Dyrektor ZDP w Pułtusku

___________________________________________________

Dokumenty do pobrania:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami od nr 1 do nr 13 - pobierz
Projekt Budowlany - pobierz

Przedmiar robót - pobierz

 

ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA OFERENTÓW:

- dot. mieszanki mineralno - bitumicznej - pobierz

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 9908784]

przewiń do góry