ZDP/6/08/06


Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku

O G Ł A S Z A

PRZETARG NIEOGRANICZONY

na „Przebudowę drogi powiatowej Budy Pobyłkowskie- Kępiaste odcinek Budy Pobyłkowskie- Wólka Zalewska od km 0+000 do km 1+600 mb 1600”


1. Nazwa i adres Zamawiającego :

Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku,

ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk ; REGON: 130382268

Telefon: (023) 692 85 77 , Fax: (023) 692 85 77

Internet: www.powiatpultuski.pl

e- mail: zdp_pultusk@poczta.onet.pl


2. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest:

- Wzmocnienie istniejącej nawierzchni żwirowej pospółką średn. grub. 8cm,

  • wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno- bitumicznej standard II grub. 4cm,

  • wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno- bitumicznej standard II grub. 3 cm,

- uzupełnienie poboczy pospółką grub. 6cm.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i ofert wariantowych

3. Wymagany termin realizacji zamówienia : do dnia 15 października 2006 r.

  1. Formularz specyfikacji istotnych warunków zamówienia można pobrać nieodpłatnie ze strony internetowej Starostwa Powiatowego w Pułtusku pod adresem www.bip.powiatpultuski.pl lub odebrać na pisemny wniosek Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego – Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku, ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk.

  2. Wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium.

  3. Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest:

a) w sprawach formalnych:

Joanna Wolniak tel.(23) 692-85-77, poniedziałek- piątek w godzinach 7.00-14.00,

b) w sprawach technicznych:

Marek Gruntmejer tel. (23) 692 85 77 wtorek- czwartek w godzinach od 7.00 do 14.00

7. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

  • spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniają warunki dodatkowe:

a) zrealizowali w latach 2003-2005 przynajmniej jedno zamówienie o wartości co najmniej odpowiadające zakresowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
w tym okresie. Przez zamówienie porównywalne należy rozumieć robotę drogową o wartości nie mniejszej niż cena ofertowa.

b) w latach: 2003, 2004, 2005 osiągnęli obroty w robotach drogowych w każdym rok, co najmniej w wysokości 1 mln złotych,

c) dysponują personelem przewidzianym do realizacji zamówienia, w tym:

- Kierownik budowy, który posiada wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży drogowej oraz aktualne potwierdzenie członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego

- laborant, który posiada kwalifikacje do kontroli jakości w zakresie budowy dróg

d) posiada niezbędny sprzęt przewidziany do realizacji zamówienia (własny lub wypożyczony na czas budowy) tj.:

  • wytwórnię mas bitumicznych min. 30 ton

  • układarkę mas bitumicznych ze sterowaniem elektronicznym,

  • walce stalowe – min. 2 szt. w tym 1 szt. wibracyjny

  • inny sprzęt przewidziany do realizacji zamówienia

  • laboratorium z oprzyrządowaniem umożliwiającym bieżącą kontrolę produkcji masy, jak i elementów robót podlegających kontroli laboratoryjnej.

  • inne określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie według formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów. Dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn.19 maja 2006r. w sprawie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.

8.Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj.

Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku

ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk.

Termin składania ofert upływa dnia 24.08.2006 roku o godz.10 15.

9. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.08.2006 r. w siedzibie Zamawiającego o godz. 10.30.

10. Termin związania z ofertą

Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od daty wyznaczonej do składania ofert .

11. Kryterium wyboru oferty

Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.

12. Umowa ramowa:

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

13. Aukcja elektroniczna:

Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.

14. Ogłoszenie zostało wysłane do: Portalu Urzędu Zamówień Publicznych – dn. 09.08.2006 r.


Pułtusk, 9 sierpnia 2006 r.

 

Kazimierz Strzyżewski

Dyrektor

ZDP w Pułtusku

 

___________________________________

Dokumenty do pobrania:

- CZĘŚĆ I - Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami od nr 1 do nr 12 - pobierz

- CZĘŚĆ II - Projekt umowy - pobierz

- CZĘŚĆ III - Przedmiar robót - pobierz

- Orientacja terenu - pobierz

______________________________________________________________

 

Modyfikacja SIWZ

Działając w oparciu o art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dokonuje modyfikacji zapisu SIWZ w nastepujący sposób:

" Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.08.2006 r. w siedzibie Zamawiającego o godz. 11.00."

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 9885503]

przewiń do góry