Wersja archiwalna 2006-10-09 15:32:07

 


DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W OBRYTEM

O G Ł A S Z A

PRZETARG NIEOGRANICZONY

na „Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do DPS Obryte”.



1. Nazwa i adres Zamawiającego :

Dom Pomocy Społecznej w Obrytem, 07-215 Obryte

Telefon: (029) 741 10 80 , Fax: (029) 741 10 80

Internet: www.bip.powiatpultuski.pl


2. Opis przedmiotu zamówienia:

CPV – 23.12.21.00-

  • sukcesywne dostawy oleju opałowego (lekkiego)

a) gęstość w temperaturze 15 C nie wyższa niż 860 kg/m3

b) zawartość siarki nie większa niż 0,20 %/m/m

c) wartość opałowa nie mniejsza niż 42,60 MJ/kg

d) temperatura krzepnięcia – 6 stopni C

  • przewidywana ilość dostarczonego oleju w sezonie ogółem: 230.000 l

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.


3. Wymagany termin realizacji zamówienia : 01.01.2007 r. do 31.12.2007 r.


4. Wadium: wymagane w kwocie 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)


  1. Formularz specyfikacji istotnych warunków zamówienia można pobrać ze strony internetowej: www.bip.powiatpultuski.pl

Na pisemny wniosek Wykonawcy Zamawiający udostępni SIWZ drogą pocztową lub w siedzibie Zamawiającego po uiszczeniu opłaty 30 zł.


6. Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest:

Hanna Waszkiewicz tel. (029) 741 10 80


7. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy uprawnieni są do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i nie podlegają wykluczeniu na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.


8. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. DPS Obryte

Termin składania ofert upływa dnia 15.11. 2006 roku o godz.11 00.


  1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.11. 2006 r. w siedzibie Zamawiającego o godz. 11.30.

  2. Termin związania z ofertą wynosi

Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od daty wyznaczonej do składania ofert.


  1. Kryterium wyboru oferty:

  • CENA – 85%

  • TERMIN REALIZACJI – 5 %

  • WARUNKI PŁATNOŚCI – 10 %

  1. Umowa ramowa:

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

  1. Aukcja elektroniczna:

Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.


  1. Ogłoszenie zostało wysłane do: Biuletynu Zamówień Publicznych – dn. 09.10.2006 r.

Pułtusk, 09.10.2006 r.


Jan Mroczkowski

Dyrektor

Domu Pomocy Społecznej w Obrytem

 

DOKUMENTY DO POBRANIA:

- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz

- załącznik Nr 1 - pobierz

- załącznik Nr 2 - pobierz

- załącznik Nr 3 - pobierz

- załącznik Nr 4 - pobierz

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kaczmarczyk Agnieszka
  • Data udostępnienia w BIP: 2006-10-09
  • Informacja zaktualizowana przez: Kaczmarczyk Agnieszka
  • Data ostatniej aktualizacji: 2006-10-09 15:32:07
  • Liczba odsłon: 548
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 10389637]

przewiń do góry