Wersja archiwalna 2007-04-03 10:46:44
OR. 3421-7/09
Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku
O G Ł A S Z A
PRZETARG NIEOGRANICZONY
na „Dostawę samochodu osobowego z rocznika 2006 lub 2007”
1. Nazwa i adres Zamawiającego :
Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku
ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk ; REGON: 130377729, NIP: 568 – 14- 17 - 174
Telefon: (023) 692 12 66 , Fax: (023) 692 52 77
Internet: www.powiatpultuski.pl
e- mail: or@powiatpultuski.pl
2. Opis przedmiotu zamówienia:
CPV 34110000-1)
-
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. samochodu osobowego z rocznika 2006 lub 2007 (może być to auto użytkowane do prezentacji lub jazd próbnych przez dealera, o przebiegu do 3.000 kilometrów).
A) Wymagane warunki techniczne:
-
silnik o mocy 120KM +/- 10 KM,
-
napęd przedni
-
nadwozie 4 – drzwiowe typu sedan
B) Wymagane minimalne wyposażenie:
-
poduszki powietrzne; kierowcy + pasażera + boczne + kurtyny boczne
-
elektronicznie sterowana klimatyzacja
-
elektro – hydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego
-
ABS z systemem stabilizacji podczas hamowania na zakręcie
-
EBD – elektroniczny rozdział sił hamowania + BA wspomaganie hamowania
-
system stabilizacji toru jazdy ESP Plus
-
centralny zamek z ryglowaniem – sterowany zdalnym pilotem
-
elektrycznie sterowany szyby przednie
-
elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne
-
radioodtwarzacz CD + 6 głośników
-
regulacja siedzenia kierowcy
-
regulacja położenia koła kierownicy w 2 płaszczyznach
-
światła przeciwmgielne przednie
-
alarm lub blokada skrzyni biegów
-
pilot parkowania
-
dodatkowe elektryczne ogrzewanie powietrza
-
lakier metalizowany
C) Wymagane warunki gwarancji i eksploatacji:
-
średnie zużycie paliwa do 8l/100 km
-
minimalny okres gwarancji na perforacje nadwozia – 12 lat
-
minimalny okres gwarancji na sprawność funkcjonalną – 24 miesiące bez limitu kilometrów
Dostawa musi zapewnić serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie województwa mazowieckiego.
Samochód musi posiadać wszystkie dokumenty wymagane do rejestracji.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
3.Wymagany termin realizacji zamówienia: 14 dni od daty zawarcia umowy.
4. Wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium.
5. Formularz specyfikacji istotnych warunków zamówienia można pobrać ze strony internetowe www.bip.powiatpultuski.pl
Na pisemny wniosek Wykonawcy Zamawiający udostępni SIWZ bezpłatnie w siedzibie Zamawiającego wejście A, I piętro, pokój Nr 11 (Wydział Organizacji i Nadzoru) lub za pośrednictwem poczty.
6. Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest:
Marianna Permanicka tel. (23) 692 59 92, w godzinach 8.00-16.00
Agnieszka Kaczmarczyk tel. (23) 692 59 92, w godzinach 8.00-16.00
7. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy:
-
którzy uprawnieni są do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i nie podlegają wykluczeniu na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
8. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. w siedzibie Zarządu Powiatu w Pułtusku
ul. Białowiejska 5 (Budynek A , I piętro, Sekretariat).
Termin składania ofert upływa dnia 11 kwietnia 2007 roku o godz.10 00.
9. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11 kwietnia 2007 r. w siedzibie Zamawiającego wejście A pokój nr 14 (Sala Narad) o godz. 10.15.
10. Termin związania z ofertą
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od daty wyznaczonej do składania ofert.
11. Kryterium wyboru oferty
Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
Sposób obliczenia ceny oferty określa formularz SIWZ.
-
12. Umowa ramowa:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
-
13. Aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.
-
14. Ogłoszenie zostało wysłane do: Portalu Urzędu Zamówień Publicznych – dn. 03.04.2007 r.
Pułtusk, 3 kwietnia 2007 r.
Tadeusz Nalewajk
Starosta Pułtuski
UWAGA!
Wykonawco, jeżeli pobierasz specyfikację (siwz) ze strony internetowej i nie zgłaszasz Zamawiającemu, że pobrałeś siwz ze strony internetowej to powinieneś śledzić przebieg danego postępowania do momentu upływu terminu na składanie ofert, ponieważ Zamawiający może zamieszczać jeszcze informacje, zawiadomienia i modyfikacje.
DOKUMENTY DO POBRANIA
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz
- Formularz Ofertowy - pobierz
- Załącznik Nr 1 - pobierz
- Załącznik Nr 2 - pobierz
- Załącznik Nr 3 - pobierz
- Załącznik Nr 4 - pobierz
- Załącznik Nr 5 - pobierz
- Załącznik Nr 6 - pobierz
- Załącznik Nr 7 - pobierz
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kaczmarczyk Agnieszka
- Data udostępnienia w BIP: 2007-04-03
- Informacja zaktualizowana przez: Kaczmarczyk Agnieszka
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-04-03 10:46:44
- Liczba odsłon: 1082
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: