Wersja archiwalna 2007-08-22 16:19:49

ZDP/08/08/07

Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku
O G Ł A S Z A
 PRZETARG NIEOGRANICZONY
na „ Przebudowę drogi powiatowej Pokrzywnica- Błędostowo- Krzyczki odcinek Smogorzewo Włościańskie od km 9+538 do km 10+115 mb 577”

1. Nazwa i adres Zamawiającego :
Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku,
ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk ; REGON: 130382268
Telefon: (023) 692 85 77 , Fax: (023) 692 85 77
Internet: www.powiatpultuski.pl
e- mail: zdp_pultusk@poczta.onet.pl

2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
- wykonanie koryta i warstwy odsączającej na poszerzeniach,
- wykonanie poszerzenia jezdni z kruszywa łamanego
- skropienie istniejącej nawierzchni drogowej asfaltem wraz z oczyszczeniem,
- wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno- bitumiczną,
- wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno bitumicznej,
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno- bitumicznej,
-     wykonanie poboczy.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i ofert wariantowych
3. Wymagany termin realizacji zamówienia : do 30 października 2007 r.
4. Formularz specyfikacji istotnych warunków zamówienia można pobrać nieodpłatnie ze strony internetowej Starostwa Powiatowego w Pułtusku pod adresem www.bip.powiatpultuski.pl  lub odebrać na pisemny wniosek Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego – Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku, ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk.
5.Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest:
a) w sprawach formalnych:
Joanna Wolniak tel.(23) 692-85-77, poniedziałek- piątek w godzinach 7.00-14.00,
b) w sprawach technicznych:
Marek Gruntmejer tel. (23) 692 85 77 wtorek- czwartek w godzinach od 7.00 do 14.00
6. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
- są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nadkładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
                 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie według formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie analizy  załączonych do oferty dokumentów. Dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn.19 maja 2006r. w sprawie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy  oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.
7.Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj.
Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku
     ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk.
Termin składania ofert upływa dnia 12.09.2007 roku o godz.10:00.
8. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.09.2007 r. w siedzibie Zamawiającego  o godz. 10.15.
9. Termin związania z ofertą
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 60 dni od daty wyznaczonej do składania ofert .
10. Kryterium wyboru oferty
Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.

Pułtusk, 22  sierpień 2007 r.

Dyrektor

Kazimierz Strzyżewski

Dokumenty do pobrania:

SIWZ wraz z załącznikami- pobierz

Projekt umowy- pobierz

Kosztrys ofertowy- pobierz

Przedmiar robót- pobierz

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Wolniak Joanna
  • Data udostępnienia w BIP: 2007-08-22
  • Informacja zaktualizowana przez: Wolniak Joanna
  • Data ostatniej aktualizacji: 2007-08-22 16:19:49
  • Liczba odsłon: 623
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 10465599]

przewiń do góry