Wersja archiwalna 2004-05-17 11:49:25
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Pułtusk: udzielenie w roku 2004 kredytu inwestycyjnego w wysokości 1.361.714 PLN
Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Powiatu Pułtuskiego, do kontaktów: Tadeusz Nalewajk- Starosta
Krystyna Rzepnicka- Skarbnik Powiatu, ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk, tel. 023 6921266, e-mail: starostwopultusk@poczta.onet.pl, www.starostwopultusk.republika.pl.
2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1).
3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1).
4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane:
1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy:
1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 6.
1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie.
1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie w roku 2004 kredytu inwestycyjnego w wysokości 1.361.714 PLN.
1.6) Opis/przedmiot zamówienia: udzielenie w roku 2004 kredytu inwestycyjnego w wysokości 1.361.714 PLN na inwestycje dot. modernizacji dróg z terminem spłaty w latach 2005- 2014. Rok 2004 - rok karencji.
1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zarząd Powiatu w Pułtusku.
Kod NUTS:
1.8) Nomenklatura
1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 66-13-00-00.
1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC):
1.9) Podział zamówienia na części: Nie.
1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
2) Wielkość lub zakres zamówienia
2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Kredyt w wysokości 1.361.714 PLN - jedna transza w terminie do dnia 31.10.2004r..
2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: Jedna transza kredytu w terminie do dnia 31.10.2004 r. Kredyt spłacany w okresach kwartalnych w okresie od roku 2005 do roku 2014..
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 30.08.2004; data zakończenia: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Usługodawca przystępujący do postępowania obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7.000 PLN..
1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów:
1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia:
2) Warunki uczestnictwa
2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych..
2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego oraz z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie posiada zaległości..
2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty:
3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie.
3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony.
1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie.
1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej:
1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia
1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia:
1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje:
1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert:
2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
3) Informacje administracyjne
3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: OR 3421-3/2004.
3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 29.07.2004, cena - PLN.
Warunki i sposób płatności:
3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 30.07.2004 godzina 11:00.
3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data:
3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski.
3.6) Termin związania ofertą: 60 dni od ostatecznego terminu składania ofert
3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert
3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Biegły - Krystyna Rzepnicka.
3.7.2) Data, godzina i miejsce: 30.07.2004, godzina 12:00, Zarząd Powiatu w Pułtusku, Sala Narad.
SEKCJA VI: INNE INFORMACJE
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie.
2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń:
3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie.
4) Informacje dodatkowe:
5) Data wysłania ogłoszenia: 13.05.2004.
Pułtusk: udzielenie w roku 2004 kredytu inwestycyjnego w wysokości 1.361.714 PLN
Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Powiatu Pułtuskiego, do kontaktów: Tadeusz Nalewajk- Starosta
Krystyna Rzepnicka- Skarbnik Powiatu, ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk, tel. 023 6921266, e-mail: starostwopultusk@poczta.onet.pl, www.starostwopultusk.republika.pl.
2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1).
3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1).
4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane:
1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy:
1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 6.
1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie.
1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie w roku 2004 kredytu inwestycyjnego w wysokości 1.361.714 PLN.
1.6) Opis/przedmiot zamówienia: udzielenie w roku 2004 kredytu inwestycyjnego w wysokości 1.361.714 PLN na inwestycje dot. modernizacji dróg z terminem spłaty w latach 2005- 2014. Rok 2004 - rok karencji.
1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zarząd Powiatu w Pułtusku.
Kod NUTS:
1.8) Nomenklatura
1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 66-13-00-00.
1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC):
1.9) Podział zamówienia na części: Nie.
1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
2) Wielkość lub zakres zamówienia
2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Kredyt w wysokości 1.361.714 PLN - jedna transza w terminie do dnia 31.10.2004r..
2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: Jedna transza kredytu w terminie do dnia 31.10.2004 r. Kredyt spłacany w okresach kwartalnych w okresie od roku 2005 do roku 2014..
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 30.08.2004; data zakończenia: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Usługodawca przystępujący do postępowania obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7.000 PLN..
1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów:
1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia:
2) Warunki uczestnictwa
2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych..
2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego oraz z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie posiada zaległości..
2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty:
3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie.
3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony.
1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie.
1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej:
1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia
1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia:
1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje:
1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert:
2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
3) Informacje administracyjne
3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: OR 3421-3/2004.
3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 29.07.2004, cena - PLN.
Warunki i sposób płatności:
3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 30.07.2004 godzina 11:00.
3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data:
3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski.
3.6) Termin związania ofertą: 60 dni od ostatecznego terminu składania ofert
3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert
3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Biegły - Krystyna Rzepnicka.
3.7.2) Data, godzina i miejsce: 30.07.2004, godzina 12:00, Zarząd Powiatu w Pułtusku, Sala Narad.
SEKCJA VI: INNE INFORMACJE
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie.
2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń:
3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie.
4) Informacje dodatkowe:
5) Data wysłania ogłoszenia: 13.05.2004.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kołakowska Anna
- Data udostępnienia w BIP: 2004-05-17
- Informacja zaktualizowana przez: Grzegorz Rzepkowski
- Data ostatniej aktualizacji: 2004-05-17 11:49:25
- Liczba odsłon: 1434
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: