Wersja archiwalna 2008-02-15 14:36:36

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

ZDP/01/02/08

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku

06 – 100 Pułtusk ul. 3 Maja 20

woj. mazowieckie, tel. (0 23) 692 85 77, fax. (0 23) 692 85 77

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: “Tankowanie paliwa i zakup materiałów eksploatacyjnych do pojazdów i sprzętu Zamawiającego na stacji paliw Dostawcy (w Pułtusku) w okresie 01.04.2008r.- 31.03.2011r.”

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest tankowanie pojazdów i sprzętu oraz zakup materiałów eksploatacyjnych na stacji paliw Dostawcy (w Pułtusku). Zamawiający zamierza kupić benzynę bezołowiową, olej napędowy i olej silnikowy. Paliwa muszą spełniać wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 października 2005 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (DzU Nr 216, poz. 1825 z późn. zm.), jak i określone przez Polską Normę PN – EN 228:2005. Zamawiający szacuje, że w okresie trwania umowy zakupi benzynę bezołowiową Pb 95 – 21 354L, olej napędowy ON- 68 538 L, olej silnikowy LUX – 1 300 L i olej silnikowy LOTOS- 350L.

W przypadku zmniejszenia nakładów na utrzymanie dróg powiatowych wartość zamówienia może być niewykorzystana w ilości 20-30%.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.11.12.00-0, 23.12.11.00-2, 23.12.31.00-6

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: termin wykonania: 31.03.2011 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

  1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

  2. posiadają uprawnienia do wykonania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

  3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

  4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

  5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi spełniać dodatkowe warunki:

  1. Posiadają stację sprzedaży paliw w odległości do 6 km (mierząc wzdłuż ciągów komunikacyjnych) od bazy Zamawiającego tj. 06-100 Pułtusk, ul. Tysiąclecia

  2. Termin płatności - wymagany minimum 14 dni od daty wystawienia faktury przez dostawcę.

  3. Akceptują warunki zamówienia, określone przez Zamawiającego w niniejszej Specyfikacji

  4. Sporządzą ofertę zgodnie z wymaganiami “Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia” oraz złożą załączniki, oświadczenia i dokumenty kwalifikujące wymienione niżej.

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Oferta złożona w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia musi zawierać następujące dokumenty:

  1. Formularz Ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru - załącznik nr 1.

  2. Wzór oświadczenia, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat itp. – załącznik nr 2.

  3. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1-2 u.p.z.p. sporządzone na podstawie wzoru - załącznik nr 3.

  4. Oświadczenie wykonawcy, na podstawie art. 44 u.p.z.p. o spełnianiu warunków udziału
    w niniejszym postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru - załącznik nr 4.

  5. oświadczenie dotyczące akceptacji wzoru umowy - załącznik nr 5

  6. Zaakceptowany przez wykonawcę wzór umowy - załącznik nr 6

  7. Wzór oświadczenia o zdolności ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – załącznik nr 7

  8. Wzór oświadczenia, na podstawie art. 8 ust. 3 u.p.z.p., o nieujawnianiu informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji – załącznik nr 8

  9. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej albo lub inny dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  10. Koncesja wymagana zgodnie z art. 46 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej.

  11. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych.

  12. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamowienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

  13. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – Pełnomocnictwo(a).

  14. polisa potwierdzająca iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można otrzymać na pisemny wniosek skierowany na adres Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku, 06 – 100 Pułtusk, ul. 3 Maja 20.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku, ul 3 Maja 20,

06 – 100 Pułtusk - Dział Techniczny.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.02.2008 r. pod numerem 31573-2008

Pułtusk, 15.02.2008 r.                                                        Dyrektor

                                                                                        Kazimierz Strzyżewski

Załączniki:

1.siwz_paliwo_zdp.pdf

2.zalacznik_1_paliwo_zdp.pdf

3.zalacznik_2_paliwo_zdp.pdf

4.zalacznik_3_paliwo_zdp.pdf

5.zalacznik_4_paliwo_zdp.pdf

6.zalacznik_5_paliwo_zdp.pdf

7.zalacznik_6-_projekt_umowy_paliwo_zdp.pdf

8.zalaczni_7_paliwo_zdp.pdf

9.zalacznik_8_paliwo_zdp.pdf

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 10415522]

przewiń do góry