Wersja archiwalna 2008-04-03 11:35:44
DPS-ZP/2/08
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIE –dostawy
Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Ołdakach
06 – 126 Gzy, Ołdaki 7,
woj. Mazowieckie, tel/fax. 023 691 30 17, 023 691 30 18
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostka samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO dla DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W OŁDAKACH”
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach.
Zakres dostaw obejmuje:
Przedmiotem niniejszego zamówienia są dostawy oleju opałowego lekkiego do kotłowni olejowej mieszczącej się w Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach, Ołdaki 7. Paliwa muszą spełniać wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 października 2005 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. Nr 216, poz. 1825 z późn. zm.), jak i określone przez Polską Normę. Zamawiający szacuje, że w okresie trwania umowy zakupi olej opałowy do kotłowni – 250.000 l.
Olej opałowy powinien spełniać wymagania obowiązującej w Polsce Normy jakościowej PN-C-96024.
Dane fizykochemiczne oleju opałowego:
a) gęstość w temp. 150 C - max.. 860 kg/m3
b) wartość opałowa - min. 42,6 Mj/kg
c) temperatura zapłonu - min. 56 0 C
d) lepkość kinematyczna w 200 C - max. 6,00mm2 /s
e) skład frakcyjny:
· do 2500 C destyluje - max 65 %v/v
· do 3500 C destyluje - min. 85%v/V
f) temperatura płynięcia - max. -20 0 C
g) pozostałość po koksowaniu z 10% pozostałości destylacyjnej- max. 0,3 %m/m
h) zawartość siarki - max. 0,20 % m/m
i) zawartość wody - max. 200 mg/kg
j) zawartość zanieczyszczeń stałych - max. 24 mg/kg
k) pozostałość po spopieleniu - max. 0,01 mg/litr
l) barwa:
· barwnik typu Solvent Red 164* (mg/litr) czerwona
· lub barwnik Solvent Red 19* (mg/litr)
m) znacznik Solvent Yellow 124, (mg/litr)
n) dodatki uszlachetniające (w sezonie zimowym – z depresatorem) - nie nirmowane
o) dodatek smarnościowy - nie normowane.
Dostawy paliw będą odbywać się sukcesywnie w terminach i ilościach uzgodnionych
z Zamawiającym (szczegółowe warunki dostaw i rozliczeń określa wzór umowy).
W przypadku wystąpienia istotnych zmian powodujących, że prowadzone postępowanie
lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym czego nie można było wcześniej przewidzieć, Zamawiający może unieważnić przetarg.
II.1.4 Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23122100-9
II.1.5 Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: czas trwania zamówienia od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od: 16.05.2008r. do 15.05.2010r.
SEKCJA III: INFORMACJE OCHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
· Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1.1 Posiadają uprawnienia do wykonania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a mianowicie:
1.1.1 Posiadają uprawnienia określone przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006r. Nr 89 poz. 625 z póżn. Zm.) na prowadzenie działalności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym.
1.2. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
1.3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
1.4. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
1.5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.
3. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi spełniać dodatkowe warunki:
4.1 Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi dysponować odpowiednim zapleczem technicznym w zakresie środków transportu pozwalającym dostarczyć olej opałowy do kotłowni – przynajmniej jeden samochód umożliwiający bezpośredni wlew oleju opałowego do zbiorników wyposażony w system pomiarowy – legalizowany licznik przepływowy.
4.2 Termin płatności - wymagany minimum 30 dni od daty wystawienia faktury przez dostawcę.
4.3 Akceptują warunki zamówienia, określone przez Zamawiającego w niniejszej Specyfikacji
4.4 Sporządzą ofertę zgodnie z wymaganiami „Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia” oraz złożą załączniki, oświadczenia i dokumenty kwalifikujące wymienione niżej.
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Oferta złożona w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia musi zawierać następujące dokumenty:
1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru załączonego do niniejszej SIWZ – załącznik nr 1,
2. Oświadczenie potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – załącznik nr 2,
3. Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne w zakresie wynikającym z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych wykorzystując wzór – załącznik nr 3,
4. Oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu w zakresie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 4,
5. Oświadczenie dotyczące akceptacji wzoru umowy – załącznik nr 5
6. Zaakceptowany wzór umowy – załącznik nr 6,
7. Oświadczenie o zdolnosci ekonomicznej i fnansowej – załącznik nr 7,
8. Wzór oświadczenia, na podstawie art. 8 ust. 3 u. p. z. p., o nieujawnianiu informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji – załącznik nr 8,
9. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej albo lub inny dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
10. Koncesja wymagana zgodnie z art. 46 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej.
11. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają
z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych.
12. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
13. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – Pełnomocnictwo(a).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV. 1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony,
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczne: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.bip.powiatpultuski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można otrzymać na pisemny wniosek skierowany na adres Zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Ołdakach, Ołdaki 7,06 – 126 Gzy.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się Wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskiwania tego opisu: Nie dotyczy
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla Wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2008r. godzina 11.00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Ołdakach, Ołdaki 7 (Budynek Administracji – Sekretariat), 06 – 126 Gzy.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03.04.2008r.pod numerem 67042-2008.
Ołdaki, 03.04.2008r.
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach
Marek Majewski
DOKUMENTY DO POBRANIA:
- SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA -POBIERZ
- załącznik nr 1 - POBIERZ
- załącznik nr 2 - POBIERZ
- załącznik nr 3 - POBIERZ
- załącznik nr 4 - POBIERZ
- załącznik nr 5 - POBIERZ
- załącznik nr 6 - POBIERZ
- załącznik nr 7 - POBIERZ
- załącznik nr 8 - POBIERZ
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Golba Dorota
- Data udostępnienia w BIP: 2008-04-03
- Informacja zaktualizowana przez: Golba Dorota
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-04-03 11:35:44
- Liczba odsłon: 858
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: