DPS-ZP/2/08

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIE –dostawy

Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Ołdakach

06 – 126 Gzy, Ołdaki 7,

woj. Mazowieckie, tel/fax. 023 691 30 17, 023 691 30 18

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostka  samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO dla DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W OŁDAKACH”

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach.

Zakres dostaw obejmuje:

Przedmiotem niniejszego zamówienia są  dostawy oleju opałowego lekkiego do kotłowni olejowej mieszczącej się w Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach, Ołdaki 7. Paliwa muszą spełniać wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 października 2005 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. Nr 216, poz. 1825 z późn. zm.), jak i określone przez Polską Normę. Zamawiający szacuje, że w okresie trwania umowy zakupi olej opałowy do kotłowni – 250.000 l.

Olej opałowy powinien spełniać wymagania obowiązującej w Polsce Normy jakościowej PN-C-96024.

Dane fizykochemiczne oleju opałowego:

a) gęstość w temp. 150 C                          - max.. 860  kg/m3

b) wartość opałowa                                  - min. 42,6 Mj/kg

c) temperatura zapłonu                              - min. 56 0 C

d) lepkość kinematyczna w 200 C   - max. 6,00mm2 /s

e) skład frakcyjny:

·        do 250C destyluje                      - max 65 %v/v

·        do 3500  C destyluje                      - min. 85%v/V

f) temperatura płynięcia                             - max. -20 0  C

g) pozostałość po koksowaniu z 10% pozostałości destylacyjnej- max. 0,3 %m/m

h) zawartość siarki                         - max. 0,20 % m/m

i) zawartość wody                                     - max. 200 mg/kg

j) zawartość zanieczyszczeń stałych            - max.  24 mg/kg

k) pozostałość po spopieleniu                    - max. 0,01 mg/litr

l) barwa:

·        barwnik typu Solvent Red 164*   (mg/litr) czerwona

·        lub barwnik Solvent Red 19*       (mg/litr)

m) znacznik Solvent Yellow 124, (mg/litr)

n) dodatki uszlachetniające (w sezonie zimowym – z depresatorem)          - nie nirmowane

o) dodatek smarnościowy                                                                        - nie normowane.

            Dostawy paliw będą odbywać się sukcesywnie w terminach i ilościach uzgodnionych
z Zamawiającym (szczegółowe warunki dostaw i rozliczeń określa wzór umowy).

            W przypadku wystąpienia istotnych zmian powodujących, że prowadzone postępowanie
lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym czego nie można było wcześniej przewidzieć, Zamawiający może unieważnić przetarg.

II.1.4 Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23122100-9

II.1.5 Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: czas trwania zamówienia od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od: 16.05.2008r. do 15.05.2010r.

SEKCJA III: INFORMACJE OCHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

·       Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·       Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1.1     Posiadają uprawnienia do wykonania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a mianowicie:

1.1.1 Posiadają uprawnienia określone przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne (Dz. U.  z 2006r. Nr 89 poz. 625 z póżn. Zm.) na prowadzenie działalności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym.

1.2.  Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,

1.3.  Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

1.4. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.

1.5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

2.      Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.

3.        Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:

1)  wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi spełniać dodatkowe warunki:

4.1  Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi dysponować odpowiednim zapleczem technicznym w zakresie środków transportu pozwalającym dostarczyć olej opałowy do kotłowni – przynajmniej jeden samochód umożliwiający bezpośredni wlew oleju opałowego do zbiorników wyposażony w system pomiarowy – legalizowany licznik przepływowy.

4.2  Termin płatności - wymagany minimum 30 dni od daty wystawienia faktury przez dostawcę.

4.3  Akceptują warunki zamówienia, określone przez Zamawiającego w niniejszej Specyfikacji

4.4  Sporządzą ofertę  zgodnie z wymaganiami  „Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia” oraz złożą  załączniki, oświadczenia i dokumenty kwalifikujące wymienione niżej. 

·         Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

 

Oferta złożona w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia musi zawierać następujące dokumenty:

1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru załączonego do niniejszej SIWZ – załącznik nr 1,

2. Oświadczenie potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – załącznik nr 2,

3. Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne w zakresie wynikającym z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych wykorzystując wzór – załącznik nr 3,

4. Oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu w zakresie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 4,

5. Oświadczenie dotyczące akceptacji wzoru umowy – załącznik nr 5

6. Zaakceptowany wzór umowy – załącznik nr 6,

7. Oświadczenie o zdolnosci ekonomicznej i fnansowej – załącznik nr 7,

8. Wzór oświadczenia, na podstawie art. 8 ust. 3 u. p. z. p., o nieujawnianiu informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji – załącznik nr 8,

9. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej albo lub inny dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

10. Koncesja wymagana zgodnie z art. 46 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej.

11. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają
z  przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych.

12. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

13. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – Pełnomocnictwo(a).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV. 1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony,

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczne: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.bip.powiatpultuski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można otrzymać na pisemny wniosek skierowany na adres Zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Ołdakach, Ołdaki 7,06 – 126 Gzy.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się Wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskiwania tego opisu: Nie dotyczy

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla Wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2008r. godzina 11.00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Ołdakach, Ołdaki 7 (Budynek Administracji – Sekretariat), 06 – 126 Gzy.

 

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03.04.2008r.pod numerem 67042-2008.

 

Ołdaki, 03.04.2008r.

 

Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach

Marek Majewski

 

DOKUMENTY DO POBRANIA:

 

- SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA -POBIERZ

- załącznik nr 1 - POBIERZ

- załącznik nr 2 - POBIERZ

- załącznik nr 3 - POBIERZ

- załącznik nr 4 - POBIERZ

- załącznik nr 5 - POBIERZ

- załącznik nr 6 - POBIERZ

- załącznik nr 7 - POBIERZ

- załącznik nr 8 - POBIERZ

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Golba Dorota
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Golba Dorota
  • Data ostatniej aktualizacji: 2008-04-03 11:37:28
  • Liczba odsłon: 592
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 9906743]

przewiń do góry