Wersja archiwalna 2008-05-29 16:11:54
OR. 3421 – 3/08
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu
06 – 100 Pułtusk ul. Białowiejska 5
woj. mazowieckie, tel. (0 23) 692 12 66, fax. (0 23) 692 52 77
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Doprowadzenie gazu ziemnego do kotłowni w budowanym szpitalu w Pułtusku”
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest doprowadzenie gazu ziemnego do kotłowni w budowanym szpitalu w Pułtusku, wg decyzji o pozwoleniu na budowę Nr 138/07 wydanej w dn. 20.11.07 przez Starostwo Powiatowe w Pułtusku (nr sprawy UAN. 7351-”a” 129/1998).
W zakres robót wchodzą:
-
Stacja redukcyjno – pomiarowa II stopnia o przepustowości 160 m3/h z pomiarem rotorowym G 40 DN 50. Stacja połączona będzie z gazociągiem miejskim średniego ciśnienia (fi 63 z rur PE) pięciometrowym odcinkiem rury stalowej fi 50
-
Wewnętrzna instalacja gazowa – gazociąg niskiego ciśnienia długości 164,5 mb z rur PE średnicy fi 110 na odcinku st. redukcyjna – kotłownia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45 33 30 00-0
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: termin wykonania: 50 dni od dnia zawarcia umowy o realizację zamówienia.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
-
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
-
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dn. 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655) oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – m.in.:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej przedmiotem zamówienia działalności lub czynności, tzn.: ich działalność w przedmiocie zamówienia jest zarejestrowana we właściwym rejestrze lub wpisana do ewidencji działalności gospodarczej ; 2) Dysponują personelem kierowniczym, który będzie odpowiedzialny za realizację zamówienia, spełniającym poniższe wymogi: - Osoba wskazana na kierownika budowy posiada wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży sanitarnej - gazowej, oraz jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego i posiada ubezpieczenia OC, - Osoba wskazana na kierownika robót budowlanych posiada: wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży konstrukcyjno - budowlanej, oraz jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego i posiada ubezpieczenia OC;
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców dokonana zostanie według formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów z uwzględnieniem treści art. 26 ust. 3 i 4 Ustawy PZP.
-
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia na wykonanie zakresu objętego niniejszym postępowaniem zobowiązany jest załączyć do oferty:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Oświadczenie w trybie art. 44 o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 4) Wykaz personelu kierowniczego odpowiedzialnego za realizację zamówienia. 5) Dokumenty stwierdzające, że wskazany personel kierowniczy odpowiedzialny za wykonanie zamówienia posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz aktualne potwierdzenie członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego i ubezpieczenia OC.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust.1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 87 poz. 605), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 87, poz. 605), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można otrzymać na pisemny wniosek skierowany na adres Zamawiającego: Zarząd Powiatu Pułtuskiego, 06 – 100 Pułtusk, ul. Białowiejska 5.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2008 r. godzina 10:00, miejsce: Zarząd Powiatu Pułtuskiego, 06 – 100 Pułtusk, ul Białowiejska 5, – Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych z dnia 29.05.2008 r. pod numerem 114009-2008.
STAROSTA
/-/ Andrzej Dolecki
_________________________________________________________________
DOKUMENTY DO POBRANIA:
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami nr 1 - 4 - pobierz
- Załącznik nr 5 - Projekt Budowlany:
- CZĘŚĆ NR 1 - pobierz
- CZĘŚĆ NR 2 - pobierz
- CZĘŚĆ NR 3 - pobierz
- CZĘŚĆ NR 4 - pobierz
- CZĘŚĆ NR 5 - pobierz
- CZĘŚĆ NR 6 - pobierz
- CZĘŚĆ NR 7 - pobierz
- CZĘŚĆ NR 8 - pobierz
- Załącznik nr 6 - Przedmiar robót - pobierz
- Załącznik nr 7 - Pozwolenie na budowę - pobierz
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kaczmarczyk Agnieszka
- Data udostępnienia w BIP: 2008-05-29
- Informacja zaktualizowana przez: Kaczmarczyk Agnieszka
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-05-29 16:11:54
- Liczba odsłon: 917
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: