OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Zawodowych im. Jana Ruszkowskiego

06 – 100 Pułtusk ul. Tysiąclecia 12

woj. mazowieckie, tel. (0 23) 692 06 – 41, 692 – 52 - 01

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Remont elewacji i wymiana okien w budynkach warsztatów przy Zespole Szkół Zawodowych im. Jana Ruszkowskiego w Pułtusku”


II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest „Remont elewacji i wymiana okien w budynkach warsztatów przy Zespole Szkół Zawodowych im. Jana Ruszkowskiego w Pułtusku”


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest rozdziale II SIWZ.


II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45 45 30 00 -7

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: wymagany termin wykonania: do 15.11.2008 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dn. 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655) oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – m.in.:

1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej przedmiotem zamówienia działalności lub czynności, tzn.: ich działalność w przedmiocie zamówienia jest zarejestrowana we właściwym rejestrze lub wpisana do ewidencji działalności gospodarczej ; 2) Dysponują personelem kierowniczym, który będzie odpowiedzialny za realizację zamówienia, spełniającym poniższe wymogi: - kierownika robót budowlanych posiada wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży konstrukcyjno – budowlanej, jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz aktualne ubezpieczenie OC

3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie -W okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, oraz potwierdzi dokumentami Zamawiających, że wykonał je z należytą starannością. Przez robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością należy rozumień robotę budowlaną o wartości co najmniej ¾ kwoty zaoferowanej za wykonanie niniejszego zamówienia.

Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców dokonana zostanie według formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów z uwzględnieniem treści art. 26 ust. 3 i 4 Ustawy PZP.

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia na wykonanie zakresu objętego niniejszym postępowaniem zobowiązany jest załączyć do oferty:

1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) formularz ofertowy 3) Wzór oświadczenia w trybie art. 44 ustawy p.z.p. o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. 4) Wzór wykazu osób wykonujących zamówienie, 5) Wzór informacji nt. Podwykonawców, 6) Wzór oświadczenia o niezaleganiu z podatkami, 7) Wzór oświadczenia o zdolności ekonomicznej i finansowej, 8) Wzór oświadczenia o nieujawnianiu informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, 9) Wzór oświadczenia o akceptacji wzoru umowy, 10) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców robót oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie

11) Dokumenty stwierdzające, że wskazany personel kierowniczy odpowiedzialny za wykonanie zamówienia posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz aktualne potwierdzenie członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego i ubezpieczenia OC.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust.1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 87 poz. 605), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 87, poz. 605), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można otrzymać na pisemny wniosek skierowany na adres Zamawiającego: ZSZ im. J. Ruszkowskiego, 06 – 100 Pułtusk, ul. Tysiąclecia 12.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2008 r. godzina 10:00, miejsce: ZSZ im. J. Ruszkowskiego, 06 – 100 Pułtusk, ul. Tysiąclecia 12 - Sekretariat

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.


Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych z dnia 26.08.2008 r. pod numerem 199884-2008.


Andrzej Krawczyński

Dyrektor ZSZ im. Jana Ruszkowskiego

w Pułtusku

_________________________________________________________________

Dokumenty do pobrania:

- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami -pobierz

- Dokumentacja przetargowa:

I Opis przedmiotu zamówienia - pobierz

II Wykaz stolarki do wymiany - pobierz

III STWiOR - pobierz

IV Dokumentacja fotograficzna stanu istniejącego - pobierz

V Kosztorys ofertowy (przedmiar robót) - pobierz

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Wądolna Agnieszka
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Wądolna Agnieszka
  • Data ostatniej aktualizacji: 2008-08-26 14:19:42
  • Liczba odsłon: 751
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 9886271]

przewiń do góry