Wersja archiwalna 2008-08-29 15:00:00

ZDP/04/08/08

Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku
O G Ł A S Z A
 PRZETARG NIEOGRANICZONY

na
„Zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie dróg powiatowych w mieście Pułtusk oraz  na terenie gmin: Pułtusk, Gzy, Świercze, Winnica, Pokrzywnica, Obryte, Zatory w sezonie zimowym 2008/2009, 2009/2010, 2010/2011”


1. Nazwa i adres Zamawiającego :
Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku,
ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk ; REGON: 130382268
Telefon: (023) 692 85 77 , Fax: (023) 692 85 77
Internet: www.powiatpultuski.pl
e- mail: zdp_pultusk@poczta.onet.pl

2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
- wykonanie usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym
2008/2009 r., 2009/2010 r. oraz 2010/2011 r. zadanie : zwalczanie śliskości zimowej i
odśnieżanie dróg powiatowych w mieście Pułtusk oraz  na terenie gmin: Pułtusk, Gzy, Świercze,
 Winnica, Pokrzywnica, Obryte, Zatory

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i ofert wariantowych
3. Wymagany termin realizacji zamówienia : od 1 listopada 2008 do 31 marca 2011 z możliwością skracania lub wydłużania poszczególnych okresów zimowych. Przez sezon zimowy należy rozumieć okres od 1 listopada do 31 marca.
4. Formularz specyfikacji istotnych warunków zamówienia można pobrać nieodpłatnie ze strony internetowej Starostwa Powiatowego w Pułtusku pod adresem www.bip.powiatpultuski.pl  lub odebrać na pisemny wniosek Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego – Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku, ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk.
5.Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest:
a) w sprawach formalnych:
Joanna Wolniak tel.(23) 692-85-77, poniedziałek- piątek w godzinach 7.00-14.00,
b) w sprawach technicznych:
Marek Gruntmejer tel. (23) 692 85 77 wtorek- czwartek w godzinach od 7.00 do 14.00
6. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
- są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nadkładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
                 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie według formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie analizy  załączonych do oferty dokumentów. Dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn.19 maja 2006r. w sprawie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy  oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.
7.Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj.
Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku
     ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk.
Termin składania ofert upływa dnia 11.09.2008 roku o godz.10:00.
8. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11.09.2008 r. w siedzibie Zamawiającego  o godz. 10.15.
9. Termin związania z ofertą
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 60 dni od daty wyznaczonej do składania ofert .
10. Kryterium wyboru oferty
Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.

Pułtusk, 29 sierpień 2008 r.

                                                                              Dyrektor

                                                                              Kazimierz Strzyżewski

Załączniki:

1. siwz_zima.pdf

2.oferta_zima.pdf

3.standardy_zimowego_utrzymania_drog_zal.1.pdf

4.wykaz_osob_zal._8.pdf

5.zal._nr_3_-art._44.pdf

6.zal_nr6_informacja_finansowa.pdf

7.zal._nr_1-_niezaleganie_z_platnosciami.pdf

8.zalacznik_nr_2_oswiadczenie_art.22.pdf

9.zalacznik_nr_4_5_for.ofert.pdf

10.zasady_zimowego_utrzymania_drog_i_ulic_zal._2-6.pdf

11.projekt_umowy_zima.pdf

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Wolniak Joanna
  • Data udostępnienia w BIP: 2008-08-29
  • Informacja zaktualizowana przez: Wolniak Joanna
  • Data ostatniej aktualizacji: 2008-08-29 15:00:00
  • Liczba odsłon: 580
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 10389533]

przewiń do góry