OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Liceum Ogólnokształcące im. Piotra Skargi w Pułtusku
06 – 100 Pułtusk ul. Piotra Skargi 2
woj. mazowieckie, tel. (0 23) 692 01-71, 692 26-83
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Likwidacja barier architektonicznych w budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Piotra Skargi w Pułtusku”
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest „Likwidacja barier architektonicznych w budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Piotra Skargi w Pułtusku”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest rozdziale II SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45 45 30 00 -7
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: wymagany termin wykonania: do 15.12.2008 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
-
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
-
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dn. 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655) oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – m.in.:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej przedmiotem zamówienia działalności lub czynności, tzn.: ich działalność w przedmiocie zamówienia jest zarejestrowana we właściwym rejestrze lub wpisana do ewidencji działalności gospodarczej ; 2) Dysponują personelem kierowniczym, który będzie odpowiedzialny za realizację zamówienia, spełniającym poniższe wymogi: - kierownika robót budowlanych, który posiada wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży konstrukcyjno – budowlanej, jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz aktualne ubezpieczenie OC
3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie -W okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, oraz potwierdzi dokumentami Zamawiających, że wykonał je z należytą starannością. Przez robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością należy rozumieć robotę budowlaną polegającą m.in. na montażu windy i na innych robotach o wartości łącznej odpowiadającej co najmniej ¾ kwoty zaoferowanej za wykonanie niniejszego zamówienia.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców dokonana zostanie według formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów z uwzględnieniem treści art. 26 ust. 3 i 4 Ustawy PZP.
-
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia na wykonanie zakresu objętego niniejszym postępowaniem zobowiązany jest załączyć do oferty:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) formularz ofertowy 3) Wzór oświadczenia w trybie art. 44 ustawy p.z.p. o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. 4) Wzór wykazu osób wykonujących zamówienie, 5) Wzór informacji nt. Podwykonawców, 6) Wzór oświadczenia o niezaleganiu z podatkami, 7) Wzór oświadczenia o zdolności ekonomicznej i finansowej, 8) Wzór oświadczenia o nieujawnianiu informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, 9) Wzór oświadczenia o akceptacji wzoru umowy, 10) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców robót oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie
11) Dokumenty stwierdzające, że wskazany personel kierowniczy odpowiedzialny za wykonanie zamówienia posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz aktualne potwierdzenie członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego i ubezpieczenia OC. 12) Załącznik nr 10 - Wzór oświadczenie w trybie § 6 ust. 1 rozporządzenia MENiS z dnia 31.12.2002 r. w spr. bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach. 13) Polisa potwierdzająca, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 100.000,00 zł.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust.1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 87 poz. 605), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 87, poz. 605), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można otrzymać na pisemny wniosek skierowany na adres Zamawiającego: LO im. P. Skargi w Pułtusku, 06 – 100 Pułtusk, ul. P. Skargi 2.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2008 r. godzina 10:00, miejsce: LO im. P. Skargi w Pułtusku, 06 – 100 Pułtusk, ul. P. Skargi 2 - Sekretariat
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych z dnia 17.09.2008 r. pod numerem 222037-2008.
Dyrektor
LO im. P. Skargi w Pułtusku
Lidia Ziemiecka
____________________________________________________________________________
DOKUMENTY DO POBRANIA:
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz
- Projekt Budowlany - pobierz
- Rysunki - pobierz
- Kosztorysy i przedmiary robót - pobierz
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Wądolna Agnieszka
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Wądolna Agnieszka
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-09-17 12:17:54
- Liczba odsłon: 593
- Historia dokumentu: