Wersja archiwalna 2008-11-10 15:11:00
Numer ogłoszenia: 284055 - 2008; data zamieszczenia: 24.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , Obryte 188, 07-215 Obryte, woj. mazowieckie, tel. 0-29 7411080 w. 30, faks 0-29 7411080.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż stolarki okiennej na PCV oraz drzwi aluminiowych w Domu Pomocy Społecznej w Obrytem..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż stolarki okiennej na PCV oraz drzwi aluminiowych w Domu Pomocy Społecznej w Obrytem..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4, 45.42.11.00-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności stanowiących przedmiot zamówienia ( art. 22 ust.1 pkt. 1 ustawy Pzp) 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia ( art.22 ust.1 pkt.2), tzn.: wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy-w tym okresie- co najmniej trzy kontrakty odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ( art.22 ust.1 pkt.3) 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( art.22 ust. 1 pkt. 4 ustawy w związku z art. 24 ust.1 pkt. 1-10 oraz ust. 2, 3 i 4)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający żąda złożenia: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnych zaświadczeń włąściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonanie decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, c) upoważnienia (w oryginale) do podpisywania ofert, o ile nie wynika ono z innych dokumentów wystawionych przez Wykonawcę W celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonani zamówienia Wykonawcy złożą: a) wykaz z wykonanych co najmniej trzech kontraktów w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, b) oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, W celu potwierdzenia warunków znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający wymaga: polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych w § 6 składają dokumenty wystawione w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Wykonawcy, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonanie decyzji właściwego organu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Obrytem
Obryte 188
07-215 Obryte
administracja pok. nr 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2008 godzina 11:30, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Obryte 188 07-215 Obryte administracja pok nr 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Dyrektor
Domu Pomocy Społecznej
mgr Jan Zalewski
Dokumenty do pobrania:
3. załącznik nr 2
- stwior_24.10.08.pdf
- wymiana_stolarki_dps_obryte_ofertowy_24.10.08.pdf
- zestawienie_stolarki_okiennej_24.10.08.pdf
- zestawienie_scianek_al_wewn_24.10.08.pdf
- zestawienie_scianek_pcv_wewn_24.10.08.pdf
- zestawienie_slusarki_drzw_wewn_24.10.08.pdf
- zestawienie_slusarki_drzw_zewn_24.10.08.pdf
- opis_przedmiotu_zamowienia_24.10.08.pdf
5. zalacznik_nr_4_24.10.08.pdf
6. zalacznik_nr_5_24.10.08.pdf
Pytania do pobrania:
1. zapytanie.jpg
2. zapytanie_10.11.08.jpg
Ad.
pyt. 1.
Należy przyjąć profil (VEKA lub równoważny) nie foliowany w kolorze białym może to być RAL 9016.
Ad.
pyt. 2.
Należy zastosować szklenie zgodnie z oznaczeniami w zestawieniu stolarki pakiet szyb O2 - zgodnie z PN-EN 356:2000, oraz pakiet szyb P2 - zgodnie z PN-EN 356:2000.
Ad. pyt. 3.
Należy zastosować stolarkę o współczynniku U<= 1,2 dla całego okna.
Ad.
pyt. 4.
Zamawiający uzna wyroby spełniające w przedmiotowym zakresie wymagania obowiązującej normy europejskiej PN-EN 14351-1 tj. klasa 4.
Ponadto w oknach oznaczonych jako O1 w zestawieniu stolarki należy bezwzględnie zastosować nawiewniki higrosterowane.
Ad.
pyt. 5.
TAK.
Ad.
pyt. 6.
W oknach S6 i S7 inwestor nie dopuszcza zastosowania skrzydeł uchylnych ani dwóch skrzydeł rozwieranych na ruchomym słupku. Nie dopuszcza również wykonania tych okien z profili aluminiowych.
W drzwiach aluminiowych jako wypełnienie blendy należy zastosować obustronna blacha aluminiowa w kolorze profili wypełniona styropianem.
Ad.
pyt. 8.
Kolorystyka zawiasów, pochwytów i samozamykaczy jak profili stolarki i ślusarki.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Rembała Ewelina
- Data udostępnienia w BIP: 2008-11-10
- Informacja zaktualizowana przez: Rembała Ewelina
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-11-10 15:11:00
- Liczba odsłon: 1390
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: