Wersja archiwalna 2009-06-30 14:15:32

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Zawodowych im. Jana Ruszkowskiego w Pułtusku

                         06 – 100 Pułtusk ul. Tysiąclecia 12

                        woj. mazowieckie, tel. (0 23) 692 06 41,  fax. (0 23) 692 52 01

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Wykonanie boiska wielofunkcyjnego wraz z obiektami towarzyszącymi na terenie ZSZim. Jana Ruszkowskiego w Pułtusku”

II.1.2)   Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

II.1.3)   Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie boiska wielofunkcyjnego do mini piłki nożnej, 2 boiska do siatkówki oraz 2 boiska do koszykówki, cała płyta boiska o wymiarach 30x44 m i nawierzchni z trawy syntetycznej o wysokości 15mm. Obramowanie boiska projektuje się z obrzeży betonowych 6x20cm. W celu sprawnego odwodnienia boiska przewiduje się wykonanie drenażu pod płyta boiska odprowadzającego wody opadowe do czterech studni chłonnych. Wokół płyty boiska projektuje się bieżnie do biegów o nawierzchni poliuretanowej nieprzepuszczalnej dla wody gr. 13 mm, ze spadkiem poprzecznym 0,6 % do wewnątrz. Woda opadowa z bieżni zostanie sprowadzona w strefie drenowanej płyty boiska. Od strony budynków szkoły zaprojektowano nawierzchnie z kostki betonowej o wym. 3,83 x 44 m. W północno-zachodniej części na przedłużeniu bieżni zaprojektowano skocznie w dal. Całość terenu zostanie ogrodzona ogrodzeniem wysokości 4 m, ogrodzenie od strony ul. Burmistrza Stanisława Śniegockiego oraz od strony Miejskiej Pływalni stanowi ogrodzenie działki, w ogrodzeniu zaprojektowano dwie bramy o wymiarach 2,5 x2,5 m od strony budynków szkoły, oraz furtkę o wym. 1,2x2,1 m od strony ul. B.S. Śniegockiegio. W strefach zabramkowych zaprojektowano dwa piłkochwyty o wysokości 5,0 m i szer. 20 m, oraz dwa ogrodzone (h=3,0m) magazynki na sprzęt sportowy z bramami o wym. 2,5 x 2,5 m Na płycie boiska wyznaczone będą linie do gry w: mini piłkę nożną, piłkę ręczną, po dwa boiska do gry w piłkę siatkową i koszykową. Boisko wyposażone będzie w bramki aluminiowe o wymiarach 5,0x2,0m i 3,0x2,0m jak również w tuleje do montażu słupków naciągowych na 2 boiska do siatkówki, oraz cztery tablice do koszykówki na konstrukcji montowanej w gruncie.

Zakres rzeczowy w/w robót określono w dokumentacji projektowej i kosztorysie ofertowym stanowiący załącznik do SIWZ.

 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00-8 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

II.2)  CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zamówienie należy wykonać w terminie do dnia 15.XI.2009 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

·                  Informacja na temat wadium:  Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 10.000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·                     Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:  W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1, nie podlegają wykluczeniu  na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dn. 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655) oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – m.in.:

1)     są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,

2)     posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nadkładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

3)     posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

4)     znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

5)     nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

       Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. prac polegających na budowie lub modernizacji boiska sportowego, o wartości roboty nie mniejszej niż wartość składanej oferty)

       Dysponuje personelem kierowniczym odpowiedzialnym za realizację zamówienia, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób, spełniającym poniższe wymogi: Osoba, która będzie wykonywać niniejsze zamówienie musi posiadać przynajmniej 5 letnie doświadczenie oraz wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w branżach budowlanej Kierownikiem budowy musi być osoba posiadająca uprawnienia budowlane w branży konstrukcyjno - budowlanej. Funkcję kierownika budowy można łączyć z kierownikiem robót budowlanych. Osoba wskazana na kierownika budowy musi posiadać wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane oraz aktualne potwierdzenie członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego wraz z aktualną polisą ubezpieczeniową OC.

       Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż wartość oferty brutto.

       Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy – na kwotę nie mniejszą niż wartość oferty brutto.

Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły
spełnia/nie spełnia”. Niespełnienie, chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy / odrzuceniem jego oferty.

·                     Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się                 o udzielenie zamówienia na wykonanie zakresu objętego niniejszym postępowaniem zobowiązany jest załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w rozdziale V SIWZ.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust.1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 87 poz. 605), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 87, poz. 605), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:   www.bip.powiatpultuski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można otrzymać na pisemny wniosek skierowany na adres Zamawiającego: ZSZ im. Jana Ruszkowskiego w Pułtusku, 06 – 100 Pułtusk, ul. Tysiąclecia 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2009 r. godzina 09:00, miejsce: ZSZ im. Jana Ruszkowskiego w Pułtusku, 06 – 100 Pułtusk, ul. Tysiąclecia 12, – Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych z dnia 30.06.2009 r. pod numerem 214652 - 2009.

Pułtusk, 30.06.2009 r.

 

__________________________________________________________________________

DOKUMENTY DO POBRANIA:

A) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz
B) Projekt - pobierz
C) Przedmiary - pobierz
D) Specyfikacje techniczne - pobierz

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 10394102]

przewiń do góry