OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługa

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu

06 – 100 Pułtusk ul. Białowiejska 5

woj. mazowieckie, tel. (0 23) 692 12 66, fax. (0 23) 692 52 77

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Modernizacja ewidencji gruntów, założenie ewidencji budynków oraz opracowanie numerycznej mapy zasadniczej obrębu Strzegocin, gmina Świercze”

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: województwo: mazowieckie (14),

powiat: Pułtuski (1424),

jednostka ewidencyjna: Świercze (142405_2),

obręb ewidencyjny : STRZEGOCIN (142405_2.0020)

  • a) Powierzchnia obrębu: 875,3975 ha.

  • b) Przewidywana liczba jednostek rejestrowych : 217.

  • c) Przewidywana liczba działek : 382

  • d) Przybliżona liczba budynków : 343


II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): (CPV 71354300-7 – Usługi badań katastralnych )

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: ...nie......

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: ..nie...........

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: ....nie.........


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Ustala się wymagany termin wykonania całości zamówienia od daty zawarcia umowy do dnia 30 października 2010 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert. Ustala się wadium w wysokości 2 000 zł , słownie: dwa tysiące złotych ,


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

III.2.1) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dn. 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655) oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – m.in.:

  1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,

  2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nadkładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

  3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

  4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

  5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

  6. prowadzą działalność w zakresie usług geodezyjno-kartograficznych zgodnie z art.11 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U.z 2005 r. Nr 240, poz.2027 z późn. zm.)

  7. posiadają uprawnienia zawodowe w zakresach 1 i 2, o których mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2005r. Nr 240, poz.2027 z późn.zm.),

8) w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali z należytą starannością minimum jedną usługę, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcę, z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że ta usługa została należycie wykonana ( przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością modernizacji ewidencji gruntów, założenia ewidencji budynków oraz opracowanie numerycznej mapy zasadniczej rozumie się wykonanie jednej lub kilku robót geodezyjnych odpowiadających swoim rodzajem, których łączna kwota nie jest niższa od 2/3 kwoty zaoferowanej za wykonanie niniejszego zamówienia),

9) minimum trzy osoby, wskazane do wykonania prac, posiadają uprawnienia zawodowe w zakresach 1 i 2, o których mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne - Dz.U. z 2005r. Nr 240, poz.2027 z późn.zm., (dotyczy to pracowników zatrudnionych na czas nieokreślony, współwłaścicieli, właścicieli), w tym dwie osoby z wykształceniem wyższym,

10) akceptują termin płatności - 30 dni od daty wystawienia faktury,

11) akceptują warunki zamówienia, określone przez zamawiającego w niniejszej Specyfikacji ,

12) sporządzą ofertę zgodnie z wymaganiami „Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia” oraz złożą załączniki, oświadczenia i dokumenty kwalifikujące wymienione niżej.


III.2.2) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia na wykonanie zakresu objętego niniejszym postępowaniem zobowiązany jest załączyć do oferty:

  • Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

  • Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają
    z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych,

  • W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – Pełnomocnictwo(a),

  • W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamowienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,

  • Formularz Ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru - załącznik nr 1

  • Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1-2 u.p.z.p. sporządzone na podstawie wzoru - załącznik nr 2

  • Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat itp., wypełnione wg wzoru – załącznik nr 3

  • Wykaz osób i podmiotów przewidzianych, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia (zakres uprawnień zawodowych, staż pracy, zajmowane stanowisko, forma zatrudnienia, dyplomów ukończenia studiów wyższych) - załącznik nr 4 . W celu potwierdzenia wpisanych danych należy dołączyć poświadczone przez upełnomocnionego przedstawiciela podmiotu:

- kopie świadectw nadania uprawnień w zakresie 1 i 2 dla minimum 3 osób wykazanych

do realizacji przedmiotu zamówienia

- kopie świadectw ukończenia szkoły wyższej dla minimum dwóch osób z

uprawnieniami w zakresie 1 i 2.

  • Wykaz niezbędnego zaplecza technicznego, którym dysponuje wykonawca zgodnie z wzorem przedstawionym w załączniku nr 5 – „Potencjał sprzętowy i produkcyjny”

  • Wykaz wykonanych robót geodezyjno-kartograficznych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością modernizacji ewidencji gruntów, założenia ewidencji budynków oraz opracowania numerycznej mapy zasadniczej rozumie się wykonanie jednej lub kilku robót geodezyjnych odpowiadających swoim rodzajem, których łączna kwota nie jest niższa od 2/3 kwoty zaoferowanej za wykonanie niniejszego zamówienia) - (załącznik nr 6).

  • Oświadczenie potwierdzające, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - załącznik nr 7).

  • Zaakceptowany przez wykonawcę wzór umowy - załącznik nr 8

  • Oświadczenie wykonawcy, na podstawie art. 44 u.p.z.p. o spełnianiu warunków udziału
    w niniejszym postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru - załącznik nr 9

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można otrzymać na pisemny wniosek skierowany na adres Zamawiającego: Zarząd Powiatu Pułtuskiego, 06 – 100 Pułtusk, ul. Białowiejska 5.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: do dnia 16 grudnia 2009r. godzina 10:00, miejsce: Zarząd Powiatu w Pułtusku, 06 – 100 Pułtusk, ul Białowiejska 5, – Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.


Pułtusk, dn. 02.12.2009 r.

Starosta Pułtuski

Andrzej Dolecki



Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych

z dnia 02.12.2009 r. pod numerem 228917 -2009.

_____________________________________________________________________________

DOKUMENTY PO POBRANIA:

- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz

- Załącznik nr 1 - pobierz

- Załącznik nr 2 - pobierz

- Załącznik nr 3 - pobierz

- Załącznik nr 4 - pobierz

- Załącznik nr 5 - pobierz

- Załącznik nr 6 - pobierz

- Załącznik nr 7 - pobierz

- Załącznik nr 8 - pobierz

- Załącznik nr 9 - pobierz

- Załącznik nr 10 - pobierz

- Załącznik nr 11 - pobierz

- Załącznik graficzny - pobierz

- Arkusz danych ewidencji budynków  - pobierz

- Arkusz danych ewidencji lokali  - pobierz

 


 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Wądolna Agnieszka
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Wądolna Agnieszka
  • Data ostatniej aktualizacji: 2009-12-02 15:05:04
  • Liczba odsłon: 658
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 10450635]

przewiń do góry