Wersja archiwalna 2010-09-08 15:34:47
ZDP/12/09/10
1. Nazwa i adres Zamawiającego :
Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku,
ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk ; REGON: 130382268
Telefon: (023) 692 85 77 , Fax: (023) 692 85 77
Internet: www.powiatpultuski.pl
e- mail: zdp_pultusk@poczta.onet.pl
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
- uzupełnienie poboczy,
- renowacja istniejących rowów drogowych,
- wykonanie zjazdów,
- odwodnienie
- budowę chodników,
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i ofert wariantowych
3. Wymagany termin realizacji zamówienia : do 3o czerwca 2011r.
4. Formularz specyfikacji istotnych warunków zamówienia można pobrać nieodpłatnie ze strony internetowej Starostwa Powiatowego w Pułtusku pod adresem www.bip.powiatpultuski.pl lub odebrać na pisemny wniosek Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego – Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku, ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk.
5.Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest:
a) w sprawach formalnych:
mgr Joanna Wolniak tel.(23) 692-85-77, poniedziałek- czwartek w godzinach 8.00-14.00,
b) w sprawach technicznych:
Marek Łysko tel. (023) 692 85 77 poniedziałek- piątek w godzinach od 8.00 do 14.00
6. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
- są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nadkładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie według formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów. Dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn.19 maja 2006r. w sprawie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.
7.Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj.
Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku
ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk.
Termin składania ofert upływa dnia 30.09.2010 roku o godz.10:00.
8. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.09.2010 r. w siedzibie Zamawiającego o godz. 10.15.
9. Termin związania z ofertą
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od daty wyznaczonej do składania ofert .
10. Kryterium wyboru oferty
Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
Pułtusk, 08 września 2010 r.
Dyrektor
Kazimierz Strzyżewski
Załączniki:
1. siwz_wraz_z_formularzami_ul._grabowa_ii.pdf
2. kosztorys_ofertowy_-_chodnik_ul._grabowa.pdf
3. przedmiar_robot-_chodnik_ul._grabowa.pdf
4. projekt_zagospodarowania__arkusz_3.pdf
5. projekt_zagospodarowania__arkusz_4.pdf
6. projekt_zagospodarowania__arkusz_5.pdf
7. projekt_zagospodarowania___arkusz__6.pdf
8. projekt_zagospodarowania__arkusz__7.pdf
9. projekt_zagospodarowania__arkusz__8.pdf
10. projekt_zagospodarowania___arkusz_9.pdf
Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku
O G Ł A S Z A
PRZETARG NIEOGRANICZONY
na
„Budowa chodnika przy drodze powiatowej Nr 3432W Pułtusk- Grabówiec- Zatory od km 0+665 do km 2+971,67 mb 2306,67”
O G Ł A S Z A
PRZETARG NIEOGRANICZONY
na
„Budowa chodnika przy drodze powiatowej Nr 3432W Pułtusk- Grabówiec- Zatory od km 0+665 do km 2+971,67 mb 2306,67”
1. Nazwa i adres Zamawiającego :
Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku,
ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk ; REGON: 130382268
Telefon: (023) 692 85 77 , Fax: (023) 692 85 77
Internet: www.powiatpultuski.pl
e- mail: zdp_pultusk@poczta.onet.pl
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
- uzupełnienie poboczy,
- renowacja istniejących rowów drogowych,
- wykonanie zjazdów,
- odwodnienie
- budowę chodników,
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i ofert wariantowych
3. Wymagany termin realizacji zamówienia : do 3o czerwca 2011r.
4. Formularz specyfikacji istotnych warunków zamówienia można pobrać nieodpłatnie ze strony internetowej Starostwa Powiatowego w Pułtusku pod adresem www.bip.powiatpultuski.pl lub odebrać na pisemny wniosek Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego – Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku, ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk.
5.Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest:
a) w sprawach formalnych:
mgr Joanna Wolniak tel.(23) 692-85-77, poniedziałek- czwartek w godzinach 8.00-14.00,
b) w sprawach technicznych:
Marek Łysko tel. (023) 692 85 77 poniedziałek- piątek w godzinach od 8.00 do 14.00
6. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
- są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nadkładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie według formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów. Dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn.19 maja 2006r. w sprawie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.
7.Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj.
Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku
ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk.
Termin składania ofert upływa dnia 30.09.2010 roku o godz.10:00.
8. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.09.2010 r. w siedzibie Zamawiającego o godz. 10.15.
9. Termin związania z ofertą
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od daty wyznaczonej do składania ofert .
10. Kryterium wyboru oferty
Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
Pułtusk, 08 września 2010 r.
Dyrektor
Kazimierz Strzyżewski
Załączniki:
1. siwz_wraz_z_formularzami_ul._grabowa_ii.pdf
2. kosztorys_ofertowy_-_chodnik_ul._grabowa.pdf
3. przedmiar_robot-_chodnik_ul._grabowa.pdf
4. projekt_zagospodarowania__arkusz_3.pdf
5. projekt_zagospodarowania__arkusz_4.pdf
6. projekt_zagospodarowania__arkusz_5.pdf
7. projekt_zagospodarowania___arkusz__6.pdf
8. projekt_zagospodarowania__arkusz__7.pdf
9. projekt_zagospodarowania__arkusz__8.pdf
10. projekt_zagospodarowania___arkusz_9.pdf
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Wolniak Joanna
- Data udostępnienia w BIP: 2010-09-08
- Informacja zaktualizowana przez: Wolniak Joanna
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-09-08 15:34:47
- Liczba odsłon: 1092
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: