Wersja archiwalna 2010-09-23 16:19:00
Nr sprawy: WRP.3090 – EK – 18/2010 Pułtusk, dn. 23.09.2010 r.
OGŁOSZENIE
O ROZPOCZĘCIU POSTĘPOWANIA
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku
ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk
tel. (0-23) 692 12 66
fax. (0-23) 692 52 77
www.powiatpultuski.pl; www.bip.powiatpultuski.pl
e-mail: wrp_ue@powiatpultuski.pl
NIP 568-14-17-174
REGON: 130377729
Miejsce i termin publikacji ogłoszenia o przetargu:
- Biuletyn Zamówień Publicznych (przekazano do publikacji dnia 23.09.2010 r. Nr 303938-2010)
- Strona internetowa Zamawiajacego – www.bip.powiatpultuski.pl
- Miejsce publicznie dostępne w siedzibie Zamawiającego – tablica ogłoszeń, ul. Białowiejska 5, ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk.
1. Przedmiot zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie warsztatów z zakresu technik aktywnego poszukiwania pracy oraz nabywania kompetencji kluczowych w ramach projektu „EUROKWALIFIKACJE – kluczem do zatrudnienia mieszkańców powiatu pułtuskiego”, realizowanego z poddziałania 6.1.1. Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
2. Zamówienie obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów wyjazdowych z materiałami dydaktycznymi, zakwaterowaniem, wyżywieniem, ubezpieczeniem NW.
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
5. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków – według formuły “spełnia – nie spełnia”.
6. Dodatkowe informacje:
w sprawach merytorycznych dotyczących przedmiotu zamówienia:
Artur Rachuba, Katarzyna Gutowska, tel.(23) 692 33 50, (pn.–pt. w godzinach od 9:00 do 14:00)
sprawach formalnych związanych z procedurą postępowania:
Agnieszka Wądolna, tel. 660 092 761 (pn. – pt. w godzinach od 9:00 do 14:00).
7. Termin wykonania usługi: max. do 30.11.2010 r.
8. O udzielenie zamówienia mogą ubiegac się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym wraz z osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
9. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego: - „Oferty”- załącznik nr 1 do SIWZ, - “Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia” – załącznik nr 4 do SIWZ, - “Programu szkolenia” – załącznik nr 5 do SIWZ.
10. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia: - oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, - zaakceptowanego wzoru umowy którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ oraz oświadczenia o zdolności ekonomicznej i finansowej, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
11. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postepowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę):
1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia,
2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy p.z.p., wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy p.z.p.
3) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert,
4) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
12. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę):
1) wykazu wykonanych min. 2 usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie, Zamawiający dopuszcza spełnienie tego wymogu przez wszystkie podmioty łącznie. Przez usługę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia należy rozumieć usługę polegającą na przeprowadzeniu warsztatów wyjazdowych z zakresu technik aktywnego poszukiwania pracy.
2) wykazu min. 3 osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresy wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia powinna posiadać wykształcenie wyższe (kopie świadectw ukończenia szkoły wyższej należy załączyć do oferty) oraz min. rok doświadczenia w przeprowadzaniu warsztatów, które stanowią przedmiot zamówienia,
3) oświadczenie o sytuacji ekonomicznej i finansowej.
13. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy p.z.p., a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 11.
Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy p.z.p., polega na zdolności finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy p.z.p. , wymaga przedłożenia informacji, o której mowa w ust. 12 pkt 3, dotyczącej tych podmiotów.
14. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.11:
1) pkt 2 – 4 – składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
15. Dokumenty o których mowa w ust. 14 pkt 1 lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 14 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
16. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których jest mowa w ust. 14, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 16 stosuje się odpowiednio.
17. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
18. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, wymóg złożenia dokumentów oraz oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczy każdego z podmiotów z zastrzeżeniem treści ust. 24.
19. Wykonawcy wyrażą zgodę na otrzymanie należności w ciągu minimum 30 dni od daty otrzymania faktury VAT przez zamawiającego.
20. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia
21. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
22. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania warunków o których mowa w ust. 8 pkt 2, 3 i 4. Pozostałe warunki każdy z wykonawców musi spełnić i udokumentować samodzielnie.
23. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
24. Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. zachodzące choćby względem pojedynczego Wykonawcy dyskwalifikują całą grupę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
25. Miejscem składania ofert jest w siedziba zamawiającego: ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk, sekretariat.
26. Terminem składania ofert jest dzień 01.10.2010 r., godzina 10:00.
27. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
kryterium cena – waga 100 %
28. Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium.
29. Termin związania ofertą – 30 dni.
30. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej www.bip.powiatpultuski.pl oraz w siedzibie Zamawiającego: ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk, (pn. – pt. godz. 8 – 14).
31. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
32. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
33. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej do wyboru najkorzystniejszej oferty.
34. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
STAROSTA
/-/ Andrzej Dolecki
_________________________________________________________________________
DOKUMENTY DO POBRANIA:
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Wądolna Agnieszka
- Data udostępnienia w BIP: 2010-09-23
- Informacja zaktualizowana przez: Rzepkowski Grzegorz
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-09-23 16:19:00
- Liczba odsłon: 1154
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: