Wersja archiwalna 2011-03-25 09:05:16
Pułtusk: Świadczenie usług w zakresie wyboru personelu ds. rekrutacji, pośrednictwa pracy, organizacji staży i organizacji szkoleń uczestników projektu pn. „Nowe kwalifikacje perspektywą na lepsze jutro”
Numer ogłoszenia: 89933- 2011; data zamieszczenia: 18.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku , ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 023 692 12 66 , faks 023 692 52 77
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatpultuski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie wyboru personelu ds. rekrutacji, pośrednictwa pracy, organizacji staży i organizacji szkoleń uczestników projektu pn. „Nowe kwalifikacje perspektywą na lepsze jutro
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie rekrutacji, pozyskiwania personelu, organizacji staży i szkoleń uczestników projektu pn.: „Nowe kwalifikacje perspektywą na lepsze jutro” współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 6.1. Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie Poddziałanie 6.1.1. Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki poprzez pełnienie funkcji określonych w niżej wymienionych zadaniach. 2. Usługi obejmują zapewnienie prawidłowej realizacji projektu zgodnie z przyjętym wnioskiem o dofinansowanie.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79600000-0 Usługi rekrutacyjne, 79620000-6 Usługi w zakresie pozyskiwania personelu, w tym pracowników sezonowych, 79630000-9 Usługi dotyczące personelu, z wyjątkiem rekrutacji i pozyskiwania personelu, 79634000-7 Usługi kierowania karierą
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części:6
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 28.02.2013 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia; 2. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wymóg dotyczy każdego zadania oddzielnie. Przez usługę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia dla:
- zadania 1-2 należy rozumieć usługę polegającą na: wykonywaniu czynności związanych z rekrutacją co najmniej 100 osób przez okres minimum dwóch lat;
- zadania 3-4 należy rozumieć usługę polegającą na: realizacji pośrednictwa pracy, skierowanego do co najmniej 100 osób, przez okres minimum dwóch lat;
- zadania 5 należy rozumieć usługę polegającą na: udziale w realizacji projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki skierowanego do osób bezrobotnych polegającego m.in. na organizacji staży oraz wykonywaniu czynności związanych z organizacją co najmniej 150 staży u pracodawców dla osób bezrobotnych;
- zadania 6 należy rozumieć usługę polegającą na wykonywaniu czynności związanych z organizacją szkoleń dla co najmniej 50 osób bezrobotnych, przez okres minimum jednego roku.
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 2. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresy wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wymóg dotyczy każdego zadania oddzielnie. Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu:
- zadania 1-2 wykażą się: wykształceniem co najmniej średnim (kopia świadectwa i/lub dyplomu, należy załączyć do oferty), co najmniej rocznym doświadczeniem w pracy zawodowej związanej z wykonywaniem czynności w zakresie rekrutacji (należy załączyć do oferty odpowiedni dokument);
- zadania 3-4 wykażą się: wykształceniem co najmniej średnim (kopia świadectwa i/lub dyplomu, należy załączyć do oferty), posiadaniem licencji zawodowej pośrednika pracy lub licencji zawodowej pośrednika pracy I stopnia lub licencji zawodowej pośrednika pracy II stopnia (kopia licencji, należy załączyć do oferty;
- zadania 5 wykażą się: wykształceniem co najmniej średnim (kopia świadectwa i/lub dyplomu, należy załączyć do oferty), niezbędną wiedzą i doświadczeniem w organizacji staży (kopie z udziału w szkoleniach, kursach, należy załączyć do oferty), co najmniej rocznym doświadczeniem w pracy zawodowej związanej z organizacją staży (należy załączyć do oferty odpowiedni dokument);
- zadania 6 wykażą się: wykształceniem co najmniej średnim (kopia świadectwa i/lub dyplomu, należy załączyć do oferty), niezbędną wiedzą i doświadczeniem w organizacji szkoleń (kopie z udziału w szkoleniach, kursach, należy załączyć do oferty), co najmniej rocznym doświadczeniem w pracy zawodowej związanej z organizacją szkoleń (należy załączyć do oferty odpowiedni dokument).
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
-
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
-
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: 1) nazwy usługi przy zachowaniu jej zakresu czynności, 2) zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z usługą.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk, pokój nr 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2011 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego ul. Białowiejska 5 06-100 Pułtusk, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 6.1. Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie Poddziałanie 6.1.1. Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1: Pełnienie funkcji Specjalisty ds. rekrutacji uczestników projektu pn.: „Nowe kwalifikacje perspektywą na lepsze jutro”
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje czynności dot. rekrutacji do projektu.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.60.00.00-0.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: 28.02.2013 r.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2: Pełnienie funkcji Specjalisty ds. rekrutacji uczestników projektu pn.: „Nowe kwalifikacje perspektywą na lepsze jutro”
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje czynności dot. rekrutacji do projektu.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.60.00.00-0.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: 28.02.2013 r.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3: Pełnienie funkcji Specjalisty ds. poradnictwa zawodowego w projekcie pn.: „Nowe kwalifikacje perspektywą na lepsze jutro”
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje realizację pośrednictwa pracy w ww. projekcie.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.62.00.00-6.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: 28.02.2013 r.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4: Pełnienie funkcji Specjalisty ds. poradnictwa zawodowego w projekcie pn.: „Nowe kwalifikacje perspektywą na lepsze jutro”
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje realizację pośrednictwa pracy w ww. projekcie.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.62.10.00-6.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: 28.02.2013 r.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5: Pełnienie funkcji specjalisty ds. staży w projekcie pn.: „Nowe kwalifikacje perspektywą na lepsze jutro”
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje realizację zadań związanych z organizacją staży u pracodawców w ww. projekcie.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.63.00.00-9.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: 28.02.2013 r.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6: Pełnienie funkcji specjalisty ds. szkoleń w projekcie pn.: „Nowe kwalifikacje perspektywą na lepsze jutro”
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje realizację zadań związanych z organizacją szkoleń dla Beneficjentów Ostatecznych w ww. projekcie.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.63.40.00-7.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: 28.02.2013 r.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
STAROSTA
/-/ Edward Marek Wroniewski
____________________________________________________________________________
DOKUMENTY DO POBRANIA:
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz
_______________________________________________________________________________
Pułtusk, dn. 21.03.2011 r.
WRP. 272.2.2011
Uczestnicy postępowania przetargowego
Zawiadomienie Nr 1 o dokonaniu zmian
treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Zamawiający informuje, że działając w oparciu o art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia
2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2010 R. Nr 113, poz. 759 ze zm.) wprowadza zmiany do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Świadczenie usług w zakresie rekrutacji, pozyskiwania personelu, organizacji staży i szkoleń uczestników projektu pn.: „Nowe kwalifikacje perspektywą na lepsze jutro” prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.
Zakres zmian dotyczy następującej treści SIWZ:
§ 3 „Opis przedmiotu zamówienia”, § 18 „Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych”
JEST:
Zadanie 3: Pełnienie funkcji Specjalisty ds. poradnictwa zawodowego w projekcie pn.: „Nowe kwalifikacje perspektywą na lepsze jutro”
Zadanie 4: Pełnienie funkcji Specjalisty ds. poradnictwa zawodowego w projekcie pn.: „Nowe kwalifikacje perspektywą na lepsze jutro”
WINNO BYĆ:
Zadanie 3: Pełnienie funkcji Specjalisty ds. pośrednictwa pracy w projekcie pn.: „Nowe kwalifikacje perspektywą na lepsze jutro”
Zadanie 4: Pełnienie funkcji Specjalisty ds. pośrednictwa pracy w projekcie pn.: „Nowe kwalifikacje perspektywą na lepsze jutro”
Sprostowanie treści ogłoszenia
Jednocześnie działając na podstawie art. 38 ust. 4a ustawy PZP Zamawiający informuje,
że dokonał zmian treści ogłoszenia w zakresie:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
JEST:
Zadanie 3: Pełnienie funkcji Specjalisty ds. poradnictwa zawodowego w projekcie pn.: „Nowe kwalifikacje perspektywą na lepsze jutro”
Zadanie 4: Pełnienie funkcji Specjalisty ds. poradnictwa zawodowego w projekcie pn.: „Nowe kwalifikacje perspektywą na lepsze jutro”
WINNO BYĆ:
Zadanie 3: Pełnienie funkcji Specjalisty ds. pośrednictwa pracy w projekcie pn.: „Nowe kwalifikacje perspektywą na lepsze jutro”
Zadanie 4: Pełnienie funkcji Specjalisty ds. pośrednictwa pracy w projekcie pn.: „Nowe kwalifikacje perspektywą na lepsze jutro”
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 90957 w dniu 21.03.2011 r.
Z p o w a ż a n i e m
STAROSTA
/-/ Edward Marek Wroniewski
______________________________________________________________________________
Pułtusk, 23.03.2011 r.
WRP. 272.2.2011
Do: Uczestnicy postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na świadczenie usług w zakresie wyboru personelu ds. rekrutacji, pośrednictwa pracy, organizacji staży i organizacji szkoleń uczestników projektu pn. „Nowe kwalifikacje perspektywą na lepsze jutro” - Zadanie 1, 2: Pełnienie funkcji Specjalisty ds. rekrutacji uczestników projektu pn.: „Nowe kwalifikacje perspektywą na lepsze jutro”
Wyjaśnienie Nr 1 związane z treścią SIWZ
Działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, ze zmianami) w związku z zapytaniem Wykonawcy do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wyjaśniam:
Pytanie 1: W ogłoszonym przez Państwa przetargu mowa jest w zadaniu 1 i 2 o Pełnieniu funkcji Specjalisty ds. rekrutacji uczestników projektu pn.: „Nowe kwalifikacje perspektywą na lepsze jutro”. Czy oznacza to, że poszukujecie państwo 2 osób (firm) do pełnienia takiej funkcji? Czy wynika to z np. ograniczenia ilości osób, które miałaby rekrutować dana osoba w określonym przez Państwa czasie?
Odpowiedź: Zamawiający zastrzegł w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia możliwość łączenia poszczególnych funkcji przez jedną i tę samą osobę tzn. jedna i ta sama osoba nie może złożyć oferty na zadanie nr 1 i 2. Firma posiadająca dwóch pracowników może złożyć jedną ofertę na poszczególne zadania, ale dla każdego zadania musi wskazać inną osobę. Do przeprowadzenia rekrutacji Zamawiający potrzebuje 2 osoby.
Pytanie 2: Prosiłbym także o wskazanie bliższych informacji na temat osób, które miałyby być zrekrutowane (określenie wymogów wobec tych osób, tak aby spełnione były stawiane przez Państwa kryteria). Czy jest to możliwe w tej chwili czy też będzie to możliwe dopiero po określeniu listy firm instytucji oferujących staże.
Odpowiedź: Rekrutacja odbywałaby się wśród osób bezrobotnych – zarejestrowanych
w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pułtusku – zamieszkujących na terenie Powiatu Pułtuskiego, gdyż to do nich skierowany jest projekt. Zgodnie z zapisami we wniosku o dofinansowanie uczestnikami projektu mogą być osoby spełniające ww. warunek oraz należące do co najmniej jednej z niżej wymienionych grup docelowych:
a) osoby w wieku powyżej 45 roku życia,
b) kobiety powracające bądź wchodzące po raz pierwszy na rynek pracy po przerwie związanej
z urodzeniem i wychowaniem dziecka,
c) osoby w wieku do 25 roku życia,
d) długotrwale bezrobotni,
e) osoby niepełnosprawne.
Preferowanym jest by wsparciem zostały objęte osoby należące do grupy określonej w lit. a) min. 10% Uczestników Projektu), b) lub e).
Na chwilę obecną nie jest możliwe określenie innych jeszcze wymagań. Będzie to możliwe dopiero po sporządzeniu listy firm/instytucji oferujących organizację stażu.
Pytanie 3: Mam jeszcze jedno pytanie techniczne - czy istnieje możliwość uzyskania w formie edytowalnej (innej niż plik pdf) wszelkich załączników, w tym formularza oferty?
Odpowiedź: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami zostanie do Państwa wysłana mailem w formacie umożliwiającym edytowanie dokumentów.
Zawiadomienie Nr 2 o dokonaniu zmian
treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Zamawiający informuje, że działając w oparciu o art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia
2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2010 R. Nr 113, poz. 759 ze zm.) wprowadza zmiany do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Świadczenie usług w zakresie rekrutacji, pozyskiwania personelu, organizacji staży i szkoleń uczestników projektu pn.: „Nowe kwalifikacje perspektywą na lepsze jutro” - Zadanie 1 i 2 „Pełnienie funkcji Specjalisty ds. rekrutacji uczestników projektu pn.: „Nowe kwalifikacje perspektywą na lepsze jutro”
Zakres zmian dotyczy następującej treści SIWZ:
W § 3 Opis przedmiotu zamówienia Zadanie 1 i 2 dodaje się lit. o w brzmieniu:
o) Rekrutacja odbywałaby się wśród osób bezrobotnych – zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pułtusku – zamieszkujących na terenie Powiatu Pułtuskiego, gdyż to do nich skierowany jest projekt. Zgodnie z zapisami we wniosku o dofinansowanie uczestnikami projektu mogą być osoby spełniające ww. warunek oraz należące do co najmniej jednej z niżej wymienionych grup docelowych:
1) osoby w wieku powyżej 45 roku życia,
2) kobiety powracające bądź wchodzące po raz pierwszy na rynek pracy po przerwie związanej z urodzeniem i wychowaniem dziecka,
3) osoby w wieku do 25 roku życia,
4) długotrwale bezrobotni,
5) osoby niepełnosprawne.
Preferowanym jest by wsparciem zostały objęte osoby należące do grupy określonej w pkt 1) min. 10% Uczestników Projektu), 2) lub 5).
Z p o w a ż a n i e m
w/z STAROSTY
/-/ Andrzej Dolecki
WICESTAROSTA
Wyjaśnienie otrzymują Wykonawcy, którzy pobrali SIWZ oraz zamieszcza się je na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.powiatpultuski.pl
Pułtusk, dn. 25.03.2011 r.
WRP. 272.2.2011
Uczestnicy postępowania przetargowego
Zawiadomienie Nr 3 o dokonaniu zmian
treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Zamawiający informuje, że działając w oparciu o art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia
2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) wprowadza zmiany do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Świadczenie usług w zakresie rekrutacji, pozyskiwania personelu, organizacji staży i szkoleń uczestników projektu pn.: „Nowe kwalifikacje perspektywą na lepsze jutro” prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.
Zakres zmian dotyczy następującej treści SIWZ:
§ 5 ust. 1 pkt 1 wzoru umowy – załącznik nr 3
JEST:
„1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:
1) w wysokości 0,5 % łącznej wartości netto zamówienia, określonej w § 2 ust. 2 za każdy dzień zwłoki w wykonaniu lub należytym wykonaniu zobowiązań wynikających z umowy oraz jej załączników,”
WINNO BYĆ:
„1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:
1) w wysokości 0,5 % łącznej wartości netto zamówienia, określonej w § 2 ust. 2 za każdy dzień zwłoki w wykonaniu lub nienależytym wykonaniu zobowiązań wynikających z umowy oraz jej załączników,”.
Z p o w a ż a n i e m
w/z STAROSTY
/-/ Andrzej Dolecki
WICESTAROSTA
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Karpińska Jolanta
- Data udostępnienia w BIP: 2011-03-25
- Informacja zaktualizowana przez: Karpińska Jolanta
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-03-25 09:05:16
- Liczba odsłon: 2182
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: