Wersja archiwalna 2011-06-22 16:06:19
Nr
sprawy: WRP-NK.042.04.01.13.2011
OGŁOSZENIE
O
ROZPOCZĘCIU POSTĘPOWANIA
W TRYBIE PRZETARGU
NIEOGRANICZONEGO
ZAMAWIAJĄCY:
Powiat
Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku
ul. Białowiejska 5,
06-100 Pułtusk
tel.
(23) 692 12 66
fax. (23) 692 52 77
www.powiatpultuski.pl; www.bip.powiatpultuski.pl
e-mail: projekt611.biuro@gmail.com
NIP 568-14-17-174
REGON:
130377729
Miejsce i termin publikacji ogłoszenia o przetargu:
- Biuletyn Zamówień
Publicznych (przekazano do publikacji dnia 16.06.2011 r. Nr - 161078-2011)
- Strona internetowa Zamawiającego – www.bip.powiatpultuski.pl
- Miejsce publicznie
dostępne w siedzibie Zamawiającego – tablica ogłoszeń, ul. Białowiejska 5,
ul. Nowy Rynek 3 (Biuro Projektu „Nowe
kwalifikacje perspektywą na lepsze jutro”), 06-100 Pułtusk.
1. Przedmiot
zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia „księgowość z obsługą
komputera oraz programu PŁATNIK – poziom podstawowy” dla uczestników
projektu pn. „Nowe kwalifikacje perspektywą na lepsze jutro” współfinansowanym
przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu
VI. Rynek pracy otwarty dla wszystkich Działanie 6.1. Poprawa dostępu do
zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie Poddziałanie
6.1.1. Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy Programu
Operacyjnego Kapitał Ludzki.
2. Zamówienie
obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia oraz zapewnienie
materiałów dydaktycznych i ubezpieczenia NW.
Wartość zamówienia
nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na
podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień
publicznych.
3. Nie dopuszcza się
składanie ofert częściowych.
4. Nie dopuszcza się
składania ofert wariantowych.
5. W postępowaniu o
udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na
podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010
r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) oraz spełniający warunki określone w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis sposobu dokonania oceny
spełniania tych warunków – według formuły “spełnia – nie spełnia”.
6. Dodatkowe
informacje:
w
sprawach merytorycznych dotyczących przedmiotu zamówienia:
Karolina
Franczuk, tel.(23) 692 68 55 (pn. – pt. w godzinach od 16.00 do 18.00)
sprawach
formalnych związanych z procedurą postępowania:
Agata
Łojek, tel. (23) 692 68 55 (pn. – pt. w godzinach od 16.00 do 18.00).
7. Termin
wykonania usługi: do 31.08.2011 r.
8. O
udzielenie zamówienia
mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1)
posiadania
uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy
prawa nakładają obowiązek ich
posiadania;
2)
posiadania
wiedzy i doświadczenia,
3)
dysponowania
odpowiednim potencjałem technicznym wraz z osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia,
4)
sytuacji
ekonomicznej i finansowej.
9. Wykonawca zobowiązany jest do
wypełnienia ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego:
1) „Oferty”
– załącznik
nr 1 do SIWZ,
2) „Wykazu
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia” – załącznik nr 4 do SIWZ,
3) „Programu
szkolenia” – załącznik nr 6 do SIWZ.
10. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest
do złożenia:
1)
oświadczenia
zgodnego z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór
stanowi załącznik nr 2 do
SIWZ,
2)
zaakceptowanego
wzoru umowy,
którego wzór stanowi załącznik nr 3 do
SIWZ.
11. W celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w
okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający
żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej
na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę):
1)
oświadczenia
o braku podstaw do wykluczenia – załącznik
nr 2;
2) aktualnego odpisu z
właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.
24 ust. 1 pkt 2 ustawy (załącznik nr 5 do SIWZ).
12. W celu wykazania spełniania przez
Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający
żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej
na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę):
1) wykazu wykonanej, a w przypadku
świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej, co najmniej jednej
usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem jej
wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu
potwierdzającego, że ta usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie.
Przez usługę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia
należy rozumieć usługę polegającą na przeprowadzeniu szkolenia „księgowość z
obsługą komputera oraz programu PŁATNIK – poziom podstawowy” dla minimum 10 osób.
2) wykazu osób, które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia,
a także zakresy wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami. Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia w zakresie:
a) prowadzenia zajęć teoretycznych – wykażą się:
wykształceniem wyższym (kopia dyplomu, należy załączyć do oferty), co najmniej
dwuletnim doświadczeniem
w pracy zawodowej związanej z zakresem prowadzonych zajęć (należy
załączyć do oferty odpowiedni dokument), przygotowaniem pedagogicznym (należy
załączyć do oferty odpowiedni dokument);
b) prowadzenia zajęć praktycznych – wykażą się:
wykształceniem wyższym (kopia dyplomu, należy załączyć do oferty), co najmniej
dwuletnim doświadczeniem
w pracy zawodowej związanej z zakresem prowadzonych zajęć (należy
załączyć do oferty odpowiedni dokument), przygotowaniem pedagogicznym (należy
załączyć do oferty odpowiedni dokument).
13. Jeżeli Wykonawca, wykazując
spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., polega na
zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy
p.z.p., a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający
żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów
wymienionych w ust. 11.
14. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast
dokumentu, o którym mowa w ust. 11 pkt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w
którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto
jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
15. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby
lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie
wydaje się dokumentów, o których jest mowa w ust. 14, zastępuje się je
dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym
organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, ust. 14 stosuje się odpowiednio.
16. W przypadku wątpliwości co do treści
dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do
właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie
niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
17. W przypadku składania ofert przez
podmioty występujące wspólnie, wymóg złożenia dokumentów oraz oświadczenia
zgodnego z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień
publicznych, dotyczy każdego z podmiotów z zastrzeżeniem treści ust. 23.
18. Wykonawcy wyrażą zgodę na otrzymanie
należności w ciągu minimum 30 dni
od daty otrzymania faktury VAT przez zamawiającego.
19. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się
o udzielenie zamówienia
20. W przypadku udziału w postępowaniu
wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
21. W przypadku udziału w postępowaniu
wykonawców występujących wspólnie, zamawiający dopuszcza możliwość łącznego
spełniania i dokumentowania warunków o których mowa w ust. 8 pkt 2, 3 i 4.
Pozostałe warunki każdy z wykonawców musi spełnić i udokumentować samodzielnie.
22. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest
do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków
udziału w postępowaniu.
23. Okoliczności uzasadniające
wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p.
zachodzące choćby względem pojedynczego Wykonawcy dyskwalifikują całą grupę
Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
24. Miejscem składania ofert jest:
siedziba Zamawiającego: ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk, sekretariat.
25. Terminem składania ofert jest dzień 27.06.2011r., godzina 10:00.
26. Kryteria oceny ofert i ich
znaczenie: Kryterium cena – waga 100 %
27. Zamawiający
odstępuje od żądania wniesienia wadium.
28. Termin związania ofertą – 30 dni.
29. Specyfikacja Istotnych Warunków
Zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej www.bip.powiatpultuski.pl oraz w siedzibie Zamawiającego: ul. Nowy
Rynek 3, 06-100 Pułtusk, (pn. – pt.
godz. 16:00 – 18:00).
30. Zamawiający nie przewiduje zawarcia
umowy ramowej.
31. Zamawiający nie przewiduje
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
32.Zamawiający nie przewiduje
zastosowania aukcji elektronicznej do wyboru najkorzystniejszej oferty.
33. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Dokumenty do pobrania:
- Treść zapytania Wykonawcy - tresc_zapytania.pdf
- Wyjaśnienie Zamawiającego - wyjasnienia_do_siwz.pdf
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - siwz_szkol_ksieg.pdf
- Załącznik nr 1 - zal_1_szkol_ksieg.pdf
- Załącznik nr 2 - zal_2_szkol_ksieg.pdf
- Załącznik nr 3 - zal_3_szkol_ksieg.pdf
- Załącznik nr 4 - zal_4_szkol_ksieg.pdf
- Załącznik nr 5 - zal_5_szkol_ksieg.pdf
- Załącznik nr 6 - zal_6_szkol_ksieg.pdf
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kamiński Krzysztof
- Data udostępnienia w BIP: 2011-06-22
- Informacja zaktualizowana przez: Kamiński Krzysztof
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-06-22 16:06:19
- Liczba odsłon: 1290
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: