Wersja archiwalna 2011-06-29 12:49:37

 


Nr sprawy: WRP-RB.042.4.1.2011

Pułtusk, dn. 22.06.2011 r.


OGŁOSZENIE

O ROZPOCZĘCIU POSTĘPOWANIA

W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO


ZAMAWIAJĄCY:

Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku

ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk

tel. (0-23) 692 12 66

fax. (0-23) 692 52 77

www.powiatpultuski.pl; www.bip.powiatpultuski.pl

e-mail: wrp_ue@powiatpultuski.pl

NIP 568-14-17-174

REGON: 130377729

Miejsce i termin publikacji ogłoszenia o przetargu:

  • Biuletyn Zamówień Publicznych (przekazano do publikacji dnia 22.06.2011 r. Nr - 170586-2011)

  • Strona internetowa Zamawiającego – www.bip.powiatpultuski.pl

  • Miejsce publicznie dostępne w siedzibie Zamawiającego – tablica ogłoszeń, ul. Białowiejska 5, ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk.

  1. Przedmiot zamówienia: organizacja kompleksowej kampanii promocyjnej ryb i produktów rybnych pt. „Zdrów jak ryba” w powiecie pułtuskim w ramach programu Operacyjnego Zrównoważony Rozwój Sektora Rybołówstwa i Nadbrzeżnych Obszarów Rybackich 2007-2013.

  2. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  3. Dopuszcza się składanie ofert częściowych.

Zadanie 1: Wykonanie materiałów promocyjnych

Zadanie 2: Organizacja pikników kulinarnych plenerowych

  1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

  2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków – według formuły “spełnia – nie spełnia”.

  3. Dodatkowe informacje:

w sprawach merytorycznych dotyczących przedmiotu zamówienia:

Marek Szajczyk, tel.(23) 692 03 37 , (pn.–pt. w godzinach od 9:00 do 14:00)

Monika Wojtczak, tel.(23) 692 53 21, (pn.–pt. w godzinach od 9:00 do 14:00)

W sprawach formalnych związanych z procedurą postępowania:

Marianna Permanicka, tel. (23) 692 59 92 (pn. – pt. w godzinach od 9:00 do 14:00)

Agnieszka Wądolna, tel. (23) 692 22 31 (pn. – pt. w godzinach od 9:00 do 14:00).

  1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:

Zadanie 1: do 25.08.2011r. z tym, że wykonanie folderu do 31.10.2011 r.

Zadanie 2: 10.09.2011 r.(dotyczy organizacji pikniku z konkursem dla uczniów), 02.10.2011 r. (dotyczy organizacji pikniku z konkursem dla dorosłych)

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;- posiadania wiedzy i doświadczenia, -dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym wraz z osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,- sytuacji ekonomicznej i finansowej.

  1. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego: - „Oferty”- załącznik nr 1 do SIWZ, - “Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia” – załącznik nr 4 do SIWZ, - “Wykaz zrealizowanych dostaw/usług” – załącznik nr 5 do SIWZ.

  2. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia: - oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, - zaakceptowanego wzoru umowy którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

  3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2.

  4. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): - wykazu wykonanej min. 1 dostawy/usługi, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej dostawy/usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy/usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie, Zamawiający dopuszcza spełnienie tego wymogu przez wszystkie podmioty łącznie. Wymóg dotyczy każdego zadania oddzielnie. Przez dostawę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia dla zadania 1 należy rozumieć dostawę polegającą na wykonaniu projektu i druku min. 200 szt. plakatów oraz min.10.000 szt. ulotek, wykonaniu min. 500 długopisów reklamowych oraz zaprojektowaniu i wdrożeniu min. 2 serwisów internetowych o podobnej funkcjonalności. Przez usługę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia dla zadania 2 należy rozumieć usługę polegającą na organizacji min. 2 imprez plenerowych połączonych z degustacją potraw dla min. 400 osób.- wykazu min. 3 kucharzy, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresy wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wymóg dotyczy zadania 2. Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zadania 2 powinny posiadać wykształcenie gastronomiczne (kopie świadectw, dyplomów, certyfikatów należy dołączyć do oferty) oraz min. 3 lata doświadczenia w pracy zawodowej.

  1. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy p.z.p., a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 11.

  2. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, wymóg złożenia dokumentów oraz oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczy każdego z podmiotów z zastrzeżeniem treści ust. 20.

  3. Wykonawcy wyrażą zgodę na otrzymanie należności w ciągu minimum 30 dni od daty otrzymania faktury VAT przez zamawiającego.

  4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

  5. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

  6. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania warunków o których mowa w ust. 8 pkt 2, 3 i 4. Pozostałe warunki każdy z wykonawców musi spełnić i udokumentować samodzielnie.

  7. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  8. Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. zachodzące choćby względem pojedynczego Wykonawcy dyskwalifikują całą grupę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.

  9. Miejscem składania ofert jest: siedziba zamawiającego: ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk, sekretariat.

  10. Terminem składania ofert jest dzień 30.06.2011r., godzina 10:00.

  11. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Zadanie 1 i 2: Kryterium cena – waga 100 %

  12. Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium.

  13. Termin związania ofertą – 30 dni.

  14. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej www.bip.powiatpultuski.pl oraz w siedzibie Zamawiającego: ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk, (pn. – pt. godz. 8 – 14).

  15. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

  16. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

  17. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej do wyboru najkorzystniejszej oferty.

  18. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

STAROSTA

/-/ Edward Marek Wroniewski

_________________________________________________________________________

DOKUMENTY DO POBRANIA:

- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz

- modyfikacja Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia /29.06.2011r./ - pobierz

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 10390494]

przewiń do góry