Wersja archiwalna 2011-09-13 13:06:48
ZS EFS 0782.1.1.2011
Pułtusk, dn 13.09.2011 r.
OGŁOSZENIE
O ROZPOCZĘCIU POSTĘPOWANIA
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
ZAMAWIAJĄCY: Zespół Szkół im. Bolesława Prusa w Pułtusku
ul.Marii Konopnickiej 9, 06-100 Pułtusk
tel./fax (0-23) 692 22 42
e-mail: anna_kmiolek@op.pl
NIP 568-12-39-287
REGON: 130144563
Miejsce i termin publikacji ogłoszenia o przetargu:
-
Biuletyn Zamówień Publicznych (przekazano do publikacji dnia 13.09.2011 r. Nr 286146 - 2011)
-
Strona internetowa Zamawiajacego – www.bip.powiatpultuski.pl
-
Miejsce publicznie dostępne w siedzibie Zamawiającego – tablica ogłoszeń, ul. Marii Konopnickiej 9, 06-100 Pułtusk.
-
Przedmiot zamówienia: "Organizacja i przeprowadzenie warsztatów szkoleniowych” dla uczestników projektu "Profesjonalny pracownik gastronomii”. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
-
Zamówienie obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatowych zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
-
Dopuszcza się składanie ofert częściowych.
Zadanie 1: Organizacja i przeprowadzenie warsztatów psychologicznych
Zadanie 2: Organizacja i przeprowadzenie warsztatów w zakresie pozyskiwania funduszy unijnych na działalność gospodarczą
Zadanie 3: Organizacja i przeprowadzenie warsztatów – gastronomia wczoraj i dziś
Zadanie 4: Organizacja i przeprowadzenie warsztatów – nowoczesne techniki kulinarne
Zadanie 5: Organizacja i przeprowadzenie warsztatów – caterin house – organizacja przyjęć w domu
-
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
-
W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków – według formuły “spełnia – nie spełnia”.
-
Dodatkowe informacje:
w sprawach merytorycznych dotyczących przedmiotu zamówienia:
Anna Kmiołek tel.(23) 692 40 22, (pn.–pt. w godzinach od 9:00 do 14:00)
W sprawach formalnych związanych z procedurą postępowania:
Agnieszka Wądolna, tel. (23) 692 22 31 (pn. – pt. w godzinach od 9:00 do 14:00).
-
Termin wykonania usługi: Zadanie 1 -max. do 30.04.2012 r. , Zadanie 2 -max. do 31.12.2011 r. , Zadanie 3 -max. do 31.07.2012 r., Zadanie 4 -max. do 31.12.2012 r. , Zadanie 5 -max. do 31.12.2012 r.
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegac się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
-
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
-
posiadania wiedzy i doświadczenia,
-
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym wraz z osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
-
sytuacji ekonomicznej i finansowej.
-
Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego: - „Oferty”- załącznik nr 1 do SIWZ.
-
Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia: - oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, - zaakceptowanego wzoru umowy którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
-
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postepowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2.
-
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - załącznik nr 4. Wymóg dotyczy każdego zadania oddzielnie. Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty CV osób, które bedą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. (W ofercie złożonej na więcej niż jedno zadanie zakazuje się łączenia poszczególnych funkcji przez jedną i tę samą osobę). Osoba, które będzie uczestniczyć w wykonywaniu zadania 4 powinny posiadać wykształcenie gastronomiczne (kopie świadectw, dyplomów, certyfikatów należy dołączyć do oferty) oraz min. 2 lata doświadczenia w pracy zawodowej na stanowisku szefa kuchni lub min. 5 lat doświadczenia w pracy zawodowej na stanowisku kucharza .
W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty "Program warsztatów" - załącznik nr 5 do SIWZ.
-
Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy p.z.p., a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 11.
-
W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, wymóg złożenia dokumentów oraz oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczy każdego z podmiotów z zastrzeżeniem treści ust. 20.
-
Wykonawcy wyrażą zgodę na otrzymanie należności w ciągu minimum 30 dni od daty otrzymania faktury VAT/rachunku przez zamawiającego.
-
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia
-
W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
-
W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania warunków o których mowa w ust. 8 pkt 2, 3 i 4. Pozostałe warunki każdy z wykonawców musi spełnić i udokumentować samodzielnie.
-
Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
-
Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. zachodzące choćby względem pojedynczego Wykonawcy dyskwalifikują całą grupę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
-
Miejscem składania ofert jest: siedziba zamawiającego: ul. Marii Konopnickiej 9, 06-100 Pułtusk, sekretariat.
-
Terminem składania ofert jest dzień 21.09.2011r., godzina 10:00.
-
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Zadanie 1 – 5: Kryterium: cena – waga 100%.
-
Zamawiający odstępuje od żadania wniesienia wadium.
-
Termin związania ofertą – 30 dni.
-
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej www.bip.powiatpultuski.pl oraz w siedzibie Zamawiającego: ul. Marii Konopnickiej 9, 06-100 Pułtusk – biuro projektu (pn. – pt. godz. 8 – 14).
-
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
-
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
-
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej do wyboru najkorzystniejszej oferty.
-
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Dyrektor
/-/ Dorota Orłowska
__________________________________________________________________________________________________
DOKUMENTY DO POBRANIA:
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Rzepkowski Grzegorz
- Data udostępnienia w BIP: 2011-09-13
- Informacja zaktualizowana przez: Rzepkowski Grzegorz
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-09-13 13:06:48
- Liczba odsłon: 1307
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: