Wersja archiwalna 2012-01-19 13:22:00
Pułtusk: Organizacja i przeprowadzenie warsztatów szkoleniowych
Numer ogłoszenia: 12468 - 2012; data zamieszczenia: 13.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. B. Prusa w Pułtusku , ul. M. Konopnickiej 9, 06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 023 6925360, faks 023 6922242.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: powiatowa samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie warsztatów szkoleniowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatowych zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żadania wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków - według formuły spełnia - nie spełnia.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków - według formuły spełnia - nie spełnia.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków - według formuły spełnia - nie spełnia.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków - według formuły spełnia - nie spełnia. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - załącznik nr 4. Wymóg dotyczy każdego zadania oddzielnie. Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty CV osób, które bedą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. (W ofercie złożonej na więcej niż jedno zadanie zakazuje się łączenia poszczególnych funkcji przez jedną i tę samą osobę).
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków - według formuły spełnia - nie spełnia.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
-
inne dokumenty
Program warsztatów - załącznik nr 5 do SIWZ
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego: - Oferty- załącznik nr 1 do SIWZ. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia: - oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, - zaakceptowanego wzoru umowy którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: 1) zmiany terminu wykonania usługi, której konieczność zaistniała wskutek okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, o czas wynikający z tych okoliczności, 2) zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem, 3) ceny, w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT mającej wpływ na ceny, stawki i kwoty podatku VAT, 4) zmiany ilości osób biorących udział w warsztatach, 5) zmiany wartości przedmiotowej umowy, wynikającej z okoliczności określonych w pkt 2)-4), proporcjonalnie o zakres tych zmian.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego: ul. Marii Konopnickiej 9, 06-100 Pułtusk - biuro projektu (pn. - pt. godz. 8 - 14).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2012 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego: ul. Marii Konopnickiej 9, 06-100 Pułtusk, sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt Profesjonalny pracownik gastronomii realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie warsztatów Jestem przedsiębiorczy zakładam własną firmę.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel warsztatów: minimalizacja problemów związanych z wejściem na rynek pracy , zachęcenie młodzieży do samodzielnej działalności gospodarczej przez przedstawienie zagadnień związanych z otwarciem i prowadzeniem działalności gospodarczej Liczba uczestników: 24 osób Obowiązki prowadzącego warsztaty: 1)ogólna liczba godzin warsztatów dla uczestników projektu wynosi 80 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna trwa 45 minut zegarowych), tj. 2 grupy po 12 osób x 40 h przez okres 6 miesięcy tj. od stycznia do czerwca 2012 r. 2)opracowanie szczegółowego rozkładu (godzin) realizacji warsztatów, 3)opracowanie programu warsztatów. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie warsztatów Promocja firmy.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel warsztatów: zapoznanie ze strategiami i instrumentami promocji. Dzięki warsztatom młodzież będzie potrafiła skutecznie przeprowadzić promocje własnej firmy. Liczba uczestników: 10 osób. Obowiązki prowadzącego warsztaty: 1) ogólna liczba godzin warsztatów dla uczestników projektu wynosi 30 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna trwa 45 minut zegarowych), tj. 1 grupa po 10 osób x 30h przez okres 6 miesięcy tj. od stycznia do czerwca 2012 r. 2) opracowanie szczegółowego rozkładu (godzin) realizacji warsztatów, 3) opracowanie programu warsztatów. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
DYREKTOR
/-/ Dorota Orłowska
___________________________________________________________________________________________________
DOKUMENTY DO POBRANIA:
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz
___________________________________________________________________________________________________
Nr sprawy: ZS EFS 0782.5.1.2011
Pułtusk, 19.01.2012 r.
Uczestnicy postępowania przetargowego
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na organizację i przeprowadzenie warsztatów szkoleniowych
Wyjaśnienie Nr 1 związane z treścią SIWZ
Działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, ze zm.) w związku z zapytaniem Wykonawcy do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wyjaśniam:
Pytanie 1: Jaką kwotę Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia – ogółem i w podziale na poszczególne zadania.
Odpowiedź: Kwota przewidziana w budżetem projektu na realizację zamówienia wynosi 8.800 zł brutto, w tym: - zadanie nr 1 – 6.400,00 zł, - zadanie nr 2 – 2.400,00 zł
Pytanie 2: W § 3 SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia) Zamawiający określił, iż:
[…] 14) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu (po zakończeniu warsztatów) Raport z realizacji warsztatów zawierający:
- opis stopnia osiągnięcia zakładanych celów warsztatów i uzyskanych rezultatów,[…]”
Proszę o doprecyzowanie, czy Zamawiającemu chodzi o cele warsztatów i zakładane rezultaty określone przez Zamawiającego, czy też przez Wykonawcę – przy tej postaci zapisu jest to nieprecyzyjne. W przypadku, gdy chodzi o cele i rezultaty zakładane przez Zamawiającego proszę o podanie, jakie założenia w tym zakresie przyjęto dla każdego z Zadań.
Odpowiedź: W zadaniu chodzi o realizację celów wskazanych w SWIZ do danych zadań, a więc dokonanie diagnozy wiedzy i umiejętności z tego zakresu na początku i po zakończeniu warsztatów szkoleniowych. W zadaniach nie ma wskaźnika liczbowego co do rezultatów, wymienia się jedynie w projekcie rezultaty miękkie, które odnoszą się po części do tych zadań:
-zwiększenie motywacji do nauki i samodzielnych działań zmierzających do zatrudnienia, samodzielnej działalności gospodarczej- asymilacji na rynku pracy,
-podniesienie świadomości o możliwościach zatrudnienia.
W celach szczegółowych natomiast wymieniona jest: minimalizacja problemów związanych
z wejściem na rynek pracy, przez wskazanie możliwości pozyskania informacji z różnych źródeł celem aktualizacji wiedzy w obliczu zmieniających się trendów i wymagań rynku pracy oraz pokazanie różnych możliwości zatrudnienia.
Pytanie 3: We wzorze umowy, w § 5, punkt Zamawiający określił, iż „Zapłata nastąpi po wykonaniu przedmiotu umowy, na podstawie faktury VAT w terminie …... dni od jej doręczenia przez Wykonawcę i zaakceptowaniu przez Zamawiającego Raportu z realizacji warsztatów, na konto wskazane na fakturze. Za datę płatności strony uznają dzień wysłania przez Zamawiającego polecenia przelewu do banku prowadzącego jego rachunek, z zastrzeżeniem ust. 5.”
Ponieważ Zamawiający wymaga od Wykonawcy akceptacji warunków umowy proszę o doprecyzowanie, w jakim terminie od daty dostarczenia faktury zostanie ona opłacona. Proszę również o doprecyzowanie, ile czasu Zamawiający przewiduje na przeanalizowanie i zaakceptowanie „Raportu z realizacji warsztatów”.
Odpowiedź: Zgodnie z § 5 ust. 7 SIWZ minimalny termin płatności faktur wynosi 30 dni od daty otrzymania faktury VAT/rachunku przez zamawiającego. Rozliczenie końcowe zamówienia nastąpi po akceptacji „Raportu z realizacji warsztatów”. W chwili obecnej Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć jak długo zajmie mu przeanalizowanie ww. raportu (z doświadczenia lat poprzednich max. termin analizy wynosił 3 dni). Nadmieniam, iż w przypadku nie przekazania środków finansowych przez Mazowiecką Jednostkę Wdrażania Programów Unijnych w Warszawie – Instytucję Pośredniczącą II stopnia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach którego realizowany jest projekt w terminie umożliwiającym terminowe dokonania zapłaty na rzecz Wykonawcy - zapłata nastąpi bez odsetek w ciągu 10 dni po otrzymaniu środków finansowych od ww. Instytucji.
DYREKTOR
/-/ Dorota Orłowska
Nr sprawy: ZS EFS 0782.5.1.2011
Pułtusk, 19.01.2012 r.
Uczestnicy postępowania przetargowego
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na organizację i przeprowadzenie warsztatów szkoleniowych
Wyjaśnienie Nr 2 związane z treścią SIWZ
Działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, ze zm.) w związku z zapytaniem Wykonawcy do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wyjaśniam:
Pytanie 1: Czy możliwe jest prowadzenie zajęć w blokach np. 6 godzinnych w soboty? Czy też Zamawiający będzie wymagał realizacji zajęć w ciągu tygodnia po zakończeniu lekcji?
Odpowiedź: Zamawiający wymaga, aby warsztaty odbywały się wyłącznie w weekendy.
DYREKTOR
/-/ Dorota Orłowska
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Wrzeszcz Zdzisław
- Data udostępnienia w BIP: 2012-01-19
- Informacja zaktualizowana przez: Wrzeszcz Zdzisław
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-01-19 13:22:00
- Liczba odsłon: 2280
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: