Nr sprawy: ZS EFS 0782.1.2012
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl
Pułtusk: Organizacja i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych
Numer ogłoszenia: 212856 - 2012; data zamieszczenia: 21.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. B. Prusa w Pułtusku , ul. M. Konopnickiej 9, 06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 023 6925360, faks 023 6922242.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsbprus.beep.pl
-
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa powiatowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języków obcych (angielski - 120h, niemiecki - 40h i rosyjski - 40h) oraz matematyki - 100h dla uczestników projektu Profesjonalny pracownik gastronomii. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający podzielił zadanie na 7 częsci. W ofercie złożonej na więcej niż jedno zadanie zakazuje się łączenia poszczególnych funkcji przez jedną i tę samą osobę.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia i złożenia: Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ oraz zaakcentowanego wzoru umowy, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: 1) zmiany terminu wykonania usługi, której konieczność zaistniała wskutek okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, o czas wynikający z tych okoliczności, 2) zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem, 3) ceny, w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT mającej wpływ na ceny, stawki i kwoty podatku VAT, 4) zmniejszenia ilości osób biorących udział w zajęciach, 5) zmiany wartości przedmiotowej umowy, wynikającej z okoliczności określonych w pkt 2)-4), proporcjonalnie o zakres tych zmian.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego - ul. M. Konopnickiej 9, 06-100 Pułtusk - biuro projektu.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2012 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - ul. M. Konopnickiej 9, 06-100 Pułtusk - biuro projektu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w ramach projektu Profesjonalny pracownik gastronomii. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel zajęć: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego mających na celu wyrównanie umiejętności kluczowych. Dzięki zajęciom uczestnicy uzupełnią wiedzę oraz podniosą umiejętności konwersacji w języku angielskim z elementami słownictwa zawodowego. Liczba uczestników: 12 osób. Obowiązki prowadzącego zajęcia: 1)ogólna liczba godzin zajęć dla uczestników projektu wynosi 40 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna trwa 45 minut zegarowych), tj. 1 grupa po 12 osób x 40h w okresie od września 2012r. do czerwca 2013r. 2)opracowanie szczegółowego rozkładu (godzin) realizacji zajęć, 3)opracowanie szczegółowego programu zajęć. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel zajęć: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego mających na celu wyrównanie umiejętności kluczowych. Dzięki zajęciom uczestnicy uzupełnią wiedzę oraz podniosą umiejętności konwersacji w języku angielskim z elementami słownictwa zawodowego. Liczba uczestników: 12 osób. Obowiązki prowadzącego zajęcia: 1)ogólna liczba godzin zajęć dla uczestników projektu wynosi 40 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna trwa 45 minut zegarowych), tj. 1 grupa po 12 osób x 40h w okresie od września 2012r. do czerwca 2013r. 2)opracowanie szczegółowego rozkładu (godzin) realizacji zajęć, 3)opracowanie szczegółowego programu zajęć. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel zajęć: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego mających na celu wyrównanie umiejętności kluczowych umożliwiających łatwiejszą asymilację na rynku pracy. Dzięki zajęciom uczestnicy uzupełnią wiedzę oraz podniosą umiejętności konwersacji w języku angielskim z elementami słownictwa zawodowego (gastronomii). Liczba uczestników: 12 osób. Obowiązki prowadzącego zajęcia: 1) ogólna liczba godzin zajęć dla uczestników projektu wynosi 40 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna trwa 45 minut zegarowych), tj. 1 grupa po 12 osób x 40h w okresie od września 2012r. do czerwca 2013r. 2) opracowanie szczegółowego rozkładu (godzin) realizacji zajęć, 3) opracowanie szczegółowego programu zajęć. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie zajęć z języka niemieckiego.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel zajęć: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie zajęć z języka niemieckiego mających na celu wyrównanie umiejętności kluczowych umożliwiających łatwiejszą asymilację na rynku pracy. Dzięki zajęciom uczestnicy uzupełnią wiedzę oraz podniosą umiejętności konwersacji w języku angielskim z elementami słownictwa zawodowego (gastronomii). Liczba uczestników: 12 osób. Obowiązki prowadzącego zajęcia: 1) ogólna liczba godzin zajęć dla uczestników projektu wynosi 40 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna trwa 45 minut zegarowych), tj. 1 grupa po 12 osób x 40h w okresie od września 2012r. do czerwca 2013r. 2) opracowanie szczegółowego rozkładu (godzin) realizacji zajęć, 3) opracowanie szczegółowego programu zajęć. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie zajęć z języka rosyjskiego.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel zajęć: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie zajęć z języka rosyjskiego mających na celu wyrównanie umiejętności kluczowych umożliwiających łatwiejszą asymilację na rynku pracy. Dzięki zajęciom uczestnicy uzupełnią wiedzę oraz podniosą umiejętności konwersacji w języku angielskim z elementami słownictwa zawodowego (gastronomii). Liczba uczestników: 12 osób. Obowiązki prowadzącego zajęcia: 1) ogólna liczba godzin zajęć dla uczestników projektu wynosi 40 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna trwa 45 minut zegarowych), tj. 1 grupa po 12 osób x 40 h w okresie od od września 2012r. do czerwca 2013r. 2) opracowanie szczegółowego rozkładu (godzin) realizacji zajęć, 3) opracowanie szczegółowego programu zajęć. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie zajęć z matematyki.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel zajęć: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie zajęć z matematyki mających na celu wzmocnienie i uzupełnienie umiejętności kluczowych umożliwiających kontynuowanie nauki na poziomie wyższym. Liczba uczestników: 10 osób. Obowiązki prowadzącego zajęcia: 1) ogólna liczba godzin zajęć dla uczestników projektu wynosi 50 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna trwa 45 minut zegarowych), tj. 1 grupa po 10 osób x 50h w okresie od od września 2012r. do czerwca 2013r. 2) opracowanie szczegółowego rozkładu (godzin) realizacji zajęć, 3) opracowanie szczegółowego programu zajęć. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie zajęć z matematyki.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel zajęć: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie zajęć z matematyki mających na celu wzmocnienie i uzupełnienie umiejętności kluczowych umożliwiających kontynuowanie nauki na poziomie wyższym. Liczba uczestników: 10 osób. Obowiązki prowadzącego zajęcia: 1) ogólna liczba godzin zajęć dla uczestników projektu wynosi 50 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna trwa 45 minut zegarowych), tj. 1 grupa po 10 osób x 50h w okresie od od września 2012r. do czerwca 2013r. 2) opracowanie szczegółowego rozkładu (godzin) realizacji zajęć, 3) opracowanie szczegółowego programu zajęć. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
DYREKTOR
/-/ Dorota Orłowska
_________________________________________________________________________________________________
DOKUMENTY DO POBRANIA:
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Rzepkowski Grzegorz
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Rzepkowski Grzegorz
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-06-21 08:53:12
- Liczba odsłon: 725
- Historia dokumentu: