Nr sprawy: ZS EFS 0782.1.2012

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl


Pułtusk: Organizacja i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych
Numer ogłoszenia: 212856 - 2012; data zamieszczenia: 21.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. B. Prusa w Pułtusku , ul. M. Konopnickiej 9, 06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 023 6925360, faks 023 6922242.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsbprus.beep.pl

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa powiatowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języków obcych (angielski - 120h, niemiecki - 40h i rosyjski - 40h) oraz matematyki - 100h dla uczestników projektu Profesjonalny pracownik gastronomii. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający podzielił zadanie na 7 częsci. W ofercie złożonej na więcej niż jedno zadanie zakazuje się łączenia poszczególnych funkcji przez jedną i tę samą osobę.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia i złożenia: Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ oraz zaakcentowanego wzoru umowy, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: 1) zmiany terminu wykonania usługi, której konieczność zaistniała wskutek okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, o czas wynikający z tych okoliczności, 2) zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem, 3) ceny, w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT mającej wpływ na ceny, stawki i kwoty podatku VAT, 4) zmniejszenia ilości osób biorących udział w zajęciach, 5) zmiany wartości przedmiotowej umowy, wynikającej z okoliczności określonych w pkt 2)-4), proporcjonalnie o zakres tych zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego - ul. M. Konopnickiej 9, 06-100 Pułtusk - biuro projektu.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2012 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - ul. M. Konopnickiej 9, 06-100 Pułtusk - biuro projektu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w ramach projektu Profesjonalny pracownik gastronomii. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel zajęć: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego mających na celu wyrównanie umiejętności kluczowych. Dzięki zajęciom uczestnicy uzupełnią wiedzę oraz podniosą umiejętności konwersacji w języku angielskim z elementami słownictwa zawodowego. Liczba uczestników: 12 osób. Obowiązki prowadzącego zajęcia: 1)ogólna liczba godzin zajęć dla uczestników projektu wynosi 40 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna trwa 45 minut zegarowych), tj. 1 grupa po 12 osób x 40h w okresie od września 2012r. do czerwca 2013r. 2)opracowanie szczegółowego rozkładu (godzin) realizacji zajęć, 3)opracowanie szczegółowego programu zajęć. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel zajęć: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego mających na celu wyrównanie umiejętności kluczowych. Dzięki zajęciom uczestnicy uzupełnią wiedzę oraz podniosą umiejętności konwersacji w języku angielskim z elementami słownictwa zawodowego. Liczba uczestników: 12 osób. Obowiązki prowadzącego zajęcia: 1)ogólna liczba godzin zajęć dla uczestników projektu wynosi 40 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna trwa 45 minut zegarowych), tj. 1 grupa po 12 osób x 40h w okresie od września 2012r. do czerwca 2013r. 2)opracowanie szczegółowego rozkładu (godzin) realizacji zajęć, 3)opracowanie szczegółowego programu zajęć. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel zajęć: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego mających na celu wyrównanie umiejętności kluczowych umożliwiających łatwiejszą asymilację na rynku pracy. Dzięki zajęciom uczestnicy uzupełnią wiedzę oraz podniosą umiejętności konwersacji w języku angielskim z elementami słownictwa zawodowego (gastronomii). Liczba uczestników: 12 osób. Obowiązki prowadzącego zajęcia: 1) ogólna liczba godzin zajęć dla uczestników projektu wynosi 40 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna trwa 45 minut zegarowych), tj. 1 grupa po 12 osób x 40h w okresie od września 2012r. do czerwca 2013r. 2) opracowanie szczegółowego rozkładu (godzin) realizacji zajęć, 3) opracowanie szczegółowego programu zajęć. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie zajęć z języka niemieckiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel zajęć: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie zajęć z języka niemieckiego mających na celu wyrównanie umiejętności kluczowych umożliwiających łatwiejszą asymilację na rynku pracy. Dzięki zajęciom uczestnicy uzupełnią wiedzę oraz podniosą umiejętności konwersacji w języku angielskim z elementami słownictwa zawodowego (gastronomii). Liczba uczestników: 12 osób. Obowiązki prowadzącego zajęcia: 1) ogólna liczba godzin zajęć dla uczestników projektu wynosi 40 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna trwa 45 minut zegarowych), tj. 1 grupa po 12 osób x 40h w okresie od września 2012r. do czerwca 2013r. 2) opracowanie szczegółowego rozkładu (godzin) realizacji zajęć, 3) opracowanie szczegółowego programu zajęć. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie zajęć z języka rosyjskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel zajęć: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie zajęć z języka rosyjskiego mających na celu wyrównanie umiejętności kluczowych umożliwiających łatwiejszą asymilację na rynku pracy. Dzięki zajęciom uczestnicy uzupełnią wiedzę oraz podniosą umiejętności konwersacji w języku angielskim z elementami słownictwa zawodowego (gastronomii). Liczba uczestników: 12 osób. Obowiązki prowadzącego zajęcia: 1) ogólna liczba godzin zajęć dla uczestników projektu wynosi 40 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna trwa 45 minut zegarowych), tj. 1 grupa po 12 osób x 40 h w okresie od od września 2012r. do czerwca 2013r. 2) opracowanie szczegółowego rozkładu (godzin) realizacji zajęć, 3) opracowanie szczegółowego programu zajęć. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie zajęć z matematyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel zajęć: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie zajęć z matematyki mających na celu wzmocnienie i uzupełnienie umiejętności kluczowych umożliwiających kontynuowanie nauki na poziomie wyższym. Liczba uczestników: 10 osób. Obowiązki prowadzącego zajęcia: 1) ogólna liczba godzin zajęć dla uczestników projektu wynosi 50 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna trwa 45 minut zegarowych), tj. 1 grupa po 10 osób x 50h w okresie od od września 2012r. do czerwca 2013r. 2) opracowanie szczegółowego rozkładu (godzin) realizacji zajęć, 3) opracowanie szczegółowego programu zajęć. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie zajęć z matematyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel zajęć: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie zajęć z matematyki mających na celu wzmocnienie i uzupełnienie umiejętności kluczowych umożliwiających kontynuowanie nauki na poziomie wyższym. Liczba uczestników: 10 osób. Obowiązki prowadzącego zajęcia: 1) ogólna liczba godzin zajęć dla uczestników projektu wynosi 50 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna trwa 45 minut zegarowych), tj. 1 grupa po 10 osób x 50h w okresie od od września 2012r. do czerwca 2013r. 2) opracowanie szczegółowego rozkładu (godzin) realizacji zajęć, 3) opracowanie szczegółowego programu zajęć. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

DYREKTOR

/-/ Dorota Orłowska

_________________________________________________________________________________________________
DOKUMENTY DO POBRANIA:

- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Rzepkowski Grzegorz
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Rzepkowski Grzegorz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2012-06-21 08:53:12
  • Liczba odsłon: 725
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 10450623]

przewiń do góry