GGN.272.1.2012

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl


Pułtusk: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej ze wznowienia granic i podziału nieruchomości
Numer ogłoszenia: 242118 - 2012; data zamieszczenia: 09.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Pułtuskiego , ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk, woj. brak, tel. 023 6921266.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatpultuski.pl; www.bip.powiatpultuski.pl

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej ze wznowienia granic i podziału nieruchomości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. Opracowanie dokumentacji geodezyjnej obejmuje: - podział działek nr 13 o pow. 0,0516 ha i 14 o pow. 0,0557 ha położonych w Pułtusku obręb 13. Pomiar ten ma na celu wyodrębnienie z działek nr 13 i 14, części na którą tytuł własności ma Skarb Państwa i jest objęta księga wieczystą. Opracowanie dokumentacji geodezyjnej obejmuje wznowienie granic dla działek stanowiących własność Skarbu Państwa, oznaczonych w ewidencji gruntów: nr 280/4 we wsi Piskornia gm. Pokrzywnica objęta księgą wieczystą Kw Nr 20875 i nr 35/1 we wsi Godacze gm. Świercze objęta księgą wieczystą Kw Nr 16358 w celu przeniesienia własności na rzecz właścicieli budynków oraz opracowanie dokumentacji geodezyjnej dla działek: nr 280/5 we wsi Piskornia gm. Pokrzywnica objęta księgą wieczystą Kw Nr 20875 - własność Skarb Państwa w wykonaniu prawa własności Skarbu Państwa i innych praw rzeczowych przez Agencję Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Warszawie. Opracowanie dokumentacji geodezyjnej obejmuje: - podział działki nr 185/1 o pow. 2,4309 ha położonej w jednostce ewidencyjnej Winnica obręb Winnica. Pomiar ten ma na celu wyodrębnienie z działki nr 185/1, części wchodzącej w skład drogi powiatowej nr 07581 (obecny nr 1821W) Winnica - Powielin.- podział działki nr 24 o pow. 3,02 ha położonej w jednostce ewidencyjnej Winnica obręb Golądkowo. Pomiar ten ma na celu wyodrębnienie z działki nr 24, części wchodzącej w skład dróg powiatowych nr 07578 (obecny nr 3404W) Golądkowo - Pokrzywnica - Klusek) i 07574 (obecny nr 3408W) Golądkowo - Łubienica. (załącznik nr 8.5) - podział działki nr 25 o pow. 1,2403 ha położonej w jednostce ewidencyjnej Winnica obręb Poniaty Wielkie. Pomiar ten ma na celu wyodrębnienie z działki nr 25, części wchodzącej w skład drogi powiatowej nr 07583 Poniaty - Kamionna - Mieszki Kuligi.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): wykazu wykonanej min. 1 usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. - załącznik nr 5. W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie, Zamawiający dopuszcza spełnienie tego wymogu przez wszystkie podmioty łącznie. Wymóg dotyczy każdego zadania oddzielnie. Przez usługę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia dla: zadania 1 należy rozumieć usługę o wartości min 1.000,00 zł brutto polegającą na opracowaniu dokumentacji geodezyjnej z podziału i pomiaru nieruchomości, zadania 2 należy rozumieć usługę o wartości min 2.000,00 zł brutto polegającą na sporządzeniu dokumentacji geodezyjnej ze wznowieniem granic, Zadania 3 należy rozumieć usługę o wartości min 1.500,00 zł brutto polegającą na opracowaniu dokumentacji geodezyjnej z podziału i pomiaru nieruchomości.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - załącznik nr 3. Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu powinny posiadać uprawnienia zawodowe w zakresie 2, o którym mowa w art. 43 pkt 1 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287 z późn.zm.).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia: Formularz Ofertowy- załącznik nr 1 do SIWZ. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia: oświadczenia o zdolności ekonomicznej i finansowej, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, zaakceptowanego wzoru umowy, którego wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: 1)zmiany terminu wykonania usługi, której konieczność zaistniała wskutek okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, o czas wynikający z tych okoliczności, 2)zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem, 3)ceny, w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT mającej wpływ na ceny, stawki i kwoty podatku VAT, 4)zmiany wartości przedmiotowej umowy, wynikającej z okoliczności określonych w pkt 2 - 3 o zakres tych zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl



Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pułtusku, ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk - Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pułtusku, ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie dokumentacji geodezyjne ze wznowienia i podziału nieruchomości..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej obejmuje: - podział działek nr 13 o pow. 0,0516 ha i 14 o pow. 0,0557 ha położonych w Pułtusku obręb 13 (ul. Tysiąclecia). Pomiar ten ma na celu wyodrębnienie z działek nr 13 i 14, części na którą tytuł własności ma Skarb Państwa i jest objęta księga wieczystą nr OS1U/00004151/7 (załącznik graficzny nr 8.1) W celu prawidłowego wykonania zadania należy skorzystać między innymi z operatów geodezyjnych przyjętych do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Pułtusku : operaty jednostkowe nr 229-869/2010 (mapa d/c prawnych dz.12), nr Pu-Z-238/76 (podział działki nr 26), nr 128/11/197/63 operat z kontroli ewidencji gruntów nr Pu-e-5/92 Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej ze wznowieniem granic działek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej obejmuje wznowienie granic dla działek stanowiących własność Skarbu Państwa, oznaczonych w ewidencji gruntów: nr 280/4 we wsi Piskornia gm. Pokrzywnica objęta księgą wieczystą Kw Nr 20875 i nr 35/1 we wsi Godacze gm. Świercze objęta księgą wieczystą Kw Nr 16358 w celu przeniesienia własności na rzecz właścicieli budynków oraz opracowanie dokumentacji geodezyjnej dla działek: nr 280/5 we wsi Piskornia gm. Pokrzywnica objęta księgą wieczystą Kw Nr 20875 - własność Skarb Państwa w wykonaniu prawa własności Skarbu Państwa i innych praw rzeczowych przez Agencję Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Warszawie. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej ze wznowienia i podziału nieruchomości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej obejmuje: - podział działki nr 185/1 o pow. 2,4309 ha położonej w jednostce ewidencyjnej Winnica obręb Winnica. Pomiar ten ma na celu wyodrębnienie z działki nr 185/1, części wchodzącej w skład drogi powiatowej nr 07581;obecny nr 1821W; Winnica - Powielin. - podział działki nr 24 o pow. 3,02 ha położonej w jednostce ewidencyjnej Winnica obręb Golądkowo. Pomiar ten ma na celu wyodrębnienie z działki nr 24, części wchodzącej w skład dróg powiatowych nr 07578 (obecny nr 3404W) Golądkowo - Pokrzywnica - Klusek) i 07574 (obecny nr 3408W) Golądkowo - Łubienica. - podział działki nr 25 o pow. 1,2403 ha położonej w jednostce ewidencyjnej Winnica obręb Poniaty Wielkie. Pomiar ten ma na celu wyodrębnienie z działki nr 25, części wchodzącej w skład drogi powiatowej nr 07583 Poniaty - Kamionna - Mieszki Kuligi. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

STAROSTA

/-/ Edward Marek Wroniewski

_________________________________________________________________________________________________

DOKUMENTY DO POBRANIA:

- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami - pobierz

- Formularz ofertowy - załącznik nr 1 - pobierz

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Wądolna Agnieszka
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Wądolna Agnieszka
  • Data ostatniej aktualizacji: 2012-07-13 08:21:42
  • Liczba odsłon: 718
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 9898274]

przewiń do góry