Wersja archiwalna 2012-07-20 20:21:55
Obryte: SUKCESYWNE DOSTAWY LEKÓW I MATERIAŁÓW
MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA POTRZEB MIESZKAŃCÓW DOMU POMOCY
SPOŁECZNEJ W OBRYTEM
Numer ogłoszenia: 263662 - 2012; data zamieszczenia: 20.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , Obryte 188, 07-215 Obryte, woj. mazowieckie, tel. 0-29 7411080 w. 30, faks 0-29 7411080.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNE DOSTAWY LEKÓW I MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA POTRZEB MIESZKAŃCÓW DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W OBRYTEM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy leków, preparatów i substancji farmaceutycznych oraz materiałów medycznych jednorazowego użytku w okresie 36 miesięcy (tj. od 01.09.2012 do 31.08.2015r) w asortymencie i szacunkowych ilościach określonych w Załączniku Nr 2 do SIWZ. 2. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 33600000 - 6 - produkty farmaceutyczne, 33140000 - 3 - materiały medyczne. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją, opisem zawierającym wskazania producenta, co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania i terminu ważności. Wymagania te muszą znajdować się na/lub w opakowaniu w formie ulotki, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Oferowane produkty muszą posiadać aktualne świadectwo rejestracji, atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie, dopuszczające do obrotu i stosowania w zakładach służby zdrowia, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wykonawca jest zobowiązany na każde pisemne żądanie Zamawiającego niezwłocznie dostarczyć świadectwa dopuszczenia wyrobu do stosowania na rynku polskim w zakresie przedmiotu zamówienia. Termin ważności oferowanych produktów nie może być krótszy, niż 6 miesięcy licząc od daty dostawy a oferowany termin płatności krótszy, niż 30 dni. Wykonawca pokrywa wszelkie koszty transportu oraz odpowiada za prawidłowe warunki przewozu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia wybranego asortymentu według zamówienia złożonego telefonicznie lub faksem przez Zamawiającego, określającego ilości i termin realizacji. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania zamówionego asortymentu w terminie nie przekraczającym 12 godzin od chwili złożenia zamówienia przez Zamawiającego. W przypadkach nagłych (zlecenie lekarza dotyczące np. podania antybiotyku, kroplówki itp.) Zamawiający zastrzega sobie możliwość złożenia zamówienia w trybie realizacji CITO, tj. w czasie nie dłuższym, niż 4 godziny od chwili złożenia zamówienia. W przypadku wystąpienia nieprzewidzianego zapotrzebowania na leki w dni wolne od pracy, tj. soboty, niedziele, święta oraz tzw. długie weekendy Zamawiający złoży zamówienie telefonicznie, a Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie nie przekraczającym 4 godzin, licząc od chwili złożenia zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany wielkości dostaw lub rezygnacji z wcześniej złożonego zamówienia, a zmiana ta nie będzie powodować roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości zamawianego przedmiotu umowy między poszczególnymi pozycjami przedmiotu zamówienia, przy zachowaniu niezmienionej ogólnej wartości przedmiotu umowy. Nazwy wyszczególnionych w Załączniku Nr 2 do SIWZ leków są nazwami czysto handlowymi i powinny być traktowane jako przykład preparatu zawierającego daną substancję czynną w konkretnej dawce, postaci i ilości. Użyte w SIWZ nazwy nie sugerują producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczania produktów równoważnych, tj. produktów, które są bezpośrednimi odpowiednikami produktów przedstawionych w Załączniku Nr 2 do SIWZ, o tej samej nazwie międzynarodowej, postaci farmaceutycznej i dawce, oraz w cenie nie wyższej, niż podana w ofercie. Zamawiający dopuszcza możliwość podania w ofercie produktów równoważnych (tzw. zamienników), W przypadku zaprzestania lub braku produkcji danego preparatu w okresie trwania umowy, Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie o tym fakcie powiadomić Zamawiającego. Za każdym razem, kiedy w Załączniku Nr 2 do SIWZ w postaci leku wpisana jest tabletka, oznacza to postać leku w tabletce, drażetce, kapsułce. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania leków i preparatów farmaceutycznych każdorazowo oddzielnie zapakowanych dla każdego mieszkańca z oznaczeniem jego imienia i nazwiska, zgodnie ze wskazaniem zawartym w recepcie. Wykonawca zobowiązuje się do wystawiania dwóch rodzajów faktur: 1) obejmujących leki z oferty przetargowej z widoczną specyfikacja podziały na kwotę do zapłaty przez DPS w części nie objętej refundacją NFZ i nie pokrytej przez mieszkańca oraz kwotą do dopłaty przez mieszkańca Domu powyżej limitu ceny. 2) Obejmujących leki nie będących przedmiotem oferty przetargowej. Na jednej fakturze nie mogą być ujęte leki z przetargu i leki spoza oferty przetargowej. Każda faktura w określeniu nabywcy musi zawierać nazwę i adres Domu oraz nazwisko i imię mieszkańca. W przypadku leków występujących w dużych opakowaniach (np. Ferrum - 50 ampułek w opakowaniu), Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu części opakowania (np. 5 ampułek), zgodnie z zaleceniem lekarza. W przypadku wejścia w życie zmiany ustawy w sprawie zasad sprzedaży leków refundowanych przez NFZ, umowa na realizację niniejszego zamówienia publicznego nie będzie wymagać rozwiązania a jej realizacja odbywać się będzie na nowych zasadach (określonych w Ustawie) do wyczerpania wartości umowy. Zmiana ta nie będzie wymagać sporządzenia pisemnego aneksu. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt realizacji przedmiotu zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia przez cały okres realizacji umowy. Wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość dostaw, zgodność z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. W trakcie realizacji zamówienia wymagana jest należyta staranność, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez ustanowionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Reklamacje dotyczące stwierdzonych nieprawidłowości i wad załatwiane będą niezwłocznie i z należytą starannością, rozumianą jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia odpowiednich warunków przewozu przedmiotu zamówienia, szczególnie w przypadku preparatów termolabilnych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.14.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia wymaga pozsiadania zezwolenia na prowadzenie działalności. Na potwierdzenie spełniania warunku w tym zakresie wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia - w tym celu Wykonawca do ofert dołączy zezwolenie na prowadzenie apteki, hurtowni farmaceutycznej itp.).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki o których mowa w SIWZ.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: Wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upoważnioną/ upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy Formularz Oferty z wykorzystaniem wzoru, stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ. Wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo - cenowy, stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z wykorzystaniem wzoru (Załącznik Nr 3 do SIWZ). Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art 24. ust. 1 oraz art 24, ust. 2, pkt 1 Ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru (Załącznik Nr 4 do SIWZ). Parafowany i podpisany przez Wykonawcę wzór umowy - Załącznik Nr 5 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej
Obryte 188
07-215 Obryte
Blok H Administracja
pok. nr 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Obryte 188 07-215 Obryte Blok H Administracja pok. nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia > POBIERZ
Załącznik nr 1 - formularz oferty > POBIERZ
Załącznik nr 2 - formularz asortymentowo - cenowy > POBIERZ
Załącznik nr 3 - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne > POBIERZ
Załącznik nr 4 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia > POBIERZ
Załącznik nr 5 - wzór umowy > POBIERZ
Załącznik nr 6 - informacja o sytuacji finansowej > POBIERZ
Załącznik nr 7 - oświadczenie o dysponowaniu świadectwami dopuszczenia wyrobu do stosowania na rynku polskim > POBIERZ
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Strzyżewski Marcin
- Data udostępnienia w BIP: 2012-07-20
- Informacja zaktualizowana przez: Strzyżewski Marcin
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-07-20 20:21:55
- Liczba odsłon: 1630
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: