Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku

O G Ł A S Z A

PRZETARG NIEOGRANICZONY

na „Odnowę nawierzchni drogi powiatowej Sokołowo- Pniewo

odc. Pniewo od km 15+592 do km 16+356”.


  1. Nazwa i adres Zamawiającego :

Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku, ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk ; REGON: 130382268

Telefon: (023) 692 85 77 , Fax: (023) 692 85 77

Internet: www.bip.powiatpultuski.pl

e- mail: zdp_pultusk@poczta.onet.pl

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

  • Wykonanie warstwy wyrównawczej standard II z mieszanki mineralno- bitumicznej po uprzednim spryskaniu emulsją,

  • Pojedyncze powierzchniowe utrwalenie emulsją modyfikowaną lateksem K1 70HL oraz grysem granitowym frakcji 5/8,

  • Ścięcie poboczy śred. grub. 6 cm.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.

  1. Wymagany termin realizacji zamówienia : od daty zawarcia umowy do dnia 30 września 2005 r.

  2. Wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium
    w wysokości 1 500zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) może być wniesione w następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z poźn. zm.)

  3. Formularz specyfikacji istotnych warunków zamówienia można odebrać
    w siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym na pisemny wniosek Wykonawcy.

  4. Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest:

Marek Gruntmejer tel.(23) 692 85 77, wtorek- czwartek w godzinach 7.00-15.00 ,

  1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy uprawnieni są do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i nie podlegają wykluczeniu na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

  2. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. w Zarządzie Dróg Powiatowych w Pułtusku
    ul. 3 Maja 20.

Termin składania ofert upływa dnia 02 sierpnia 2005 roku o godz.10 00.

  1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 02.08 2005 r. w siedzibie Zamawiającego o godz. 10.30.

  2. Termin związania z ofertą wynosi

Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od daty wyznaczonej do składania ofert tj. do dnia 02 września 2005 r.

  1. Kryterium wyboru oferty

Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Sposób obliczenia ceny oferty określa formularz SIWZ.


Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kaczmarczyk Agnieszka
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Kaczmarczyk Agnieszka
  • Data ostatniej aktualizacji: 2005-07-18 10:27:41
  • Liczba odsłon: 389
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 9883786]

przewiń do góry