Wersja archiwalna 2005-07-18 10:27:41
Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku
O G Ł A S Z A
PRZETARG NIEOGRANICZONY
na „Odnowę nawierzchni drogi powiatowej Sokołowo- Pniewo
odc. Pniewo od km 15+592 do km 16+356”.
-
Nazwa i adres Zamawiającego :
Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku, ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk ; REGON: 130382268
Telefon: (023) 692 85 77 , Fax: (023) 692 85 77
Internet: www.bip.powiatpultuski.pl
e- mail: zdp_pultusk@poczta.onet.pl
-
Opis przedmiotu zamówienia:
-
Wykonanie warstwy wyrównawczej standard II z mieszanki mineralno- bitumicznej po uprzednim spryskaniu emulsją,
-
Pojedyncze powierzchniowe utrwalenie emulsją modyfikowaną lateksem K1 70HL oraz grysem granitowym frakcji 5/8,
-
Ścięcie poboczy śred. grub. 6 cm.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
-
Wymagany termin realizacji zamówienia : od daty zawarcia umowy do dnia 30 września 2005 r.
-
Wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium
w wysokości 1 500zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) może być wniesione w następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z poźn. zm.) -
Formularz specyfikacji istotnych warunków zamówienia można odebrać
w siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym na pisemny wniosek Wykonawcy. -
Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest:
Marek Gruntmejer tel.(23) 692 85 77, wtorek- czwartek w godzinach 7.00-15.00 ,
-
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy uprawnieni są do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i nie podlegają wykluczeniu na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
-
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. w Zarządzie Dróg Powiatowych w Pułtusku
ul. 3 Maja 20.
Termin składania ofert upływa dnia 02 sierpnia 2005 roku o godz.10 00.
-
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 02.08 2005 r. w siedzibie Zamawiającego o godz. 10.30.
-
Termin związania z ofertą wynosi
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od daty wyznaczonej do składania ofert tj. do dnia 02 września 2005 r.
-
Kryterium wyboru oferty
Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Sposób obliczenia ceny oferty określa formularz SIWZ.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kaczmarczyk Agnieszka
- Data udostępnienia w BIP: 2005-07-18
- Informacja zaktualizowana przez: Kaczmarczyk Agnieszka
- Data ostatniej aktualizacji: 2005-07-18 10:27:41
- Liczba odsłon: 572
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: