Wersja archiwalna 2005-07-21 14:08:10
OR. 3421-11/05
Powiat Pułtuski
reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku
O G Ł A S Z A
PRZETARG NIEOGRANICZONY
na „ Wykonanie robót wykończeniowych w budynku A budowanego szpitala w Pułtusku – etap II”
1. Nazwa i adres Zamawiającego :
Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku,
ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk ; REGON: 130377729
Telefon: (023) 692 12 66 , Fax: (023) 692 52 77
Internet: www.powiatpultuski.pl
e- mail: or@powiatpultuski.pl
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty wykończeniowe budowlane, sanitarne i elektryczne
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
3.Wymagany termin realizacji zamówienia : od daty zawarcia umowy do dnia 30.11.2006 r.
-
Wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium
w wysokości 100.000, 00 zł (słownie: sto tysiący złotych) może być wniesione w następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z poźn. zm.)
-
Formularz specyfikacji istotnych warunków zamówienia w cenie 200,00 można odebrać:
w siedzibie Zamawiającego wejście A, piętro I , pokój nr 11 bądź za pośrednictwem poczty (za zaliczeniem pocztowym).
6. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
a) Sprawy techniczne:
-
Zygmunt Niesłuchowski, przedstawiciel Inwestora Zastępczego
– tel. (0-23) 672 29 64
b) Sprawy formalne:
Marianna Permanicka, przedstawiciel Zamawiającego – tel. (0-23) 692 50 92
Anna Biedrzycka, przedstawiciel Inwestora Zastępczego – tel. (0-23) 672 39 15
7. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, Ustawy z dn. 20.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – m.in.:
-
obroty w robotach budowlanych w każdym z ostatnich 3 lat a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wyniosły min. 15,0 mln. zł.
-
posiadają zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości co najmniej 1,5 mln. złotych,
-
posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w kwocie nie mniejszej niż 1,0 mln. zł.
-
w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, posiadają przeciętne średnioroczne zatrudnienie co najmniej 50 pracowników,
-
kadra techniczno – inżynieryjna proponowana do realizacji zamówienia tj. kierownik budowy, oraz kierownik robót sanitarnych i elektrycznych : posiada wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, oraz posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej,
-
osoba wskazana na kierownika budowy musi posiadać co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu budową, a osoby wskazane na kierowników robót sanitarnych i elektrycznych muszą posiadać co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami,
-
w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej jedno zamówienie dla jednostek dla jednostek służby zdrowia o charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem oraz potwierdzą dokumentami Zamawiających, że wykonali je z należytą starannością.
Przez zamówienie porównywalne należy rozumieć roboty w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej o wartości nie mniejszej niż cena ofertowa, wykonane dla jednostek służby zdrowia, w budynkach o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 4.000 m2 .
Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie według formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów. Dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 7 kwietnia 2004r. w sprawie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy.
-
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj.
Zarząd Powiatu w Pułtusku
ul. Białowiejska 5 (Budynek A , I piętro, Sekretariat).
Termin składania ofert upływa dnia 12.09.2005 roku o godz.11 00.
9. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.09.2005 r. w siedzibie Zamawiającego wejście A pokój
nr 14 (Sala Narad) o godz. 11.30.
10. Termin związania z ofertą
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 60 dni od daty wyznaczonej do składania ofert.
11. Kryterium wyboru oferty
Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
Pułtusk, 21 lipca 2005 r.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kaczmarczyk Agnieszka
- Data udostępnienia w BIP: 2005-07-21
- Informacja zaktualizowana przez: Kaczmarczyk Agnieszka
- Data ostatniej aktualizacji: 2005-07-21 14:08:10
- Liczba odsłon: 842
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: