Wersja archiwalna 2013-08-05 14:45:54
Nr sprawy: PCPR.POKL 7.1.2/3421/PN/7/2013
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl
Pułtusk: Organizacja kursów prawa jazdy oraz kursu obsługi koparko - ładowarki w projekcie systemowym pn.: Pomagamy naszym klientom, aby potrafili sami sobie pomóc
Numer ogłoszenia: 152949 - 2013; data zamieszczenia: 31.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 23 6925483, faks 6920099.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: powiatowa samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja kursów prawa jazdy oraz kursu obsługi koparko - ładowarki w projekcie systemowym pn.: Pomagamy naszym klientom, aby potrafili sami sobie pomóc.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów zawodowych w zakresie: obsługi koparko - ładowarki, kursu prawa jazdy kat. B, kursu przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B, kursu prawa jazdy kat. C, kursu kwalifikacji wstępnej dla uczestników projektu pt. Pomagamy naszym klientom, aby potrafili sami sobie pomóc z terenu Powiatu Pułtuskiego. Usługi obejmują zapewnienie prawidłowej realizacji projektu zgodnie z przyjętym wnioskiem o dofinansowanie. Celem kursów jest przygotowanie skierowanych uczestników projektu do zdobycia uprawnień do obsługi koparko - ładowarki oraz do kierowania pojazdami - Prawo jazdy kategorii B, C oraz uprawnień Kwalifikacji Wstępnej Przyspieszonej, aby mogli podjąć pracę w zawodzie kierowcy. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia - wymóg dotyczy każdego zadania oddzielnie. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): wykazu min. 2 wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 4. Dowodami są: a) poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczania, o którym mowa w lit. a. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie (załącznik nr 4) zostały wcześniej wykonane przez Wykonawcę składającego ofertę, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie, Zamawiający dopuszcza spełnienie tego wymogu przez wszystkie podmioty łącznie. Przez usługę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia należy rozumieć organizację: Zadanie 1 - kursu obsługi koparko - ładowarki wartości min. 4.000,00 zł brutto każda; Zadanie 2 - kursu prawa jazdy kat. B o wartości min. 3.000,00 zł brutto każda, Zadanie 3 - kursu przedstawiciel handlowy wraz z kursem prawa jazdy kat. B o wartości min. 8.000,00 zł brutto każda, Zadanie 4 - kursu prawa jazdy kat. C o wartości min 8.000,00 zł brutto każda, Zadanie 5 - kursu kwalifikacji wstępnej przyspieszonej o wartości min. 2.500,00 zł brutto każda
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ (dot. potencjału technicznego)
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje instruktorami kursu prawa jazdy z minimum 2 - letnim doświadczeniem zawodowym na danym stanowisku - wymóg dotyczy każdego zadania oddzielnie (dot. osób zdolnych do wykonania zamówienia). W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 8. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji szkolenia dysponuje lub będzie dysponował dla każdego zadania oddzielnie: Zadanie 1 - instruktorem koparko - ładowarki z co najmniej 2 - letnim doświadczeniem zawodowym na danym stanowisku, Zadanie 2 - instruktorem kursu prawa jazdy kat. B z co najmniej 2 - letnim doświadczeniem zawodowym na danym stanowisku, Zadanie 3 - instruktorem kursu prawa jazdy kat. B z co najmniej 2 - letnim doświadczeniem zawodowym na danym stanowisku oraz osobą, która przeprowadziła min. 2 szkolenia - przedstawiciel handlowy, Zadanie 4 - instruktorem kursu prawa jazdy kat. C z co najmniej 2 - letnim doświadczeniem zawodowym na danym stanowisku, Zadanie 5 - instruktorem kwalifikacji wstępnej przyspieszonej z co najmniej 2 - letnim doświadczeniem zawodowym na danym stanowisku
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
-
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
-
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
-
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
-
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
-
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): 1) oświadczenia potwierdzającego wpis do rejestru instytucji szkoleniowych - załącznik nr 6 do SIWZ, 2) program kursu - załącznik nr 7 do SIWZ
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia: Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia: 1) oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, 2) zaakceptowanego wzoru umowy, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, 3) wykazu usług załącznik nr 4 do SIWZ, 4) oświadczenia o przynależności lub nie do grupy kapitałowej, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ, 5) oświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych - załącznik nr 6 do SIWZ, 6) program kursu - załącznik nr 7 do SIWZ, 7) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, którego wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: 1) nazwy usługi przy zachowaniu jej zakresu czynności, 2) zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem, 3) zmiany terminu wykonania usługi, której konieczność zaistniała wskutek okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, o czas wynikający z tych okoliczności, 4) zmniejszenia ilości osób uczestniczących w turnusie, 5) ceny, w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT mającej wpływ na ceny, stawki i kwoty podatku VAT, 6) zmiany wartości przedmiotowej umowy, wynikającej z okoliczności określonych w pkt 4)-5), proporcjonalnie o zakres tych zmian
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pułtusku, ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk - pokój nr 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2013 godzina 15:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pułtusku, ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk - sekretariat pokój nr 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Pomagamy naszym klientom, aby potrafili sami sobie pomóc współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs obsługa sprzętu ciężkiego - operator koparko ładowarki klasa III (wszystkie typy).
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Celem kursu jest przygotowanie uczestników projekt do uzyskania kwalifikacji w zawodzie operatora maszyn i urządzeń roboczych, budowlanych i drogowych w zakresie III klasy uprawnień. Uczestnicy projektu zostaną odpowiednio przygotowani do egzaminu. Pozytywny jego wynik skutkuje wydaniem książeczki operatora Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. a) przeprowadzenie kursu dla 3 osób uczestników projektu w miejscowości położonej max. 40 km od Pułtuska.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs prawo jazdy kategoria B.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem kursu jest przygotowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla 3 uczestników projektu w Pułtusku. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kategoria B.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kategoria B - dla 4 uczestników projektu w Pułtusku. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs prawa jazdy kat. C z kwalifikacją wstępną przyśpieszoną do kat. C/ C+E.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Liczba godzin kursu: a) część dot. kursu Prawo jazdy kat. C - część teoretyczną min. 20 godzin oraz część praktyczną min. 30 godzin, b) część dot. Kwalifikacji wstępnej przyśpieszonej* (140 godz.), w tym min. 97 godzin zajęć teoretycznych i część specjalistyczna min. 43 godzin, w tym 33 godziny zajęć teoretycznych i 10 godzin zajęć praktycznych (8 godzin zajęć praktycznych w ruchu drogowym i 2 godziny zajęć praktycznych z jazdy w warunkach specjalnych), c) Liczba uczestników: 2 uczestników projektu zamieszkujących na terenie powiatu pułtuskiego w miejscowości położonej max. 60 km od Pułtuska.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kurs kwalifikacji wstępnej przyśpieszonej do kat. D/D+E - na przewóz osób.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin kursu: a) część dotycząca Kwalifikacji wstępnej przyśpieszonej* (130 godz.), zajęć teoretycznych i 10 godzin zajęć praktycznych (8 godzin zajęć praktycznych w ruchu drogowym i 2 godziny zajęć praktycznych z jazdy w warunkach specjalnych), b) Liczba uczestników: 1 uczestnik projektu zamieszkujący teren powiatu pułtuskiego w miejscowości położonej max. 60 km od Pułtuska. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
DYREKTOR
/-/ Beata Jóźwiak
________________________________________________________________________________________________
DOKUMENTY DO POBRANIA:
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami - pobierz
________________________________________________________________________________________________
Pułtusk, dn. 05.08.2013r.
Do: Uczestnicy postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Organizacja kursów prawa jazdy oraz kursu obsługi koparko – ładowarki w projekcie systemowym pn.: Pomagamy naszym klientom, aby potrafili sami sobie pomóc”, nr sprawy: PCPR.POKL 7.1.2/3421/PN/7/2013
Wyjaśnienie Nr 1 związane z treścią SIWZ
Działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z
2010r. Nr 113, poz. 759, ze zmianami) w związku z zapytaniem Wykonawcy do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wyjaśniam:
Pytanie 1: W odniesieniu do Państwa zapytania ofertowego dotyczącego: zorganizowania kursów prawa jazdy oraz kursu obsługi koparko - ładowarki dla uczestników projektu pt. pomagamy naszym klientom, aby potrafili sami sobie pomóc, chciałabym zwrócić uwagę na punkt 3 do zadania 4 i 5 o treści: "Opłacić uczestnikom kursu badania lekarskie i badania psychologiczne przed dniem wydania świadectwa kwalifikacji zawodowej (najpewniej przed dniem egzaminu komisyjnego) zgodnie z ustawą z dnia 12 lutego 2010 r. o zmianie ustawy o transporcie drogowym oraz o zmianie niektórych innych ustaw .” Jednak, my aby zgłosić uczestnika kursu do kwalifikacji do Wojewody Mazowieckiego, musimy posiadać jego badania lekarskie i psychologiczne przed przystąpieniem do kwalifikacji. Mam też niepokojące pytanie dotyczące punktu g i f do zadania 4 i 5, a mianowicie:Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą nastąpi po ukończeniu kursu przez wszystkich uczestników, wypełnienia postanowień umowy i przekazania Zamawiającemu w ciągu 10 dni roboczych, licząc od dnia zakończenia kursu całej wymaganej dokumentacji, w tym: a) dziennika zajęć, b) ankiet ewaluacyjnych uczestnika kursu, c) list obecności uczestnika kursu, w tym listy zajęć praktycznych, d) list potwierdzających korzystanie uczestnika kursu z cateringu, e) listy potwierdzającej odbiór przez uczestnika kursu materiałów szkoleniowych, f) kopii protokołu egzaminacyjnego poświadczonej za zgodność z oryginałem, g) kopii zaświadczeń o ukończeni kursu, kopii prawa jazdy/zaświadczeń o pozytywnym wyniku egzaminu.
Chciałabym nadmienić, iż nie dostaniemy kopii protokołu egzaminacyjnego, ponieważ są to dokumenty, które posiada WORD jeśli chodzi o prawo jazdy i Wojewoda Mazowiecki jeśli chodzi o kwalifikacje, które nie są nam udostępniane, osobami, które taki dokumenty będą mieć są ewentualnie kursanci, jeśli chodzi o punkt g. to kopie zaświadczeń o ukończeniu kursu, owszem będziemy mieli, jednak zaświadczeń o pozytywnym wyniku egzaminu, nie będziemy posiadać, w tym przypadku również będzie miał je kursant, a co w przypadku, gdy nie zda za pierwszym razem? Czy mamy mu płacić za egzamin do skutku, aż zda? I tylko w takim przypadku dostaniemy wynagrodzenie za danego kursanta?
Odpowiedź: W związku z zapytaniem Wykonawcy Zamawiający dokona stosownych zmian treści SIWZ. Wykonawca opłaca tylko pierwszy egzamin dla kursanta w WORD.
Zawiadomienie nr 1 o dokonaniu zmian treści SIWZ
Jednocześnie działając na podstawie art. 38 ust. 4 cyt. ustawy Zamawiający informuje o dokonaniu zmian treści SIWZ w poniższym zakresie:
§3 ZAD 4 i 5 ust. 3 pkt 1) otrzymuje brzmienie: „Opłacić uczestnikom kursu badania lekarskie i badania psychologiczne przed przystąpieniem do kwalifikacji zawodowej (najpewniej przed dniem egzaminu komisyjnego) zgodnie z ustawą z dnia 12 lutego 2010 r. o zmianie ustawy o transporcie drogowym oraz o zmianie niektórych innych ustaw.”
§3 ZAD. 4 ust. 24 otrzymuje brzmienie: „24. Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą nastąpi po ukończeniu kursu przez wszystkich uczestników, wypełnienia postanowień umowy i przekazania Zamawiającemu w ciągu 10 dni roboczych, licząc od dnia zakończenia kursu całej wymaganej dokumentacji, w tym: a) dziennika zajęć, b) ankiet ewaluacyjnych uczestnika kursu, c) list obecności uczestnika kursu, w tym listy zajęć praktycznych, d) list potwierdzających korzystanie uczestnika kursu z cateringu, e) listy potwierdzającej odbiór przez uczestnika kursu materiałów szkoleniowych, f) kopii protokołu egzaminu wewnętrznego poświadczonej za zgodność z oryginałem g) kopii zaświadczeń o ukończeniu kursu/ zaświadczeń o pozytywnym wyniku egzaminu wewnętrznego”.
§3 ZAD. 5 ust. 25 otrzymuje brzmienie: „25. Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą nastąpi po ukończeniu kursu przez wszystkich uczestników, wypełnienia postanowień umowy i przekazania Zamawiającemu w ciągu 10 dni roboczych, licząc od dnia zakończenia kursu całej wymaganej dokumentacji, w tym: a) dziennika zajęć, b) ankiet ewaluacyjnych uczestnika kursu, c) list obecności uczestnika kursu, w tym listy zajęć praktycznych, d) list potwierdzających korzystanie uczestnika kursu z cateringu, e) listy potwierdzającej odbiór przez uczestnika kursu materiałów szkoleniowych, f) kopii protokołu egzaminu wewnętrznego poświadczonej za zgodność z oryginałem g) kopii zaświadczeń o ukończeniu kursu/ zaświadczeń o pozytywnym wyniku egzaminu wewnętrznego”.
Z poważaniem
DYREKTOR
/-/Beata Jóźwiak
Wyjaśnienie otrzymują Wykonawcy, którzy pobrali SIWZ oraz zamieszcza się je na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.powiatpultuski.pl
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Rzepkowski Grzegorz
- Data udostępnienia w BIP: 2013-08-05
- Informacja zaktualizowana przez: Rzepkowski Grzegorz
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-08-05 14:45:54
- Liczba odsłon: 1013
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: