Wersja archiwalna 2013-09-09 13:31:34

 

ZDP.222.7.2013

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl


Pułtusk: Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych z kosztorysami inwestorskimi, ofertowymi i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót na przebudowę dróg i mostów powiatowych (przebudowa mostu w ciągu drogi nr 3421W w m. Lutobrok wraz z drogą dojazdową, budowa mostu wraz z drogą dojazdową w ciągu drogi nr 2423W na odc. Kościesze - Strzegocin, przebudowa drogi nr 3404W na odc. Golądkowo - Pokrzywnica, przebudowa drogi nr 3410W Strzyże - Zaborze - Obrębek) oraz wykonanie projektów stałej organizacji ruchu na tych drogach
Numer ogłoszenia: 181565 - 2013; data zamieszczenia: 09.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. 3-go Maja 20, 06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 023 6928577, faks 023 6928577.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa powiatowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych z kosztorysami inwestorskimi, ofertowymi i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót na przebudowę dróg i mostów powiatowych (przebudowa mostu w ciągu drogi nr 3421W w m. Lutobrok wraz z drogą dojazdową, budowa mostu wraz z drogą dojazdową w ciągu drogi nr 2423W na odc. Kościesze - Strzegocin, przebudowa drogi nr 3404W na odc. Golądkowo - Pokrzywnica, przebudowa drogi nr 3410W   Strzyże - Zaborze - Obrębek) oraz wykonanie projektów stałej organizacji ruchu na tych drogach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów budowlano-wykonawczych z kosztorysami inwestorskimi, ofertowymi i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót na przebudowę dróg i mostów powiatowych oraz wykonanie projektów stałej organizacji ruchu na tych drogach. Zakres prac obejmuje m.in.: I. Przebudowę mostu w ciągu drogi powiatowej nr 3421W Sokołowo - Obryte - Pniewo-Zatory w m. Lutobrok, wraz z drogą dojazdową. Przy projektowaniu należy przyjąć: klasę drogi L i kategorie ruchu KR2, nośność mostu na klasę B wg PN-85/S-10030, zgodnie z aktualnymi wymogami dla tej klasy drogi. II. Budowę mostu wraz z drogą dojazdową w ciągu drogi powiatowej nr 2423W Stpice - Prusinowice - Kościesze - Strzegocin na odc. Kościesze - Strzegocin. Przy projektowaniu należy przyjąć: klasę drogi Z i kategorie ruchu KR2, nośność mostu na klasę B wg PN-85/S-10030, zgodnie z aktualnymi wymogami dla tej klasy drogi. III. Przebudowę drogi powiatowej nr 3404W Przewodowo - Golądkowo - Pokrzywnica - Klusek na odc. Golądkowo - Pokrzywnica. Przy projektowaniu należy przyjąć: klasę drogi Z i kategorie ruchu KR2. IV. Przebudowę drogi powiatowej nr 3410W Strzyże - Obrębek na odcinku Strzyże - Zaborze. Przy projektowaniu należy przyjąć: klasę drogi L i kategorie ruchu KR2. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00 PLN. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez Wykonawcę (oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentu). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275) Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 03 8213 0008 2001 0012 7390 0002

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spelniają warunki dotyczące: Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, gdy złoży oświadczenie wg wzoru na zał. nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spelniają warunki dotyczące: Posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna, iż wykoanwca spełnia warunek udziału w postępowaniu, gdy wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum 2 zamówienia o podobnym charakterze i zakresie jak przedmiot zamówienia. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): 1) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem termonu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. - Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 zamówień o podobnym charakterze i zakresie jak przedmiot zamówienia , tj.: opracował dokumentację projektową składającą się z projektów budowlanych dla budowy lub przebudowy dróg klasy Z, L oraz budowy mostu o nośności na klasę B wg PN-85/S-10030 o wartości min. 135.000,00 zł brutto każda- wg wzoru: załącznik nr 5 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spelniają warunki dotyczące: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, gdy złoży oświadczenie wg wzoru na zał. nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spelniają warunki dotyczące: dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, gdy wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował m.in. 2 osobami które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): 2) wykaz osób, które będą brały udział w pracach projektowych odpowiedzialnych za świadczenie usług, które posiadają uprawnienia projektowe w specjalności: - drogowej - min. 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - mostowej - min. 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności mostowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów -wg wzoru: załącznik nr 6 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spelniają warunki dotyczące: sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, gdy złoży oświadczenie wg wzoru na zał. nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia: - Oferty- załącznik nr 1 do SIWZ. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia zaakcentowanego wzoru umowy, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, oświadczenia o przynależności lub nie do grupy kapitałowej, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, Wykaz usłu - załącznik nr 5, Wykaz osób - załącznik nr 6

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmiany umowy w przypadku: 1) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mających wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu zamówienia, 2) przedłużenia, w stosunku do terminów określonych przepisami prawa, czasu trwania procedur administracyjnych, mających wpływ na termin wykonania przedmiotu zamówienia, a nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku, ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku, ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

DYREKTOR

/-/ Julian Jakub Kutner
_____________________________________________________________________________________

DOKUMENTY DO POBRANIA:

- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz

- dane wyjściowe Golądkowo - Pokrzywnica - pobierz

- dane wyjściowe Lutobrok - pobierz

- dane wyjściowe Strzegocin - Kościesze - pobierz

- dane wyjściowe Zaborze - pobierz

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 10389601]

przewiń do góry