Wersja archiwalna 2013-11-28 09:14:49

 


Nr sprawy: WRP.042.10.4.2013

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl


Pułtusk: Przeprowadzenie warsztatów, wykładów i konsultacji grupowych w szkołach/przedszkolach biorących udział w projekcie pt. Nowy system doskonalenia nauczycieli w powiecie pułtuskim
Numer ogłoszenia: 249797 - 2013; data zamieszczenia: 22.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku,

ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 23 6921266.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie warsztatów, wykładów i konsultacji grupowych w szkołach/przedszkolach biorących udział w projekcie pt. Nowy system doskonalenia nauczycieli w powiecie pułtuskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów, wykładów i konsultacji grupowych w szkołach/przedszkolach biorących udział w projekcie pt. Nowy system doskonalenia nauczycieli w powiecie pułtuskim dla 470 nauczycieli i dyrektorów szkół i przedszkoli z terenu powiatu pułtuskiego, w wymiarze ogółem 1294 godziny (1 godzina =45 minut) w okresie grudzień 2013r. - 10 czerwiec 2014r. Warsztaty szkoleniowe i wykłady będą prowadzone dla grup nie przekraczających 25 osób. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 14 zadań w zależności od oferty doskonalenia realizowanej w danej szkole/przedszkolu. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 80.51.10.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania wiedzy i doświadczenia; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykaz usług stanowi stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wymóg dot. każdego zadania oddzielnie. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 5. Dowodami są: a) poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczania, o którym mowa w lit. a. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie (załącznik nr 5) zostały wcześniej wykonane przez Wykonawcę składającego ofertę, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie, Zamawiający dopuszcza spełnienie tego wymogu przez wszystkie podmioty łącznie. Wymóg dotyczy każdego zadania oddzielnie. Przez usługę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia należy rozumieć co najmniej jedną usługę tożsamą z przedmiotem zamówienia, polegającą na realizacji usług szkoleniowych (1 godzina = 45 min.) dla osób dorosłych w obszarze edukacji na każde zadanie, na które składa ofertę tj. Zadanie 1 - co najmniej jedną usługę szkoleniową w wymiarze 300 godzin; Zadanie 2 - co najmniej jedną usługę szkoleniową w wymiarze 180 godzin; Zadanie 3 - co najmniej jedną usługę szkoleniową w wymiarze 30 godzin; Zadanie 4 - co najmniej jedną usługę szkoleniową w wymiarze 70 godzin; Zadanie 5 - co najmniej jedną usługę szkoleniową w wymiarze 45 godzin; Zadanie 6 - co najmniej jedną usługę szkoleniową w wymiarze 20 godzin; Zadanie 7 - co najmniej jedną usługę szkoleniową w wymiarze 16 godzin; Zadanie 8 - co najmniej jedną usługę szkoleniową w wymiarze 45 godzin; Zadanie 9 - co najmniej jedną usługę szkoleniową w wymiarze 15 godzin; Zadanie 10 - co najmniej jedną usługę szkoleniową w wymiarze 30 godzin; Zadanie 11 - co najmniej jedną usługę szkoleniową w wymiarze 100 godzin; Zadanie 12 - co najmniej jedną usługę szkoleniową w wymiarze 20 godzin; Zadanie 13 - co najmniej jedną usługę szkoleniową w wymiarze 20 godzin; Zadanie 14 - co najmniej jedną usługę szkoleniową w wymiarze 60 godzin

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: dysponowania odpowiednim potencjałem; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi wymagane uprawnienia oraz doświadczenie zawodowe - wykaz osób stanowi załącznik nr 4 do SIWZ - wymóg dotyczy każdego zadania oddzielnie. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie dysponowania tymi osobami- załącznik nr 4 (Wymóg dotyczy każdego zadania oddzielnie). Zgodnie z powyższym Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje dla każdego zadania tj.: dla Zadania 1 - min. 3 osobami, dla Zadania 2 - min. 2 osobami, dla Zadania 3 - min. 1 osobą, dla Zadania 4 - min. 1 osobą, dla Zadania 5 - min. 1 osobą, dla Zadania 6 - min. 1 osobą, dla Zadania 7 - min. 1 osobą, dla Zadania 8 - min. 1 osobą, dla Zadania 9 - min. 1 osobą, dla Zadania 10 - min. 1 osobą, dla Zadania 11 - min. 1 osobą, dla Zadania 12 - min. 1 osobą, dla Zadania 13 - min. 1 osobą, dla Zadania 14 - min. 1 osobą. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie, nie dopuszcza się łączenia wykonywania poszczególnych zadań przez te same osoby wskazane przez Wykonawcę do realizacji jednego z zadań, tzn. osoby przewidziane do realizacji jednego zadania nie mogą wykonywać czynności w pozostałych zadaniach. Wymagania dotyczące osób biorących udział w realizacji zadania: Wymóg wspólny dla Zadania 1-8, 10-14: a) osoba posiadającą wykształcenie wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym, b) osoba posiadającą co najmniej 5-letni łączny staż pracy w placówkach oświatowych i/lub ośrodkach doskonalenia i/lub firmach szkoleniowych działających w obszarze edukacji. Wymóg dla Zadania 9: a) osoba posiadającą wykształcenie wyższe II stopnia w zakresie informatyki wraz z przygotowaniem pedagogicznym lub wyższe II stopnia i ukończone studia podyplomowe o kierunku informatycznym wraz z przygotowaniem pedagogicznym, b) osoba posiadającą co najmniej 5-letni łączny staż pracy w placówkach oświatowych i/lub ośrodkach doskonalenia i/lub firmach szkoleniowych działających w obszarze edukacji. W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie, Zamawiający dopuszcza spełnienie tego wymogu przez wszystkie podmioty łącznie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia: Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia: 1) oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ (oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia), 2) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, 3) wykaz usług, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ, 4) oświadczenia o przynależności lub nie do grupy kapitałowej, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: 1) zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem, 2) zmiany terminu wykonania usługi, której konieczność zaistniała wskutek okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, o czas wynikający z tych okoliczności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pułtusku, ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk - Budynek A, I piętro, pokój nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pułtusku, ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk - Sekretariat, Budynek A, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt pt. Nowy system doskonalenia nauczycieli w powiecie pułtuskim współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie 401 godzin warsztatów szkoleniowych/wykładów/konsultacji grupowych (264 godzin warsztatów i 137 godzin wykładów/konsultacji grupowych) w oparciu o ofertę doskonalenia: Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny (Oferta doskonalenia nr 1).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 80.51.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie 250 godzin warsztatów szkoleniowych/wykładów/konsultacji grupowych (153 godzin warsztatów i 97 godzin wykładów/konsultacji grupowych) w oparciu o ofertę doskonalenia: Techniki uczenia się i metody aktywizujące do nauki(Oferta doskonalenia nr 3).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 80.51.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przeprowadzenie 43 godzin warsztatów szkoleniowych/wykładów/konsultacji grupowych (27 godzin warsztatów i 16 godzin wykładów/konsultacji grupowych) w oparciu o ofertę doskonalenia: Uczeń aktywny uczestnik procesu uczenia się (Oferta doskonalenia nr 4).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 80.51.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przeprowadzenie 92 godzin warsztatów szkoleniowych/wykładów/konsultacji grupowych (57 godzin warsztatów i 35 godzin wykładów/konsultacji grupowych) w oparciu o ofertę doskonalenia: Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły (Oferta doskonalenia nr 5).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 80.51.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przeprowadzenie 63 godzin warsztatów szkoleniowych/wykładów/konsultacji grupowych (45 godzin warsztatów i 18 godzin wykładów/konsultacji grupowych) w oparciu o ofertę doskonalenia: Wspieranie pracy wychowawców klas (Oferta doskonalenia nr 7).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 80.51.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przeprowadzenie 25 godzin warsztatów szkoleniowych/wykładów/konsultacji grupowych (15 godzin warsztatów i 10godzin wykładów/konsultacji grupowych) w oparciu o ofertę doskonalenia: Postawy uczniowskie. Jak je kształtować (Oferta doskonalenia nr 8).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 80.51.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przeprowadzenie 21godzin warsztatów szkoleniowych/wykładów/konsultacji grupowych (15 godzin warsztatów i 6 godzin wykładów/konsultacji grupowych) w oparciu o ofertę doskonalenia: Praca z uczniem młodszym (Oferta doskonalenia nr 10).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 80.51.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Przeprowadzenie 63 godzin warsztatów szkoleniowych/wykładów/konsultacji grupowych (39 godzin warsztatów i 24 godzin wykładów/konsultacji grupowych) w oparciu o ofertę doskonalenia: Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych (Oferta doskonalenia nr 12).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 80.51.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Przeprowadzenie 19 godzin warsztatów szkoleniowych/wykładów/konsultacji grupowych (15 godzin warsztatów i 4 godzin wykładów/konsultacji grupowych) w oparciu o ofertę doskonalenia: Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych -bezpieczny internet (Oferta doskonalenia nr 13).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 80.51.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Przeprowadzenie 48 godzin warsztatów szkoleniowych/wykładów/konsultacji grupowych (36 godzin warsztatów i 12 godzin wykładów/konsultacji grupowych) w oparciu o ofertę doskonalenia: Rodzice są partnerami szkoły (Oferta doskonalenia nr 16).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 80.51.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Przeprowadzenie 142 godzin warsztatów szkoleniowych/wykładów/konsultacji grupowych (93 godzin warsztatów i 49 godzin wykładów/konsultacji grupowych) w oparciu o ofertę doskonalenia: Nauczyciel 45+ (Oferta doskonalenia nr 17).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 80.51.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Przeprowadzenie 25 godzin warsztatów szkoleniowych/wykładów/konsultacji grupowych (15 godzin warsztatów i 10godzin wykładów/konsultacji grupowych) w oparciu o ofertę doskonalenia: Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich (Oferta doskonalenia nr 20).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 80.51.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Przeprowadzenie 25 godzin warsztatów szkoleniowych/wykładów/konsultacji grupowych (15 godzin warsztatów i 10 godzin wykładów/konsultacji grupowych) w oparciu o ofertę doskonalenia: Jak efektywnie wykorzystywać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły (Oferta doskonalenia nr 22).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 80.51.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Przeprowadzenie 85 godzin warsztatów szkoleniowych/wykładów/konsultacji grupowych (63 godziny warsztatów i 22 godzin wykładów/konsultacji grupowych) w oparciu o ofertę doskonalenia: Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną? (Oferta doskonalenia nr 23).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 80.51.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

STAROSTA

/-/ Edward Marek Wroniewski

_________________________________________________________________________________________________

DOKUMENTY DO POBRANIA:

- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami - pobierz

_________________________________________________________________________________________________

 WRP.042.10.4.2013

Pułtusk, dn.26.11.2013r.


Do: Uczestnicy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego


Zawiadomienie nr 1 o dokonaniu zmian treści SIWZ

Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r., poz. 907, ze zm.) Zamawiający informuje o dokonaniu zmian treści SIWZ w poniższym zakresie:

§4 ust. 5 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ otrzymuje brzmienie: „Faktury VAT/ Rachunki będą wystawiane po zakończonym miesiącu i stwierdzeniu wykonania pracy przez koordynatora projektu (z wyjątkiem grudnia 2013r. kiedy faktury VAT/rachunki zostaną wystawione najpóźniej do 30.12.2013r., a w czerwcu 2014r. faktury VAT/rachunki zostaną wystawione do 15.06.2014r.).”

W pozostałym zakresie SIWZ pozostaje bez zmian.

Nowy załącznik nr 3 „Wzór umowy” - pobierz

STAROSTA

/-/ Edward Marek Wroniewski

_________________________________________________________________________________________________

WRP.042.10.4.2013

Pułtusk, dn.28.11.2013r.


Do: Uczestnicy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego


Wyjaśnienie Nr 1 związane z treścią SIWZ

Działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r., poz. 907, ze zm.) w związku z zapytaniem Wykonawcy do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wyjaśniam:

Pytanie 1: W Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zostało oznaczone, że w całym projekcie będzie uczestniczyć łącznie 470 osób. Czy w związku z tym, że istnieje możliwość złożenia oferty na poszczególne zadania jest możliwość doprecyzowania przez Państwa ilości uczestników w poszczególnych
zadaniach?
Odpowiedź: Maksymalna ilość uczestników bioracych udział w poszczególnych zadaniach: Zadanie 1 - 293 uczestników, Zadanie 2 - 222 uczestników, Zadanie 3 – 22 uczestników, Zadanie 4 - 66 uczestników, Zadanie 5 - 25 uczestników, Zadanie 6 – 18 uczestników, Zadanie 7 – 9 uczestników, Zadanie 8 - 49 uczestników, Zadanie 9 – 24 uczestników, Zadanie 10 – 19 uczestników, Zadanie 11 - 103 uczestników, Zadanie 12 – 16 uczestników, Zadanie 13 – 12 uczestników, Zadanie 14 – 66 uczestników.

Liczba wszystkich uczestników warsztatów/wykładów/konsultacji grupowych wynosi 470. Projekt przewiduje uczestnictwo jednje osoby w jednym lub kilku formach doskonalenia.

Wykaz uczestników warsztatów/wykładów/konsultacji grupowych bioraącyh udział w projekcie – pobierz

Pytanie 2: Czy dopuszczą Państwo do udziału w przetargu osobę posiadającą wykształcenie wyższe II stopnia i ukończone studia inżynierskie o kierunku informatycznym wraz z przygotowaniem pedagogicznym? Pozostałe wymagania bez zmian.

Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza do udziału w przetargu osobę posiadającą wykształcenie wyższe II stopnia i ukończone studia inżynierskie o kierunku informatycznym wraz z przygotowaniem pedagogicznym. Pozostałe wymagania bez zmian.

Z poważaniem

WICESTAROSTA

/-/ Andrzej Dolecki


Wyjaśnienie otrzymują Wykonawcy, którzy pobrali SIWZ oraz zamieszcza się je na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.powiatpultuski.pl

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 10389941]

przewiń do góry