Wersja archiwalna 2014-02-03 12:36:05
Nr sprawy: PCPR.POKL 7.1.2./3421/PN/1/2014
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl
Pułtusk: Wybór personelu merytorycznego w projekcie systemowym pt. Pomagamy naszym klientom, aby potrafili sami sobie pomóc
Numer ogłoszenia: 21159 - 2014; data zamieszczenia: 03.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 23 6925483, faks 6920099.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa powiatowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór personelu merytorycznego w projekcie systemowym pt. Pomagamy naszym klientom, aby potrafili sami sobie pomóc.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówienia jest wybór personelu merytorycznego do realizacji projektu pt. Pomagamy naszym klientom, aby potrafili sami sobie pomóc poprzez pełnienie następujących funkcji: psycholodzy; doradcy zawodowi, animatorzy lokalni, logopedzi. Usługi obejmują zapewnienie prawidłowej realizacji projektu zgodnie z przyjętym wnioskiem o dofinansowanie. Zamawiający podzielił zamówienie na 9 części i dopuszcza składanie ofert częściowych. Nie dopuszcza się łączenia poszczególnych funkcji przez jedną i tę samą osobę. Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego lub miejscu przez niego wskazanym przez czas trwania umowy, we wszystkie dni tygodnia to jest od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, również w godzinach popołudniowych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1, 85.32.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania wiedzy i doświadczenia; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: dysponowania sobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy ykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadają wymagane uprawnienia oraz doświadczenie zawodowe dla poszczególnych zadań - wykaz osób stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): 1) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami- załącznik nr 4. W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie, Zamawiający dopuszcza spełnienie tego wymogu przez wszystkie podmioty łącznie. Wymóg dotyczy każdego zadania oddzielnie. Zgodnie z powyższym Wykonawca musi się wykazać, iż dysponuje m.in. Zadanie 1 - min. 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia oraz min. dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu grupowych warsztatów w zakresie poradnictwa psychologicznego dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym lub wykluczonych społecznie np. osobami niepełnosprawnymi, osobami bezrobotnymi; młodzieżą w wieku 15-18 lat zagrożona wykluczeniem lub wykluczona społecznie pochodząca z rodzin dysfunkcyjnych; Zadanie 2 - min. 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia oraz min. dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu grupowych warsztatów dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym lub wykluczonych społecznie np. osobami niepełnosprawnymi, osobami bezrobotnymi; młodzieżą w wieku 15-18 lat zagrożona wykluczeniem lub wykluczona społecznie pochodząca z rodzin dysfunkcyjnych; Zadanie 3 - min. 1 osobą posiadającą min. dwuletnie doświadczenie w pracy jako doradca zawodowy z osobami bezrobotnymi; Zadanie 4 - min. 1 osobą posiadającą min. dwuletnie doświadczenie w pracy jako doradca zawodowy z osobami bezrobotnymi; Zadanie 5 - min. 1 osobą posiadającą co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi, w tym w zakresie animacji lokalnej minimum 15 godzin; Zadanie 6 - min. 1 osobą posiadającą co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi, w tym w zakresie animacji lokalnej minimum 15 godzin; Zadanie 7 - min. 1 osobą posiadającą co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi, w tym w zakresie animacji lokalnej minimum 15 godzin; Zadanie 8 - min. 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe logopedyczne oraz min. dwuletnie doświadczenie w pracy zawodowej jako logopeda z dziećmi/młodzieżą niepełnosprawną; Zadanie 9 - min. 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe logopedyczne oraz min. dwuletnie doświadczenie w pracy zawodowej jako logopeda z dziećmi/młodzieżą niepełnosprawną
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
-
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
-
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
-
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia: Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego. ażdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia: 1) oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, 2) zaakceptowanego wzoru umowy, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, 3) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, 4) oświadczenia o przynależności lub nie do grupy kapitałowej, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: 1) nazwy usługi przy zachowaniu jej zakresu czynności, 2) zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem, 3) zmiany terminu wykonania usługi, której konieczność zaistniała wskutek okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, o czas wynikający z tych okoliczności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pułtusku, ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk - Pokój nr 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2014 godzina 15:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pułtusku, ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk - sekretariat pokój nr 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Pomagamy naszym klientom, aby potrafili sami sobie pomóc współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełnienie funkcji psychologa.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poradnictwo psychologiczne w zakresie warsztatów grupowych mających na celu wzrost kompetencji i umiejętności społecznych dla 27 bezrobotnych nieaktywnych zawodowo, w tym niepełnosprawnych uczestników projektu systemowego w wieku aktywności zawodowej zamieszkujących teren Powiatu Pułtuskiego. Miejsce realizacji zadania: Pułtusk. Termin realizacji: luty-marzec 2014r. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1, 85.32.00.00-8.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie funkcji psychologa.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie diagnoz w zakresie indywidualnych potrzeb i możliwości społeczno-zawodowych dla 43 niepełnosprawnych uczestników projektu systemowego z zaburzeniami psychicznymi w wieku aktywności zawodowe. Miejsce realizacji zadania Pułtusk i Ołdaki gm. Gzy Termin realizacji usługi: luty-marzec 2014r. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1, 85.32.00.00-8.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pełnienie funkcji doradcy zawodowego.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie diagnoz predyspozycji zawodowych dla 39 bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo w tym niepełnosprawnych uczestników projektu systemowego w wieku aktywności zawodowej zamieszkujących teren Powiatu Pułtuskiego, a w szczególności opracowanie formularza diagnozy oraz niezbędnych ankiet do jego prawidłowego przeprowadzenia. Miejsce realizacji zadania Pułtusk Termin realizacji usługi : luty-marzec 2014 r. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1, 85.32.00.00-8.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pełnienie funkcji doradcy zawodowego.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aktywizacja zawodowa w formie warsztatów grupowych dla 39 bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo, w tym niepełnosprawnych uczestników projektu systemowego w wieku aktywności zawodowej zamieszkujących teren Powiatu Pułtuskiego. Miejsce realizacji zadania : Pułtusk Termin realizacji usługi : luty - marzec 2014r. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1, 85.32.00.00-8.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pełnienie funkcji animatora lokalnego.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres wykonywanych zadań: organizacja i finansowanie usług wspierających animację lokalną, a szczególności organizacja jednej wycieczki, jednego wyjścia do kina, spotkań, pogadanek, gier i zabaw edukacyjnych. Miejsce realizacji zadania : Ołdaki gm. Gzy Termin realizacji usługi : lipiec-wrzesień 2014r. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1, 85.32.00.00-8.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pełnienie funkcji animatora lokalnego.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres wykonywanych zadań: organizacja i finansowanie usług wspierających animację lokalną, a szczególności: organizacja jednej wycieczki, jednego wyjścia do kina, spotkań, pogadanek, gier i zabaw edukacyjnych. Miejsce realizacji zadania : Pułtusk Termin realizacji usługi : lipiec-wrzesień 2014r. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1, 85.32.00.00-8.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pełnienie funkcji animatora lokalnego.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres wykonywanych zadań organizacja jednej wycieczki, jednego wyjścia do kina, spotkań, pogadanek, gier i zabaw edukacyjnych. Miejsce realizacji zadania : Pułtusk Termin realizacji usługi : wrzesień - październik 2014r. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1, 85.32.00.00-8.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pełnienie funkcji logopedy.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dla 11 uczestników projektu - młodzieży niepełnosprawnej w wieku 15-21 lat Ilość godzin ogółem: 700 godzin 1. Zakres wykonywanych zadań: 1) prowadzenie indywidualnych zajęć logopedycznych- 2 godziny zajęć tygodniowo na dziecko (1 godzina = 45 minut ) 2. Wykonawca zapewni salę do prowadzenia zajęć oraz niezbędne materiały i sprzęt do zajęć. Miejsce realizacji zadania : Pułtusk Termin realizacji usługi : marzec - maj 2014r. oraz wrzesień - listopad 2014r. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1, 85.32.00.00-8.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pełnienie funkcji logopedy.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dla 11 uczestników projektu - młodzieży niepełnosprawnej w wieku 15-21 lat Ilość godzin ogółem: 700 godzin 1. Zakres wykonywanych zadań: 1) prowadzenie indywidualnych zajęć logopedycznych- 2 godziny zajęć tygodniowo na dziecko (1 godzina = 45 minut ) 2. Wykonawca zapewni salę do prowadzenia zajęć oraz niezbędne materiały i sprzęt do zajęć. Miejsce realizacji zadania : Pułtusk Termin realizacji usługi : marzec - maj 2014r. oraz wrzesień - listopad 2014r. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1, 85.32.00.00-8.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
DYREKTOR
/-/ Beata Jóźwiak
________________________________________________________________________________________________
DOKUMENTY DO POBRANIA:
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami - pobierz
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Rzepkowski Grzegorz
- Data udostępnienia w BIP: 2014-02-03
- Informacja zaktualizowana przez: Rzepkowski Grzegorz
- Data ostatniej aktualizacji: 2014-02-03 12:36:05
- Liczba odsłon: 1303
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: