Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.bip.powiatpultuski.pl


Pułtusk: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej Znak sprawy: GGN.272.3.2014
Numer ogłoszenia: 191820 - 2014; data zamieszczenia: 06.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku , ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 23 6921266.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatpultuski.pl; www.bip.powiatpultuski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej Znak sprawy: GGN.272.3.2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji geodezyjnej dla potrzeb Powiatu Pułtuskiego reprezentowanego przez Zarząd Powiatu w Pułtusku. Zamówienie obejmuje cztery zadania: ZADANIE 1 Opracowanie dokumentacji geodezyjnej z pomiaru kontrolnego działek ewidencyjnych nr 73/3, 73/4, 115, 74 położonych w obrębie 4 miasta Pułtuska. ZADANIE 2 Opracowanie dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do wprowadzenia zmiany w ewidencji gruntów i budynków - zmiana granic obrębów: obręb Grabówiec gmina Pułtusk i obręb 29 m. Pułtuska. ZADANIE 3 Opracowanie dokumentacji geodezyjnej z pomiaru kontrolnego działek ewidencyjnych nr 60/2 i 60/3 położonych w obrębie 11 miasta Pułtuska. ZADANIE 4 Opracowanie dokumentacji geodezyjnej z pomiaru kontrolnego działek ewidencyjnych według załącznika położonych w obrębie Szygówek gmina Pułtusk..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (co najmniej dwie osoby posiadające uprawnienia geodezyjne w zakresie 2) oraz prowadzą działalność w zakresie usług geodezyjno - kartograficznych zgodnie z art. 11 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia i złożenia Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmiany umowy: 1) zmiany terminu wykonania usługi, której konieczność zaistniała wskutek okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, o czas wynikający z tych okoliczności, 2) zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem, 3) ceny, w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT mającej wpływ na ceny, stawki i kwoty podatku VAT, 4) zmiany wartości przedmiotowej umowy, wynikającej z okoliczności określonych w pkt 2 - 3 o zakres tych zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Starostwa Powiatowego w Pułtusku, ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk, Budynek A, I piętro, pokój nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2014 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Starostwa Powiatowego w Pułtusku, ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk, Budynek A, I piętro, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej z pomiaru kontrolnego działek ewidencyjnych nr 73/3, 73/4, 115, 74 położonych w obrębie 4 miasta Pułtuska..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej dotyczy wznowienia granic i pomiaru nieruchomości położonych w obrębie 4 miasta Pułtuska w celu dostosowania zapisów ewidencji gruntów i budynków do stanu prawnego - załącznik graficzny nr 6.1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do wprowadzenia zmiany w ewidencji gruntów i budynków - zmiana granic obrębów: obręb Grabówiec gmina Pułtusk i obręb 29 m. Pułtuska..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej dotyczy wznowienia granic i pomiaru nieruchomości położonych w obrębie Grabówiec gmina Pułtusk w celu aktualizacji zapisów w ewidencji gruntów i budynków wynikających z rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 lipca 2013 roku w sprawie ustalenia granic niektórych gmin i miast, nadania niektórym miejscowościom statusu miasta oraz zmiany siedziby władz gminy (Dz. U. poz. 869) - zgodnie z § 4 pkt 4 lit. c ustalono z dniem 1 stycznia 2014 roku granice miasta Pułtuska przez włączenie do dotychczasowego obszaru miasta części obrębu ewidencyjnego Grabówiec z gminy Pułtusk, to jest działek ewidencyjnych nr nr 1/1, 1/2, 1/3, 2, 13, 14/1, 14/2 i 15/1 o łącznej powierzchni 7,9765 ha oraz opracowanie dokumentacji umożliwiającej wprowadzenie zmiany w ewidencji gruntów i budynków do przeniesienia w/w działek do obrębu 29 m.Pułtusk- załącznik graficzny nr 6.2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej z pomiaru kontrolnego działek ewidencyjnych nr 60/2 i 60/3 położonych w obrębie 11 miasta Pułtuska..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej dotyczy wznowienia granic i pomiaru nieruchomości oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków jako działki ewidencyjne nr nr 60/2 i 60/3 położonych w obrębie 11 miasta Pułtuska.- załącznik graficzny nr 6.3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej z pomiaru kontrolnego działek ewidencyjnych według załącznika położonych w obrębie Szygówek gmina Pułtusk..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej dotyczy wznowienia granic i pomiaru nieruchomości położonych w obrębie Szygówek gmina Pułtusk w celu dostosowania zapisów ewidencji gruntów i budynków do stanu prawnego - załącznik graficzny nr 6.4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


STAROSTA


/-/ Edward Marek Wroniewski

_______________________________________________________________________________

DOKUMENTY DO POBRANIA:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz

Załącznik nr 1 do SIWZ_oferta - pobierz

Załącznik nr 2 do SIWZ_oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu  - pobierz

Załącznik nr 3 do SIWZ_oświadczenie wykonawcy - pobierz

Załącznik nr 4 do SIWZ_umowa - pobierz

Załącznik nr 5 do SIWZ_oświadczenie wykonwacy o przynależności lub nie do grupy kapitałowej - pobierz 

Załącznik graficzny nr 6 do SIWZ - pobierz

 

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Karpińska Jolanta
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Karpińska Jolanta
  • Data ostatniej aktualizacji: 2014-06-06 10:45:07
  • Liczba odsłon: 498
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 9904968]

przewiń do góry