Wersja archiwalna 2014-06-06 10:45:07
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Pułtusk: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej Znak sprawy: GGN.272.3.2014
Numer ogłoszenia: 191820 - 2014; data zamieszczenia: 06.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku , ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 23 6921266.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatpultuski.pl; www.bip.powiatpultuski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej Znak sprawy: GGN.272.3.2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji geodezyjnej dla potrzeb Powiatu Pułtuskiego reprezentowanego przez Zarząd Powiatu w Pułtusku. Zamówienie obejmuje cztery zadania: ZADANIE 1 Opracowanie dokumentacji geodezyjnej z pomiaru kontrolnego działek ewidencyjnych nr 73/3, 73/4, 115, 74 położonych w obrębie 4 miasta Pułtuska. ZADANIE 2 Opracowanie dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do wprowadzenia zmiany w ewidencji gruntów i budynków - zmiana granic obrębów: obręb Grabówiec gmina Pułtusk i obręb 29 m. Pułtuska. ZADANIE 3 Opracowanie dokumentacji geodezyjnej z pomiaru kontrolnego działek ewidencyjnych nr 60/2 i 60/3 położonych w obrębie 11 miasta Pułtuska. ZADANIE 4 Opracowanie dokumentacji geodezyjnej z pomiaru kontrolnego działek ewidencyjnych według załącznika położonych w obrębie Szygówek gmina Pułtusk..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (co najmniej dwie osoby posiadające uprawnienia geodezyjne w zakresie 2) oraz prowadzą działalność w zakresie usług geodezyjno - kartograficznych zgodnie z art. 11 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
-
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
-
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
-
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia i złożenia Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmiany umowy: 1) zmiany terminu wykonania usługi, której konieczność zaistniała wskutek okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, o czas wynikający z tych okoliczności, 2) zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem, 3) ceny, w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT mającej wpływ na ceny, stawki i kwoty podatku VAT, 4) zmiany wartości przedmiotowej umowy, wynikającej z okoliczności określonych w pkt 2 - 3 o zakres tych zmian.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Starostwa Powiatowego w Pułtusku, ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk, Budynek A, I piętro, pokój nr 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2014 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Starostwa Powiatowego w Pułtusku, ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk, Budynek A, I piętro, Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej z pomiaru kontrolnego działek ewidencyjnych nr 73/3, 73/4, 115, 74 położonych w obrębie 4 miasta Pułtuska..
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej dotyczy wznowienia granic i pomiaru nieruchomości położonych w obrębie 4 miasta Pułtuska w celu dostosowania zapisów ewidencji gruntów i budynków do stanu prawnego - załącznik graficzny nr 6.1.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2014.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do wprowadzenia zmiany w ewidencji gruntów i budynków - zmiana granic obrębów: obręb Grabówiec gmina Pułtusk i obręb 29 m. Pułtuska..
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej dotyczy wznowienia granic i pomiaru nieruchomości położonych w obrębie Grabówiec gmina Pułtusk w celu aktualizacji zapisów w ewidencji gruntów i budynków wynikających z rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 lipca 2013 roku w sprawie ustalenia granic niektórych gmin i miast, nadania niektórym miejscowościom statusu miasta oraz zmiany siedziby władz gminy (Dz. U. poz. 869) - zgodnie z § 4 pkt 4 lit. c ustalono z dniem 1 stycznia 2014 roku granice miasta Pułtuska przez włączenie do dotychczasowego obszaru miasta części obrębu ewidencyjnego Grabówiec z gminy Pułtusk, to jest działek ewidencyjnych nr nr 1/1, 1/2, 1/3, 2, 13, 14/1, 14/2 i 15/1 o łącznej powierzchni 7,9765 ha oraz opracowanie dokumentacji umożliwiającej wprowadzenie zmiany w ewidencji gruntów i budynków do przeniesienia w/w działek do obrębu 29 m.Pułtusk- załącznik graficzny nr 6.2.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2014.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej z pomiaru kontrolnego działek ewidencyjnych nr 60/2 i 60/3 położonych w obrębie 11 miasta Pułtuska..
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej dotyczy wznowienia granic i pomiaru nieruchomości oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków jako działki ewidencyjne nr nr 60/2 i 60/3 położonych w obrębie 11 miasta Pułtuska.- załącznik graficzny nr 6.3.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2014.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej z pomiaru kontrolnego działek ewidencyjnych według załącznika położonych w obrębie Szygówek gmina Pułtusk..
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej dotyczy wznowienia granic i pomiaru nieruchomości położonych w obrębie Szygówek gmina Pułtusk w celu dostosowania zapisów ewidencji gruntów i budynków do stanu prawnego - załącznik graficzny nr 6.4.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2014.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
STAROSTA
/-/ Edward Marek Wroniewski
_______________________________________________________________________________
DOKUMENTY DO POBRANIA:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz
Załącznik nr 1 do SIWZ_oferta - pobierz
Załącznik nr 2 do SIWZ_oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - pobierz
Załącznik nr 3 do SIWZ_oświadczenie wykonawcy - pobierz
Załącznik nr 4 do SIWZ_umowa - pobierz
Załącznik nr 5 do SIWZ_oświadczenie wykonwacy o przynależności lub nie do grupy kapitałowej - pobierz
Załącznik graficzny nr 6 do SIWZ - pobierz
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Karpińska Jolanta
- Data udostępnienia w BIP: 2014-06-06
- Informacja zaktualizowana przez: Karpińska Jolanta
- Data ostatniej aktualizacji: 2014-06-06 10:45:07
- Liczba odsłon: 689
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: