Wersja archiwalna 2014-11-06 14:11:21

Obryte, dnia 06 listopada 2014 roku


Uczestnicy postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego


dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Dostawy mięsa, wędlin i drobiu dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Obrytem” o sygnaturze DPS.ZP264/PN5/2014.


ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY


Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r. poz. 907, ze zm.) informuję, że w ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na : „Dostawy mięsa, wędlin i drobiu dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Obrytem” o sygnaturze DPS.ZP264/PN5/2014, wybrana została oferta Nr 5 złożona przez:


ZAKŁAD MIĘSNY

LENARCIK

Sławomir Lenarcik

Gotardy 37 06-126 Gzy


Cena brutto wybranej oferty wynosi: 169 888,85 zł. (słownie: sto sześćdziesiąt dziewięć tysięcy osiemset osiemdziesiąt osiem złotych 85/100).


Uzasadnienie prawne:

Art. 91 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (PZP).

Uzasadnienie faktyczne:

W postępowaniu na wynonanie powyższego zamówienia wpłynęło 6 ofert. Zamawiający nie wykluczył Wykonawcy ani nie odrzucił oferty. Wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Oferty spełniają wszystkie wymagania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i są zgodne z przepisami PZP.

Oferta złożona przez ZAKŁAD MIĘSNY LENARCIK, Sławomir Lenarcik, Gotardy 37, 06-126 Gzy jest ofertą najkorzystniejszą na podstawie ustalonego kryterium ceny - cena 100%, jest ofertą najtańszą i uzyskała maksymalną ilość punktów tj. 100.

Zgodnie z art. 94 ust. 2 pkt 3 litera a ustawy PZP przewidywany termin podpisania umowy o realizację zamówienia został wyznaczony na dzień 12.11.2014r.

Poniżej przedstawiam nazwy (firmy), siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu w niniejszym postępowaniu wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną ofertom:


Lp.


Nr oferty

Nazwa i adres wykonawcy

Punktacja

Razem

1

1

Przedsiębiorstwo Handlowe AMD s.c.

A. M. K. J. Dobrzyńscy

05-200 Wołomin

Ul. 1 Maja 90

75,24

75,24

2

2

Zakład Przetwórstwa Mięsnego

Grzegorz Nowakowski

Dąbrowa 6

26-332 Sławno

92,14

92,14

3

3

Polski Koncern Mięsny DUDA S. A.

Oddział w Warszawie CM MAKTON

Ul. Kłobucka 25

02-699 Warszawa

92,04

92,04

4

4

Zakłady Mięsne

JADÓW” Sp. z o. o.

Wójty 53

05-280 Jadów

86,01

86,01

5

5

Zakład Mięsny LENARACIK

Sławomir Lenarcik

Gotardy 37

06-126 Gzy

100

100

6

6

Zakłady Mięsne SOMIANKA

Andrzej Ruciński

Somianka 88

07-203 Somianka

87,46

87,46


Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono w dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.


---------------------------------------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------------------------------


Obryte, dnia 31.10.2014 r.


DPS.ZP.264/PN5/2014


Dom Pomocy Społecznej informuje, że w wyniku omyłki termin otwarcia ofert w postępowaniu na „Dostawę mięsa, wędlin i drobiu dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Obrytem” ustalony został na dzień 09.11.2014, który dla Zamawiającego jest dniem wolnym od pracy. W związku z zaistniałą omyłką Zamawiający przekazuje, że termin otwarcia ofert ogłoszony zostaje na dzień 06.11.2014 r. Godzina i miejsce otwarcia ofert pozostają bez zmiany.

Poniżej treść ogłoszenia o zmianie ogłoszenia:


Numer ogłoszenia: 361588 - 2014; data zamieszczenia: 31.10.2014

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 359110 - 2014 data 29.10.2014 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Dom Pomocy Społecznej, Obryte 188, 07-215 Obryte, woj. mazowieckie, tel. 0-29 7411080 w. 30, fax. 0-29 7411080.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).

  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2014 godzina 09:15, miejsce Dom Pomocy Społecznej 07-215 Obryte 188 Blok H - Administracja, pokój Nr 1..

  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2014 godzina 09:15, miejsce Dom Pomocy Społecznej 07-215 Obryte 188 Blok H - Administracja, pokój Nr 1..


---------------------------------------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------------------------------

Obryte: Dostawa mięsa, wędlin i drobiu dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Obrytem
Numer ogłoszenia: 359110 - 2014; data zamieszczenia: 29.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , Obryte 188, 07-215 Obryte, woj. mazowieckie, tel. 0-29 7411080 w. 30, faks 0-29 7411080.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatpultuski.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.powiatpultuski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mięsa, wędlin i drobiu dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Obrytem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy mięsa wieprzowego, wołowego, wędlin wieprzowych i drobiowych, drobiu i mięsa drobiowego w okresie do 31.12.2015 roku. Szczegółowy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz asortymentowo - cenowy, stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.11.00.00-2, 15.13.00.00-8, 15.13.11.30-5, 15.11.20.00-6, 15.13.13.10-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien udokumentować spełnianie tego warunku, poprzez przedstawienie wykazu głównych dostaw, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy dostawy te zostały wykonane należycie. Na potwierdzenie posiadania wiedzy i doświadczenia, Wykonawcy winni wykazać wykonanie co najmniej dwóch zamówień, polegających na dostawie mięsa, wędlin i drobiu, o wartości brutto minimum 120 000,00 zł dla każdego zamówienia, wraz z załączeniem dowodów, że dostawy te wykonane zostały należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Decyzja wydana przez właściwy organ stwierdzający dopuszczenie zakładu do prowadzenia produkcji (handlu), 2. Zezwolenie wydane przez właściwy organ Inspekcji Sanitarnej lub Weterynaryjnej na przewóz produktów żywnościowych.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany Formularz Oferty (Załącznik Nr 1 do SIWZ), 2. Wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo - cenowy (Załącznik Nr 2 do SIWZ), Upoważnienie do podpisania oferty (Załącznik Nr 5 do SIWZ) lub stosowne pełnomocnictwo wystawione przez osobę (osoby) upoważnione w dokumentach rejestrowych do reprezentowania wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej 07-215 Obryte 188 Blok H - Administracja, pokój Nr 2..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2014 godzina 09:15, miejsce: Dom Pomocy Społecznej 07-215 Obryte 188 Blok H - Administracja, pokój Nr 1..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

> Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 10389570]

przewiń do góry