Wersja archiwalna 2015-08-10 11:06:57
Nr
sprawy: WRP.272.4.2015
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Pułtusk:
PRZYGOTOWANIE I PRZEPROWADZENIE KAMPANII SPOŁECZNEJ DLA ZDROWIA,
KONFERENCJI I PIKNIKÓW PROMUJACYCH ZDROWIE w ramach projektu pt.
Musimy siać Program profilaktyki i promocji zdrowia psychicznego u
dzieci i młodzieży w powiecie pułtuskim, realizowanego w ramach
Programu Operacyjnego PL13 Ograniczanie społecznych nierówności w
zdrowiu dofinansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu
Finansowego 2009-2014
Numer ogłoszenia: 200306 - 2015;
data zamieszczenia: 06.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku , ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 23 6921266.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatpultuski.pl ; www.bip.powiatpultuski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZYGOTOWANIE I PRZEPROWADZENIE KAMPANII SPOŁECZNEJ DLA ZDROWIA, KONFERENCJI I PIKNIKÓW PROMUJACYCH ZDROWIE w ramach projektu pt. Musimy siać Program profilaktyki i promocji zdrowia psychicznego u dzieci i młodzieży w powiecie pułtuskim, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego PL13 Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu dofinansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie informacyjno-promocyjnej kampanii społecznej dla zdrowia oraz produkcja elementów (narzędzi) kampanii dotyczącej promocji i ochrony oraz wzmocnienia zdrowia psychicznego w ramach Projektu PL13 Ograniczenie społecznych nierówności w zdrowiu. Projekt korzysta z dofinansowania w wysokości 85% ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 oraz ze środków Ministra Zdrowia 15%. Warunki realizacji zamówienia zawarte są w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ oraz Wzorze umowy , stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Celem głównym projektu jest ochrona i wzmocnienie zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży. 3. Celem głównym kampanii ma być ochrona, wzmocnienie oraz promocja zdrowia psychicznego u dzieci i młodzieży opisana w Załączniku nr 5 do SIWZ pn. Musimy siać Program profilaktyki i promocji zdrowia psychicznego u dzieci i młodzieży w powiecie pułtuskim, a także promocja Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014. 4. Wszystkie działania dotyczące przedmiotów zamówienia powinny być wykonane i oznakowane zgodnie z obowiązującymi dokumentami na dzień wykonywania przedmiotu zamówienia: 1) Programem promocji i profilaktyki i zdrowia psychicznego u dzieci i młodzieży w powiecie pułtuskim stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 2) Podręcznikiem Komunikacji i Identyfikacji Wizualnej oraz wymogami dotyczącymi Informacji i Promocji - załącznik nr 6 do SIWZ. 5. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
II.1.5)
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00-0, 79.34.22.00-5, 79.95.20.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca złoży oświadczenia zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., których wzory stanowią załączniki: nr 2 i nr 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania wiedzy i doświadczenia; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca złoży oświadczenia zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., których wzory stanowią załączniki: nr 2 i nr 3 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku,gdy Wykonawca złoży oświadczenia zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., których wzory stanowią załączniki: nr 2 i nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku,gdy Wykonawca złoży oświadczenia zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., których wzory stanowią załączniki: nr 2 i nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca złoży oświadczenia zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., których wzory stanowią załączniki: nr 2 i nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia: Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego. 2. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia: oświadczeń zgodnych z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., których wzory stanowią załączniki: nr 2 i nr 3 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 90
2 - termin płatności - 10
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: 1) nazwy usługi przy zachowaniu jej zakresu czynności, 2) zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem, 3) zmiany terminu wykonania usługi, której konieczność zaistniała wskutek okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, o czas wynikający z tych okoliczności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres
strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych
warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać
pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pułtusku, ul.
Białowiejska 5 06-100 Pułtusk - sekretariat pokój nr 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2015 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pułtusku, ul. Białowiejska 5 06-100 Pułtusk - sekretariat pokój nr 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Musimy siać Program profilaktyki i promocji zdrowia psychicznego u dzieci i młodzieży w powiecie pułtuskim korzysta z dofinansowania w wysokości 85% ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 oraz ze środków Ministra Zdrowia 15%.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przygotowanie projektu kampanii społecznej dla zdrowia wraz z narzędziami tej kampanii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie kampanii społecznej dla zdrowia, wykonanie. montaż i demontaż bilbordów, wykonanie i kolportaż plakatów, wykonanie i kolportaż ulotek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00-0, 79.34.22.00-5, 79.95.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 90
2. termin płatności - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przygotowanie scenariuszy i kompleksowa organizacji trzech konferencji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie scenariuszy i kompleksowej organizacji 3 konfeencji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00-0, 79.34.22.00-5, 79.95.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 90
2. termin płatności - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kompleksowa organizacja dwóch pikników promujących zdrowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja 2 pikników promujących zdrowie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00-0, 79.34.22.00-5, 79.95.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 90
2. termin płatności - 10
STAROSTA
/-/ Jan Zalewski
__________________________________________________________________________________________________
DOKUMENTY DO POBRANIA:
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami 1,2,3,4,8 - pobierz
- "Musimy siać ..." Program promocji i profilaktyki zdrowia psychicznego u dzieci i młodzieży w powiecie pułtuskim - załącznik nr 5 - pobierz
- Podręcznik Komunikacji i Identyfikacja Wizualnej oraz wymogi dotyczące informacji i promocji - załącznik nr 6 - pobierz
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7 - pobierz
__________________________________________________________________________________________________
Pułtusk, dn. 10.08.2015r.
Do: Uczestnicy postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego
Wyjaśnienie Nr 1 związane z treścią SIWZ
Działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r. poz. 907, ze zm.) w związku z zapytaniem Wykonawcy do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wyjaśniam:
Pytanie 1: W §4 ust. 4 umowy Zamawiający zawarł zapis: „Zapłata za świadczenie usługi nastąpi w częściach po zakończeniu danego zadania z tytułu wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 1…”. Czy przez powyższy zapis Zamawiający rozumie dokonywanie płatności dla Części II Zadania nr 5 – Przygotowanie scenariuszy i kompleksowa organizacja trzech konferencji jednorazowo po wykonaniu całego zadania czy dopuszcza płatności częściowe po zrealizowaniu każdej z trzech konferencji?
Odpowiedź: Zamawiający dokona zapłaty po wykonaniu każdej z trzech konferencji. Wykonawca wystawi trzy odrębne faktury za konferencję 1, 2, 3. Zapłaty nastąpią w terminie podanych na fakturach.
Pytanie
2: W jakim
terminie Zamawiający dokona protokolarnego odbioru poszczególnych
zadań?
(§4 ust. 5 umowy)
Odpowiedź: Protokolarny odbiór zadania następować będzie w terminie nie dłuższym jak 3 dni.
Pytanie 3: Czy Zamawiający dopuszcza organizację 3 konferencji w tym samym miejscu, spełniającym wymogi SIWZ?
Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza organizację konferencji w tym samym miejscu spełniającym wymogi zawarte w SIWZ
Pytanie 4: Czy Część II Przedmiotu Zamówienia zawiera również Zadanie Nr 6 – Kompleksową organizację pikników promujących zdrowie psychiczne, gdyż wynika to z SOPZ? Czy Część II Przedmiotu Zamówienia zawiera tylko Zadanie Nr 5?
Odpowiedź:
Część II
przedmiotu zamówienia zawiera tylko zadanie nr 5 – Przygotowanie
scenariuszy
i kompleksowa organizacja trzech konferencji.
Natomiast Część III zawiera zadanie nr 6 – Kompleksowa
organizacja dwóch pikników promujących zdrowie.
Pytanie 5: Czy wybór prelegentów na 3 konferencje leży po stronie Wykonawcy, czy Zamawiający wskaże te osoby?
Odpowiedź: Wybór prelegentów leży po stronie Wykonawcy. Zapis widnieje w opisie pod nazwą Zadania Wykonawcy w zakresie organizacji konferencji punkt 1.
Pytanie 6: Czy Zamawiający po zakończeniu rejestracji uczestników 3 Konferencji przekaże Wykonawcy imienną listę uczestników?
Odpowiedź: Tak
Pytanie 7: Jakich opustów wymaga Zamawiający zapisem zawartym w §12 ust. 3 SIWZ?
Odpowiedź: Zamawiający nie wymaga opustów, Wykonawca może zaproponować opust przy ustalaniu ceny oferty.
Z poważaniem
STAROSTA
/-/ Jan Zalewski
Wyjaśnienie otrzymują Wykonawcy, którzy pobrali SIWZ oraz zamieszcza się je na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.powiatpultuski.pl
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Wądolna Agnieszka
- Data udostępnienia w BIP: 2015-08-10
- Informacja zaktualizowana przez: Wądolna Agnieszka
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-08-10 11:06:57
- Liczba odsłon: 1045
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: