Wersja archiwalna 2015-08-10 11:06:57



Nr sprawy: WRP.272.4.2015

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.bip.powiatpultuski.pl


Pułtusk: PRZYGOTOWANIE I PRZEPROWADZENIE KAMPANII SPOŁECZNEJ DLA ZDROWIA, KONFERENCJI I PIKNIKÓW PROMUJACYCH ZDROWIE w ramach projektu pt. Musimy siać Program profilaktyki i promocji zdrowia psychicznego u dzieci i młodzieży w powiecie pułtuskim, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego PL13 Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu dofinansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014
Numer ogłoszenia: 200306 - 2015; data zamieszczenia: 06.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

zawarcia umowy ramowej

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku , ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 23 6921266.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZYGOTOWANIE I PRZEPROWADZENIE KAMPANII SPOŁECZNEJ DLA ZDROWIA, KONFERENCJI I PIKNIKÓW PROMUJACYCH ZDROWIE w ramach projektu pt. Musimy siać Program profilaktyki i promocji zdrowia psychicznego u dzieci i młodzieży w powiecie pułtuskim, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego PL13 Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu dofinansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie informacyjno-promocyjnej kampanii społecznej dla zdrowia oraz produkcja elementów (narzędzi) kampanii dotyczącej promocji i ochrony oraz wzmocnienia zdrowia psychicznego w ramach Projektu PL13 Ograniczenie społecznych nierówności w zdrowiu. Projekt korzysta z dofinansowania w wysokości 85% ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 oraz ze środków Ministra Zdrowia 15%. Warunki realizacji zamówienia zawarte są w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ oraz Wzorze umowy , stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Celem głównym projektu jest ochrona i wzmocnienie zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży. 3. Celem głównym kampanii ma być ochrona, wzmocnienie oraz promocja zdrowia psychicznego u dzieci i młodzieży opisana w Załączniku nr 5 do SIWZ pn. Musimy siać Program profilaktyki i promocji zdrowia psychicznego u dzieci i młodzieży w powiecie pułtuskim, a także promocja Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014. 4. Wszystkie działania dotyczące przedmiotów zamówienia powinny być wykonane i oznakowane zgodnie z obowiązującymi dokumentami na dzień wykonywania przedmiotu zamówienia: 1) Programem promocji i profilaktyki i zdrowia psychicznego u dzieci i młodzieży w powiecie pułtuskim stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 2) Podręcznikiem Komunikacji i Identyfikacji Wizualnej oraz wymogami dotyczącymi Informacji i Promocji - załącznik nr 6 do SIWZ. 5. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

II.1.5)

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00-0, 79.34.22.00-5, 79.95.20.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca złoży oświadczenia zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., których wzory stanowią załączniki: nr 2 i nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania wiedzy i doświadczenia; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca złoży oświadczenia zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., których wzory stanowią załączniki: nr 2 i nr 3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku,gdy Wykonawca złoży oświadczenia zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., których wzory stanowią załączniki: nr 2 i nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku,gdy Wykonawca złoży oświadczenia zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., których wzory stanowią załączniki: nr 2 i nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca złoży oświadczenia zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., których wzory stanowią załączniki: nr 2 i nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia: Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego. 2. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia: oświadczeń zgodnych z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., których wzory stanowią załączniki: nr 2 i nr 3 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90

  • 2 - termin płatności - 10

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: 1) nazwy usługi przy zachowaniu jej zakresu czynności, 2) zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem, 3) zmiany terminu wykonania usługi, której konieczność zaistniała wskutek okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, o czas wynikający z tych okoliczności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pułtusku, ul. Białowiejska 5 06-100 Pułtusk - sekretariat pokój nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2015 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pułtusku, ul. Białowiejska 5 06-100 Pułtusk - sekretariat pokój nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Musimy siać Program profilaktyki i promocji zdrowia psychicznego u dzieci i młodzieży w powiecie pułtuskim korzysta z dofinansowania w wysokości 85% ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 oraz ze środków Ministra Zdrowia 15%.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przygotowanie projektu kampanii społecznej dla zdrowia wraz z narzędziami tej kampanii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie kampanii społecznej dla zdrowia, wykonanie. montaż i demontaż bilbordów, wykonanie i kolportaż plakatów, wykonanie i kolportaż ulotek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00-0, 79.34.22.00-5, 79.95.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.04.2016.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90

    • 2. termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przygotowanie scenariuszy i kompleksowa organizacji trzech konferencji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie scenariuszy i kompleksowej organizacji 3 konfeencji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00-0, 79.34.22.00-5, 79.95.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2016.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90

    • 2. termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kompleksowa organizacja dwóch pikników promujących zdrowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja 2 pikników promujących zdrowie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00-0, 79.34.22.00-5, 79.95.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.04.2016.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90

    • 2. termin płatności - 10

STAROSTA

/-/ Jan Zalewski

__________________________________________________________________________________________________

DOKUMENTY DO POBRANIA:

- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami 1,2,3,4,8 - pobierz

- "Musimy siać ..." Program promocji i profilaktyki zdrowia psychicznego u dzieci i młodzieży w powiecie pułtuskim - załącznik nr 5 - pobierz

- Podręcznik Komunikacji i Identyfikacja Wizualnej oraz wymogi dotyczące informacji i promocji - załącznik nr 6 - pobierz

- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7 - pobierz

__________________________________________________________________________________________________

Pułtusk, dn. 10.08.2015r.



Do: Uczestnicy postępowania

o udzielenie zamówienia publicznego



Wyjaśnienie Nr 1 związane z treścią SIWZ

Działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r. poz. 907, ze zm.) w związku z zapytaniem Wykonawcy do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wyjaśniam:

Pytanie 1: W §4 ust. 4 umowy Zamawiający zawarł zapis: „Zapłata za świadczenie usługi nastąpi w częściach po zakończeniu danego zadania z tytułu wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 1…”. Czy przez powyższy zapis Zamawiający rozumie dokonywanie płatności dla Części II Zadania nr 5 – Przygotowanie scenariuszy i kompleksowa organizacja trzech konferencji jednorazowo po wykonaniu całego zadania czy dopuszcza płatności częściowe po zrealizowaniu każdej z trzech konferencji?

Odpowiedź: Zamawiający dokona zapłaty po wykonaniu każdej z trzech konferencji. Wykonawca wystawi trzy odrębne faktury za konferencję 1, 2, 3. Zapłaty nastąpią w terminie podanych na fakturach.

Pytanie 2: W jakim terminie Zamawiający dokona protokolarnego odbioru poszczególnych zadań?
(§4 ust. 5 umowy)

Odpowiedź: Protokolarny odbiór zadania następować będzie w terminie nie dłuższym jak 3 dni.

Pytanie 3: Czy Zamawiający dopuszcza organizację 3 konferencji w tym samym miejscu, spełniającym wymogi SIWZ?

Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza organizację konferencji w tym samym miejscu spełniającym wymogi zawarte w SIWZ

Pytanie 4: Czy Część II Przedmiotu Zamówienia zawiera również Zadanie Nr 6 – Kompleksową organizację pikników promujących zdrowie psychiczne, gdyż wynika to z SOPZ? Czy Część II Przedmiotu Zamówienia zawiera tylko Zadanie Nr 5?

Odpowiedź: Część II przedmiotu zamówienia zawiera tylko zadanie nr 5 – Przygotowanie scenariuszy
i kompleksowa organizacja trzech konferencji. Natomiast Część III zawiera zadanie nr 6 – Kompleksowa organizacja dwóch pikników promujących zdrowie.

Pytanie 5: Czy wybór prelegentów na 3 konferencje leży po stronie Wykonawcy, czy Zamawiający wskaże te osoby?

Odpowiedź: Wybór prelegentów leży po stronie Wykonawcy. Zapis widnieje w opisie pod nazwą Zadania Wykonawcy w zakresie organizacji konferencji punkt 1.

Pytanie 6: Czy Zamawiający po zakończeniu rejestracji uczestników 3 Konferencji przekaże Wykonawcy imienną listę uczestników?

Odpowiedź: Tak

Pytanie 7: Jakich opustów wymaga Zamawiający zapisem zawartym w §12 ust. 3 SIWZ?

Odpowiedź: Zamawiający nie wymaga opustów, Wykonawca może zaproponować opust przy ustalaniu ceny oferty.

Z poważaniem

STAROSTA

/-/ Jan Zalewski

Wyjaśnienie otrzymują Wykonawcy, którzy pobrali SIWZ oraz zamieszcza się je na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.powiatpultuski.pl

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 10451711]

przewiń do góry