Wersja archiwalna 2006-07-13 17:21:05

 

Starosta Pułtuski

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Pułtusku

G Ł Ó W N Y S P E C J A L I S T A


Nr ogłoszenia: OR-3/06


  1. Osoba ubiegająca sie o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku:

  • wykształcenie wyższe – prawnicze lub administracyjne

  • posiadać obywatelstwo polskie, mieć pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych, nie być karana za przestępstwa popełnione umyślnie, cieszyć się nieposzlakowaną opinią oraz posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku.

  1. Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór:

  • szkolenia w zakresie opracowywania i realizowania projektów współfinansowanych
    z Europejskiego Funduszu Społecznego

  • co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy w sektorze publicznym w zakresie realizowania projektów współfinansowanych z EFS, w szczególności w ramach Priorytetu II ZPORR

  • znajomość przepisów dotyczących wdrażania EFS

  • biegła umiejętność obsługi komputera.

  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór.

realizacja projektu “EUROALTERNATYWA 2- nowe role zawodowe mieszkańców wsi powiatu pułtuskiego”:

  • monitoring działań w projekcie na podstawie wskaźników i harmonogramu

  • ewaluacja projektu (sporządzanie ankiet, badania ankietowe i ich analiza)

  • przygotowanie sprawozdań okresowych i końcowego

  • organizacja i rozliczenia z beneficjentami ostatecznymi w zakresie dojazdów na szkolenia

  • rozliczenia z Beneficjentami Ostatecznymi w zakresie danych do systemu PEFS

  • przygotowywanie umów cywilno – prawnych dotyczących realizacji szkoleń

  • zakupy materiałów dla potrzeb realizacji Projektu, zgodnie z budżetem Projektu

  • planowanie i przeprowadzanie kontroli szkoleń

  • przygotowywanie informacji dla Instytucji Wdrażającej o zmianach w projekcie.


  1. Zainteresowane osoby prosimy o składanie następujących dokumentów:

  • list motywacyjny

  • kwestionariusz osobowy

  • kopie świadectw pracy

  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie lub posiadanie wymaganych kwalifikacji

  • zaświadczenie o stanie zdrowia wystawione przez lekarza medycyny pracy

  • oświadczenie dotyczące karalności i toczących się postępowań karnych.

Wszystkie kopie dokumentów powinny być poświadczone “za zgodność z oryginałem” przez uprawnioną osobę.

5. Zatrudnienie na powyższe stanowisko uwarunkowane jest przyznaniem dotacji na realizację projektu przez Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie.


Wymagane dokumenty można składać:

  • w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Pułtusku, ul. Białowiejska 5, budynek A, pok. nr 16

  • na adres: Starostwo Powiatowe w Pułtusku, ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk

w terminie 14 dni od daty publikacji niniejszego ogłoszenia z dopiskiem “NABÓR”.

Ogłoszenie o naborze jest opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Pułtusku www.bip.powiatpultuski.pl oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego ul. Białowiejska 5, budynek A, I piętro.

O terminie i miejscu przeprowadzenia naboru kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie. Nabór na wolne stanowisko urzędnicze może zostać zakończony bez wyłonienia kandydata lub unieważniony w każdym czasie bez podania przyczyn.


Tadeusz Nalewajk

Starosta Pułtuski



Prosimy o podpisanie oświadczenia:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (DzU z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (DzU z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).”

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 10389912]

przewiń do góry