Wersja archiwalna 2006-07-13 17:21:05
Starosta Pułtuski
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Pułtusku
G Ł Ó W N Y S P E C J A L I S T A
Nr ogłoszenia: OR-3/06
-
Osoba ubiegająca sie o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku:
-
wykształcenie wyższe – prawnicze lub administracyjne
-
posiadać obywatelstwo polskie, mieć pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych, nie być karana za przestępstwa popełnione umyślnie, cieszyć się nieposzlakowaną opinią oraz posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku.
-
Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór:
-
szkolenia w zakresie opracowywania i realizowania projektów współfinansowanych
z Europejskiego Funduszu Społecznego -
co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy w sektorze publicznym w zakresie realizowania projektów współfinansowanych z EFS, w szczególności w ramach Priorytetu II ZPORR
-
znajomość przepisów dotyczących wdrażania EFS
-
biegła umiejętność obsługi komputera.
-
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór.
realizacja projektu “EUROALTERNATYWA 2- nowe role zawodowe mieszkańców wsi powiatu pułtuskiego”:
-
monitoring działań w projekcie na podstawie wskaźników i harmonogramu
-
ewaluacja projektu (sporządzanie ankiet, badania ankietowe i ich analiza)
-
przygotowanie sprawozdań okresowych i końcowego
-
organizacja i rozliczenia z beneficjentami ostatecznymi w zakresie dojazdów na szkolenia
-
rozliczenia z Beneficjentami Ostatecznymi w zakresie danych do systemu PEFS
-
przygotowywanie umów cywilno – prawnych dotyczących realizacji szkoleń
-
zakupy materiałów dla potrzeb realizacji Projektu, zgodnie z budżetem Projektu
-
planowanie i przeprowadzanie kontroli szkoleń
-
przygotowywanie informacji dla Instytucji Wdrażającej o zmianach w projekcie.
-
Zainteresowane osoby prosimy o składanie następujących dokumentów:
-
list motywacyjny
-
kwestionariusz osobowy
-
kopie świadectw pracy
-
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie lub posiadanie wymaganych kwalifikacji
-
zaświadczenie o stanie zdrowia wystawione przez lekarza medycyny pracy
-
oświadczenie dotyczące karalności i toczących się postępowań karnych.
Wszystkie kopie dokumentów powinny być poświadczone “za zgodność z oryginałem” przez uprawnioną osobę.
5. Zatrudnienie na powyższe stanowisko uwarunkowane jest przyznaniem dotacji na realizację projektu przez Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie.
Wymagane dokumenty można składać:
-
w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Pułtusku, ul. Białowiejska 5, budynek A, pok. nr 16
-
na adres: Starostwo Powiatowe w Pułtusku, ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk
w terminie 14 dni od daty publikacji niniejszego ogłoszenia z dopiskiem “NABÓR”.
Ogłoszenie o naborze jest opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Pułtusku www.bip.powiatpultuski.pl oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego ul. Białowiejska 5, budynek A, I piętro.
O terminie i miejscu przeprowadzenia naboru kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie. Nabór na wolne stanowisko urzędnicze może zostać zakończony bez wyłonienia kandydata lub unieważniony w każdym czasie bez podania przyczyn.
Tadeusz Nalewajk
Starosta Pułtuski
Prosimy o podpisanie oświadczenia:
“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (DzU z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (DzU z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).”
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kaczmarczyk Agnieszka
- Data udostępnienia w BIP: 2006-07-13
- Informacja zaktualizowana przez: Kaczmarczyk Agnieszka
- Data ostatniej aktualizacji: 2006-07-13 17:21:05
- Liczba odsłon: 808
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: