Wersja archiwalna 2007-12-28 11:56:26

 

Powiat Pułtuski

reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku

O G Ł A S Z A

PRZETARG NIEOGRANICZONY

o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych

na podstawie art.11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych

( jednolity tekst z 2007 roku Dz. U. Nr 223, poz. 1655 )

na wykonanie zadania :

Założenie ewidencji budynków z aktualizacją użytków gruntowych terenów zabudowanych : 1, 3, 4, 5, 8, 9, 11, 12, 16, 18, 19, 23, 24, 25, 26, 27, 29 oraz części obrębu nr 28 miasta PUŁTUSKA

  1. Nazwa i adres Zamawiającego :

Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku,

ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk ; REGON: 130377729

Telefon: (023) 692 12 66 ; Fax: (023) 692 52 77 ; Internet: www.powiatpultuski.pl

  1. Dane ogólne o przedmiocie zamówienia : CPV – 74274300-3

województwo: mazowieckie (14), powiat: Pułtuski (1424),

jednostka ewid.: Pułtusk-miasto (142404_4),

obręb ewid. nr : 1, 3, 4, 5, 8, 9, 11, 12, 16, 18, 19, 23, 24, 25, 26, 27, 29 oraz część obr. nr 28

Szczegółowy zakres prac i zasięg opracowania przedstawiono w projekcie założenia ewidencji budynków i aktualizacji użytków gruntowych terenów zabudowanych obrębów: 1, 3, 4, 5, 8, 9, 11, 12, 16, 18, 19, 23, 24, 25, 26, 27, 29 oraz części obrębu nr 28 miasta PUŁTUSKA oraz wytycznych technicznych.

  1. Wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 2 000 zł , słownie: dwa tysiące złotych ,

  2. Termin składania ofert upływa dnia 25 stycznia 2008 roku o godz.1000. Oferty należy składać w jednostce organizacyjnej powiatu tj. w Starostwie Powiatowym w Pułtusku ul. Białowiejska 5 (Budynek A , I piętro, Sekretariat).

  3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25 stycznia 2008 r. w siedzibie Zamawiającego wejście A pokój nr 14 o godz. 10.30.

  4. Termin realizacji zamówienia:

Od daty zawarcia umowy do dnia 30 listopada 2008r. .

  1. Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.

  2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych , ani ofert wariantowych.

  3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, aukcji elektronicznej i dynamicznego systemu zakupów.

  4. Wykonawcy pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert.

  5. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy uprawnieni są do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i nie podlegają wykluczeniu na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

  6. Uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest:

mgr inż. Stella Niedzielska tel. (023) 692 03 86 w godzinach 8.00-16.00 ,

mgr inż. Zbigniew Kazimierczak tel. (023) 692 08 28 w godzinach 8.00-16.00.

  1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia została udostępniona nieodpłatnie na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Pułtusku pod adresem www.bip.powiatpultuski.pl. Na wniosek wykonawcy zamawiający przekazuje w terminie 5 dni specyfikację istotnych warunków zamówienia w cenie 30 złotych, którą można odebrać w siedzibie Zamawiającego pokój nr 3 wejście E na parterze w budynku A.

  2. Ogłoszenie wysłano do Portalu Urzędu Zamówień Publicznych dnia 28 grudnia 2007r.

Pułtusk, dn. 28 grudnia 2007r.

Starosta Pułtuski

Andrzej Dolecki

__________________________________________________________________

DOKUMENTY DO POBRANIA:

- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz

- załącznik nr 1 - pobierz

- załącznik nr 2 - pobierz

- załącznik nr 3 - pobierz

- załącznik nr 4 - pobierz

- załącznik nr 5 - pobierz

- załącznik nr 6 - pobierz

- załącznik nr 7 - pobierz

- załącznik nr 8 - pobierz

- załącznik nr 9 - pobierz

- Wytyczne Teczniczne - pobierz

- Arkusz danych ewidencji budynków - pobierz

- Arkusz danych ewidencji lokali - pobierz

- Projekt założenia ewidencji budynków z aktualizacją użytków gruntowych terenów zabudowanych - pobierz

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kaczmarczyk Agnieszka
  • Data udostępnienia w BIP: 2007-12-28
  • Informacja zaktualizowana przez: Kaczmarczyk Agnieszka
  • Data ostatniej aktualizacji: 2007-12-28 11:56:26
  • Liczba odsłon: 570
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 10389471]

przewiń do góry