Wersja archiwalna 2009-03-30 15:51:52

ZDP/02/03/09

Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku
O G Ł A S Z A
    PRZETARG NIEOGRANICZONY
na
„Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej niezbędnej dla wykonania zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1242W Ojrzeń- Gąsocin-Łady Krajęczyno na odcinku Gotardy- Łady Krajęczyno od km 5+039 do km 16+612 m 11573”



1. Nazwa i adres Zamawiającego :
Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku,
ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk ; REGON: 130382268
Telefon: (023) 692 85 77 , Fax: (023) 692 85 77
Internet: www.powiatpultuski.pl
e- mail: zdp_pultusk@poczta.onet.pl

2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:

Przebudowa drogi powiatowej Nr 1242W Ojrzeń- Gąsocin-Łady Krajęczyno na odcinku Gotardy- Łady Krajęczyno od km 5+039 do km 16+612 m 11573 klasy Z

-    przebudowa jezdni
szerokość na terenie zabudowy 6,50m
szerokość poza terenem zabudowy 5,50 m
-    budowa nowych chodników i wjazdów na posesje,
budowa zatok autobusowych

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i ofert wariantowych
3. Wymagany termin realizacji zamówienia : do 31 sierpnia 2009r.
4. Formularz specyfikacji istotnych warunków zamówienia można pobrać nieodpłatnie ze strony internetowej Starostwa Powiatowego w Pułtusku pod adresem www.bip.powiatpultuski.pl  lub odebrać na pisemny wniosek Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego – Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku, ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk.
5.Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest:
a) w sprawach formalnych:
Joanna Wolniak tel.(23) 692-85-77, poniedziałek- czwartek w godzinach 8.00-14.00,
b) w sprawach technicznych:
Marek Gruntmejer tel. (23) 692 85 77 środa- piątek w godzinach od 8.00 do 15.00
6. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
-    są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
-    posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nadkładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
-    posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
-    znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie według formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie analizy  załączonych do oferty dokumentów. Dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn.19 maja 2006r. w sprawie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy  oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.
7.Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj.
Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku
     ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk.
Termin składania ofert upływa dnia 08.04.2009 roku o godz.10:00.
8. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.04.2009 r. w siedzibie Zamawiającego 
       o godz. 10.15.
9. Termin związania z ofertą
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od daty wyznaczonej do składania ofert .
10. Kryterium wyboru oferty
Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.

Pułtusk,  23 marca 2009 r.
                                                                                  Kazimierz Strzyżewski
                                                                                  Dyrektor


Załączniki:
1.specyfikacja.pdf
2.zalacznik_nr_1_do_siwz_poprawiony.pdf
3.zal._nr_2.pdf
4.zal.nr_3.pdf
5.zal.nr_4.pdf
6.zal._nr_5.pdf
7.zal._nr_6.pdf

W związku ze zmianami wprowadzonymi w załączniku nr 1 do SIWZ, Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku umieszcza aktualny załącznik nr 1 (Opis przedmiotu zamówienia).

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 10415540]

przewiń do góry